Madelief Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Even bankhangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 1 goedemiddag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Voor ik terug ga lezen even Dinah gedag zeggen. We zijn de enigen op het forum nu. Gaat het goed met je? Tot zo, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Hallo Aicha, Test gelukt. Wat een stilte hier hè. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Sorry ingelogden. Het is tijd om voor het eten te zorgen. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 lekker Aak..had ik ook net (vis) ben me nu mentaal aan het voorbereiden voor vanavond. huis vol pubers...pfffff...zo geen zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 afwas is al weg hier...krijg straks een man of 10 a 15 aan pubers over de vloer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 heel veel sterkte... hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 @bolletje, Ik heb héééél goed geslapen deze nacht. ’t Was wel nodig want was de eerste keer deze week. @Madelief, Er komt zeker nog een vervolg en ik zal zorgen voor een happy end. OK? Fijn dat jullie mijn sprookje leuk vonden. Dat stimuleert enerzijds en anderzijds doet het me goed dat van mij af te schrijven. Eigenlijk is het geen sprookje maar een “metafoor”. Wordt veel gebruik van gemaakt bv. in Mindfulness om de valkuilen en monstertjes die in ons innerlijk zitten visueel voor te stellen, dat maakt het concreter om tegen te “vechten”. Ben terug weg, druk programma vandaag. Groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Lenie, sterkte vanovond! Ze zijn al volwassen toch? Jij had het over pubers. Toen ik 19 was was ik al mama, hihi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Van 2 kindjes, nee geen 2-ling. Zo ik ga eten. Gebakken zalm, peultjes en aardaappeltjes. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 eet smakelijk madelief, fijn te lezen dat je ook weer gevarieerder kookt, niet alleen de soepen, maar ook weer koolhydraten, jammie:P Ik had eens geen zin in koken, dus een uitgebreide salade met gerookte kip, en een bord musli met griekse yoghurt voor toe. Kan ik mijn pannetje Thais morgen zo opwarmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Originally posted by: MadeliefLenie, sterkte vanovond!Ze zijn al volwassen toch?Jij had het over pubers.Toen ik 19 was was ik al mama, hihi!quote> alleen in leeftijd made...qua gedrag nog niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 de 1e is binnen... zucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Jane, eet smakelijk. Klinkt lekker! Ja ik vind het allemaal weer leuk, receptjes uitzoeken enzo. Vroeger kookte ik voor veel mensen tegelijk, hield ik thema-avonden. Indonesisch, Grieks, Turks, Indiaas, noem maar op. Dat komt wel weer als ik weer vrienden krijg, echte vrienden dan. Bij gebrek aan echte vrienden hou ik het nu klein. Maar leuk om weer te experimenteren. Binnenkort heb ik een ontmoeting met forumleden van een ander forum, niet alco gerelateerd trouwens. Dan leef ik me weer een keer uit. Ik heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Lenie, hihi! Dan dubbel sterkte gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Jane, Lenie, Madelief, goedenavond dames! Eet smakelijk ... Klinkt allemaal zalig wat ik lees.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Behalve dan misschien die sliert pubers lenie... Peer 'em. Nu kan het nog! Of moet je toezicht houden? Of heb ik gewoon weer te snel gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Originally posted by: MadeliefLenie, hihi! Dan dubbel sterkte gewenst!quote> dank je....denk trouwens dat wij maar eens wat meer moeten kletsen.... eten-gerelateerd..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 ik blijf thuis Gwen...te veel klachten gehad vorig jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Nou Lenie, sterkte dan maar. Zen! Ach, je hebt ons toch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Spud,ik vind het gewoon diefstal! Goed dat je het onmiddellijk eruit gegooid hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 idd gwen....blijf lekker voor die pc hangen vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marije1978 Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 hallo allemaal ... ik ga maandag naar de huisarts om te vragen naar mogelijkheden die er zijn om me te ondersteunen in het minderen. Ik las in het topic 'middelen die trek minderen' dat bv baclofen best kan helpen náást motivatie en ondersteuning (partner,hier,oid) Ik weet inmiddels dat mijn motivatie het niet kan winnen van de zucht. zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden