lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 goeienmorgen mensen duimen jullie even mee voor dochter? die heeft een niet goed voorbereide biologietoets over 10 min. En helaas heeft ze mijn uitstelgedrag ge-erfd en niet goed genoeg voorbereid. Wel een zondagskind, dus wie weet. Maar toch, kaarsje aan hier. en ff bijlezen natuurlijk dat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Volgens mij verwart jopie het adb-zijn met algehele levenswijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 ik duim jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Originally posted by: JaapIk ben ook blij dat koeien niet kunnen vliegen.....?quote> Nou toen ik nog zoop, heb ik er anders zat zien vliegen, en rose kanariefantjes ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Originally posted by: jopiejaapssssssssssssssssstttttttttttéén van de dingen van adb wordne en blijven is ook: niet alles meer uitsprekenmoet jij nog leren, denk ik?quote> Je wil niet weten wat ik niet allemaal voor me hou.En daar ga ik nu mee door, door even wat anderste gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Originally posted by: rosa45Goed om te lezen Bol, dit soort berichten motiveren me om het vol te houden!quote> Ja :present:sa, ik kan echt niet zeggen dat het leven nu een hel is. maar wat ik soms merk is dat mensen denken dat als ze stoppen, het leven een groot feest is. "ik ben gestopt, waarom voel ik me nu niet goed?"maar men vergeet dat er zo'n hoop troep in die vuilniszak die je op je rug mee draagt, zit. Dat moet toch eerst geleegd worden voor je verder kan.Als dat gebeurd is, dan pas kan je zeggen, ik voel me opgelucht, ik ga met een schone lei, verder.Jane vind je het goed dat ik straks duim? Moet eerst even mijn visjes verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Jane, misschien heeft ze van zichzelf van nature al genoeg biologische kennis en gaat het soepeltjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Jane, spanned hoor. Ik duim met je mee. Jopie, toen ik in ploegendienst werkte kon ik niet van mijn dag genieten als ik late dienst had. Héél onrustig werd ik daar van. Ik ben blij ik nu regelmaat in mijn werkijden heb, Al weet ik, er zijn mensen die niet anders willen dan ploegendienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Zo, en ook ik ga hier wat 'dingen' doen. Had eigenlijk lekker op een stoeltje in de tuin willen zitten... kan ik wel doen natuurlijk, maar heb geen zin om nat te worden. Voorlopig dan maar binnen aan de slag, zorgen dat ik 'klaar' ben als de zon gaat schijnen... Luitjes.... maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Zo en nu ga ik aan de gang. Bergkast leegruimen de inhoud in dozen verpakken. Het wordt hier steeds gezelliger in huis. Stapels dozen en soms ben ik iets kwijt wat ik beter nog niet had in kunnen pakken. Ik heb nog één bloemenvaas oningepakt want bloemen moet ik hebben. Dan lijkt het nog wat. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik kom niet op gang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Het was onhoudbaar, mijn drinkgedrag, maar er waren beslist plezante momenten. Dat kan ik niet ontkennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 duimmmmmmmmmmmm zou ze t voelen? valt me tegen van je Bol:( Tina, die dozen mooi beschilderen, mag dat van de verhuismij. of mag je de dozen houden? Succes met je pootje, ik geloof dat een volleymaatje de hare weg laat schrapen bij tijd en wijle, is toch naar binnen toe gegroeide eeltpit of zoiets? zal ff googlen, ben wat lui nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ja Jen en die momenten komen er steeds meer. Mits je geen gevoelens van depressie, die genetisch bepaald zijn, weg gedronken hebt. Want dat had mijn manneke. Maar dat is nog altijd beter dan die gevoelens weg zuipen. Als men de juiste A.D. vind, kan je daar ook heel goed mee leven. Alle gevoelens zijn eerlijker dan wanneer je drinkt vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ja maar ik ben bijna klaar hoor Jane. Nog een kwartiertje en dan ga ik beginnen met duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik neem AD bolletje. Wellicht inderdaad genetisch bij mij. Maar ik heb mijn pilletjes gevonden dus, en ben relatief gelukkig. Was ik met drank niet. Leuk en plezant is niet hetzelfde als gelukkig, he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 dan neem jij alle laatste loodjes voor je rekening Bol, en niet stoppen tussendoor he dan kan ik ff een bakkie doen. Tina, ik zit er helemaal naast, watergevulde zolen wordt aangeraden halve zool die ik ben:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goede morgen, hel raar weer weer hier, heel drukkend warm maar regen. En ze vewachten namiddag zelfs nog hagel!!! Succes met Mini Jane idd. ik duim mee!! Tina, ik weet niet meer zeker maar er was hier geloof ik ooit iemand op het forum die heel veel last had van dat voet fenomeen dat jij nu hebt. Zou zomaar Hannah kunnen geweest zijn???? Wel vervelend lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 too much information :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Goedemorgen lieve allemaal, Gwenn en Snoep:DB):light: Van harte gefeliciteerd. Ik wou dat ik al zo ver was, heerlijk lijkt me dat. Vanmiddag ga ik naar een oude tante die ik al meer dan 45jaar niet gezien heb. Dat is leuk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Jopie, sterkte met je rode hoed, hahaha en gelukkig ben je er ook zo weer vanaf, toch? Dank voor je:heart: Jane, ik duim ook even nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Nou volgens mij is er hier in het dorp iets helemaal niet goed. Ik heb al 7x een ambulance in sneltreinvaart voorbij zien komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Da's nie leuk, Bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 nog geen brandweer Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2012 Zin om venijnige opmerkingen op facebook te plaatsen. Zal dus mijn kont maar verheffen en wat anders gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden