Spring naar bijdragen

Donderdag 17 mei


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol,

fijn dat je je visjes verkocht hebt. Dan kan je weer de nodige investeringen doen.

Rickert,

heb je het drinken een beetje in de hand kunnen houden? Morgen er echt voor gaan hè. Je hebt dan steun, dus ga ervoor!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bol,

Voor mij een drukke dag. Boodschappen gedaan, eten voorbereid. De soep staat te trekken, wassen draaien en vanmiddag natuurlijk naar bed. Geen gevoel van feestdag, dus ook niet van drinken, haha.

Ik ben wel met de kat van mijn buurvrouw bezig geweest. Buiten lekker borstelen e.d.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eehm ik ben nieuw hier maar kun je niet gewoon de lift naar beneden nemen en dan gaan liggen? Vanaf het balkon gaat vast te hard;-) Kut dat je muziek niet je carrière heeft gemaakt maar probeer het nog eens... en als het weer niet lukt, probeer iets anders gast...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Rickert
Eehm ik ben nieuw hier maar kun je niet gewoon de lift naar beneden nemen en dan gaan liggen? .quote>



:D


johan misschien verder zoeken dan je neus lang is???? maar met een dronken hoofd lukt dat niet hoor. dan stoot je alleen maar je hoofd ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Hannah!

Ik knars een end weg op mijn chiazaad in de muesli,

jij paft een beetje om je heen...

Ik vraag me wel eens af hoe jij, als forummer van het eerste uur

tegen het komen en gaan van nieuwe frummers kijkt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Gwen en Hannah,

Gezellig naar alle mogelijke vreemde insecten zitten kijken. Ik denk dat ik de documentaire al eerder op Ned. had gezien. Toch heel interessant. Ook een opgenomen docu van Louis Theroux zitten bekijken over dementie. Wij hebben daar mee te maken, i.v.m. mijn schoonmoeder. Gode zij dank hebben we hier (nog) betere zorgvoorzieningen en -verzekeringen. Een man van 88 moest voor zijn vrouw van 89 zorgen, die erg dement is. In een tehuis moest hij 4000 dollar per maand betalen en dat kon hij niet!

Schokkend.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah,

ik ben nu ruim een jaar hier en het is mij ook opgevallen dat er mensen even posten en daarna niet meer. Kennelijk haken ze dan af, of proberen op een andere manier AdB te worden.

Ik schrijf wel steeds op "wie is wie" want ik was zelf ook heel blij dat ik prettig ontvangen werd. Het was voor mij de eerste keer op een forum.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...