Madelief Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Allemaal een fijne dag! Straks naar mn coach. Terugkomen op wat ze zei 2 weken geleden. Over die terugval. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Gooooooooooooooedemorgen mooie morgen Lien, superfijn!!! Fotooooooooooooootke!! Rae, lief raar geval En deze natuuuuuuuuuuurlijk! http://www.youtube.com/watch?v=3gr0blCUWJs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 En speciaal voor onze Max72 http://www.youtube.com/watch?v...4AK-s8&feature=related Van harte jij feestvarken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Nog niet gelezen Bor. Vraag me trouwens af hoe het met Suiker gaat, poos niets meer gehoord... Fleurrrr goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Een hele Godemorgen allen! Ik ga even bijlezen, met een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Goeie morgen kanjers. Borrie:heart: Zo de Bolle gaat dadelijk weer werken. Hoop dat het weer een beetje mee zit, maar volgens de weersberichten wordt het naadje pet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Nog eentje voor Max Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 en nog eentje voor Rae :D anders zijn we het evenwicht kwijt natuurlijk. Laters Deze kip moet werken gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 En dat was niet goed geweest Fleur, hihi. Die laatste voor Rae was trouwens wel héél leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Heb je ook helemaal gelijk in Bor. Doe hem de groetjes maar. Hoop dat hij toch snel weer een mogelijkheid heeft om aan een pc te komen. Misschien een idee om eens in de kringloopwinkel te kijken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 mmm.... saai weer hier! net even de berichten gekeken, volgens hen blijft het hier morgen droog, maar verder regenachtig, jammer, zo kan ik niet echt verder met de tuin, maar ik heb morgen vrij, misschien toch alvast wat bloeiends neerzetten, tussen de puinhopen, gewoon voor het gevoel! Ik ga weer werken lui, hele fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Cocootje Lekker papegaaitje van me Weinig vlees aan maar soit.. fluffy ding, laat af en toe wat van je horen. De leukerds verdwijnen hier allemaal seg. Ach Spijker!! *kusje* Suiker!! *kusje* Von!! *Kusje* Bol, jij deugniet!! *kusje* Akie *tongzoen*...jij lijkt me het lekkerste van allemaal Bor *kusje* Later alligator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 En gabs natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Maf mens die Fleur, maar wel een heerlijk maf mens Aakie, croissant is helemaal niet zo lekker hoor zo vettig.. en al die kruimels/bladder die er vanaf donderen... yeg. DAT moet je jezelf constant voor houden... op het laatst ga je er echt in geloven dan.... echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Originally posted by: fleurtje*Akie *tongzoen*...jij lijkt me het lekkerste van allemaal quote> Jakkiebah. Dat had ik nooit achter jou gezocht zeg.Werk ze lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Hm, laat dat even er maar van af voorlopig Akelei;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Warme krentenbol is ook hartstikke lekker hoor Bor Ik ga me ook maar eens nuttig maken luitjes. Het zonnetje schijnt nu even... heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ben weg mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Fleur......*snik* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 goeiemorgen mensen de was hangt en het is weer FIETSDAG, dus het :rose:netje staat weer te stralen. gauw bijlezen en hup weg ermee weer heb een fijne dag allemaal en Rae, Max en Djoon gefeliciteerd en lekker buiten aan de koffie met taart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 persoonlijk denk ik dat de duivel in al zijn vormen zo'n beetje wel in de kerk aanwezig is hoor Borr, maar je zou de beker kunnen aanraken en doorgeven als je dat wilt, of soort van proostend omhoog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 ROFL of zakflaconnetje met iets anders van jezelf meenemen en dat drinken ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik zie je al zitten, "neeuh die beker , laat die maar aan mij voorbijgaan ", neem wel wat van mezelf :-P *trekt mooie zilverkleurig zakflacon en zet hem aan haar mond * bhuuurp dit is Jip en ik ben Janneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 mogge heerlijk getraind. weer fris en fruitig alles goed? fijne dag maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Nou buienradar heeft nix met het weer hier te maken, maar ws met iemands gevoel hier in de buurt. Had fluitend de was opgehangen en zou aan de dekbedden hebben kunnen denken evt. zou hebben gekund Jopie ;-) Maar komt er een verdwaald arm zielig en nog wat voor rotzooi wolkje aan met soort van zwavelstokjes en hupppp was nat, de buren zullen wel denken dat er geen centrifuge in onze wasmasjien zit of zo ;-) (buien raden. Niet Leuk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden