Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 lieve Lytse.... we hebben veel gepraat over de telefoon. en ja ik beloof je...ik blijf op m'n hoede... ( er zit natuurlijk een verhaal achter he?) en stekeblind ben ik niet..... woon op 6 hoog.best een end hoor?.haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Ja en misschien leer ik ervan om het nu eens zo te doorstaan.. Heb een keer een detox intern gedaan maar daar werd ik volgepropt met Librium en niks van angst of ontwenning gevoeld daardoor. @Albertina... Ik heb een training gevolgd bij PsyQ en dat heeft mij supergoed geholpen. Ik was op een gegeven moment aan huis gekluisterd en durfde geen supermarkt meer in. Bier en wijn haalde ik bij de toko om de hoek, dat ging nog net. Ben daarna maar echt gaan trainen, iedere dag boodschappen halen en de eerste dagen moeten die caissières wel gedacht hebben van wat staat die gast toch steeds te trillen en zweten hier haha. Ook ben ik in de spits naar het CS gegaan en daar op een bankje een aanval uitgezeten. Bij PsyQ gingen we ook aanvallen nabootsen door bv heel hard rondjes te draaien, ademen door een rietje dat soort dingen. Ik heb nu alleen nog angst als ik teveel gedronken heb dus daar werk ik nu aan. Trouwens aan een ieder alvast bedankt voor de steun de laatste dagen, het helpt me goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 ja weer Bor.... alleen dan hier thuis?.. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Bor??..is het ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 jaja... (lees terug) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Originally posted by: wijfieLenie, wees wel alert voor jezelf hé?Je zei toen dat hij nogal een caféype was en wel van een biertje hield en datje daarom op het was afgeknapt.Weet hij dat jij niet drinkt?quote> ja weet ie...hebben we het over gehad.@ smik... jawel..;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 nee smik...niet elke dag...in het weekend alleen en soms op donderdag smik...geloof me nou...ben niet van gisteren.. komt goed..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Hoi, weer thuis. Lenie, succes vanavond en pas op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Smikkie reageer eens wat minder paniekerig joh. Mensen zijn (zeker als ze niet meer drinken) sterk genoeg geworden, om eventuele tegenslagen zelf op te vangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Lenie ik voel het net als Smik. Je bent verliefd en dat maakt blind. op 9 mei schreef je: wat heb je aan een vent die losse handjes heeft en meer in de kroeg zit als thuis. Daar heb ik helemaal geen trek in; beter nu achter komen dan later als het serieuzer was geworden. Je schreef dit niet voor niets. juist wij die niet met drank om kunnen gaan weten wat eraan vooraf ging en hoe lang het heeft geduurd eer we onze goed voornemens echt om kunnen zetten in daden. Je bent verantwoordelijk voor je eigen leven en laat ons meeleven hier neem alles serieus wat je leest filter het en doe ermee wat goed is voor je take care meis, have fun en let op je grenzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Originally posted by: SmikkieLenie zo snel mogelijk wegwezen als je kan.Stuur een sms dat je niet kan.Gaat niet goed aflopen, zeker wat je zelf voor ogen hebt.Gaat niet samen, lukt niet, werkt niet.Mn laatste bericht voor vandaag.Je gaat me aan het hart vandaarquote> ik laat je weten oke??denk het wel..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Smik.... aub, maak je niet druk ben er altijd nog zelf bij komt goed lieverd.... ( en anders maar niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Sjee..Smik... aub , maak je niet druk (wel lief van je) komt wel goed pik!... ben echt niet van gisteren...heb het al mee gemaakt en dat wil ik nooit meer... lieverd... ben er zelf bij ( nuchter!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Lieve Smikkie, Misschien lees je dit nog wel een keer maar het is geen aanval van mij, dus hoef je je inderdaad niet te verdedigen:heart: Maar ik dacht net nog, jij werkt toch in de verpleging? Daar loop je misschien ook wel tegen dingen aan van anderen waar je je erg bezorgd over maakt. Als je dat allemaal mee naar huis neemt lijkt me dat een erg zwaar leven. Maar ik kan er naast zitten. Lenie doe wat voor jouw gevoel het juiste is. Van iedere situatie kun je leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 @ Smik... komt goed pik!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Hallo beste frummers, ‘t Is vrijdag en het weekend komt eraan. Hoorde vanmorgen op de radio een reclameboodschap: “de leukste dagen van de week beginnen met VRIJ, ZAT en ZON”. VRIJ en ZON is OK voor mij maar ZAT hoeft er voor mij niet meer bij te zijn! Tot later eerst wat bijlezen, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 lieve pieps hier... ik sluit af.... ik weet ff me kont niet te keren ik denk tot overmorgen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 @ Spud.... mannen doen het wel maar zullen het nooit bekennen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 sorry, blijf weer hangen..bemoeial dat ik ben en ik wacht..en ik wacht.......sjugt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Een goedenavond mensen. Vandaag nog niet geweest hier. Beetje druk gehad, maar wel leuk allemaal. De thee staat te trekken, even teruglezen. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Originally posted by: Lenie@ Smik... komt goed pik!!!quote> :opik?Is dat niet....?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Een woord dat hier niet mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Haha. Ja Fleur, dat is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Komt goed pik Hmm... Ik heb nog nooit tegen een pik gesproken Daaaaaaaaaaaaarom heb ik vast geen lief!! Ge moet naar beneden klappen! Stupid me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 "hoe gaat ie daar beneden?" "beetje slapjes vandaag?" :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden