Spring naar bijdragen

Donderdag 17 mei


Diesel

Aanbevolen berichten

Je hebt van die vrouwen die altijd zeuren als je ze vraagt hoe het met ze gaat. Eerst kijken ze zuchtend naar boven en dan komt er lijdzaam uit "gaat wel hoor..." Dat komt er dan uit op een toon van "laat me, laat mij maar lijdzaam alleen het grote leed ondergaan..." Ondertussen word je dan natuurlijk wel geacht om belangstellend door te vragen. Vervolgens krijg je dan een stortvloed van klachten over je heen. Dit is dan wat Jane bedoelt, duidelijk een geval van het PHPD syndroom. Pijntje Hier Pijntje Daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: jan1000
Je hebt van die vrouwen die altijd zeuren als je ze vraagt hoe het met ze gaat. Eerst kijken ze zuchtend naar boven en dan komt er lijdzaam uit "gaat wel hoor..." Dat komt er dan uit op een toon van "laat me, laat mij maar lijdzaam alleen het grote leed ondergaan..." Ondertussen word je dan natuurlijk wel geacht om belangstellend door te vragen. Vervolgens krijg je dan een stortvloed van klachten over je heen. Dit is dan wat Jane bedoelt, duidelijk een geval van het PHPD syndroom. Pijntje Hier Pijntje Daarquote>


Hahaha da's mijn schoonmoeder ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...