lady jane Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 oogoeiemorgen Bellefleur:present: en andere forumbloemen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 *werd iets teveel in gedronken. Misschien niet voor iedereen prettig om naar te kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Bij ons nu prachtig weer, weer terug na een paar dagen strand met mijn gezin. Wat kun je dan genieten als je niet meer drinkt !!!. Destemeer een reden om nooit weer te drinken. Het slapen gaat gelukkig al een stuk beter !! Een goede dag allemaal !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Hey Jane nummer 4 Was ff druk op youtube. Nu weer aan den opruim zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Ik raakte ook verdwaald daar Fleur via de niet rokendraad, pfoei en wat je dan allemaal tegenkomt gauw terug met beide voeten op aarde en mn tas inpakken voor de volley zweef ik later wel weer verder. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Goedemiddag allen, de mensen van de ochtendploeg die al weg zijn en de mensen van de middaggroep die nog moeten komen. Al die berichten over zon en wat denk je: juist op dit moment komt hij voorzichtig even door. We konden tot nu toe kiezen uit hard regenen of zacht regenen. Ik heb waardeloos geslapen en veel pijn, dus het wordt een zwaar dagje. Vanmiddag naar schoonma. Als het weer een beetje stabiel is zouden we met haar kunnen wandelen. Afwachten maar. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Hee Akelei, Ik zie net dat je ingelogd bent. Goed van je dat je al gesport hebt. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Drie op een rij. Akelei is zeker nog iets anders aan het doen. Nu echt tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Sssttt ..... 't Is stillekens hier, iedereen aan een 's zondags middagdutje bezig? Houden zo! Ik ga buiten wat van het zonnetje genieten. Tot laters, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Tuinset moet nodig schoongemaakt en geverfd worden... maar kom regelmatig even spieken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 @Coco, Dankjewel Coco voor je ondersteuning. En ja het gaat goed, had ik nooit verwacht. Voor jou ook een fijne dag. Groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 'k lijd met je mee, Lytse. 't is prachtig mooi weer, maar 'k heb g'woon de lust niet om er op uit te gaan. Jakkes, wat zijn die depressies hardnekkig! Zo meteen maar met 't eten beginnen. Dan ben 'k daar ook weer van af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Steigerhout... 2dehandse en 2 jaar terug gekocht. Al is dat hout erg weerbarstig, als ik er nog langer plezier van wil hebben moet alles weer in de beits! Ben wel even zoet haha, 3 flinke stoelen, 3 krukken, lange tafel en lange bank;-) Het eten in de zon opeten Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Ja en het zit lekker;-) De zon is hier goed doorgebroken dus zit lekker in de zon met een boek hahaha! Korte broek en t-shirtwerk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Goedemiddag allemaal, Vandaag mijn gasstel schoongemaakt en de pitten laten weken en geschuurd voor mij kunnen ze wel weer een poosje door Dadelijk komt Will hier en eten we stamppot rauwe andijvie met een bal gehakt. Ik moet nog beginnen met maken, dus kom strakkies nog wel even weer kijken Coco:heart:fijn dat je er weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Rickert: Het eten in de zon opeten Gunn? Ben 'k nu aan 't doen, goede vriend. 'k voel me zowaar wat beter. Dus, over een uurtje voel 'k me weer rot. De dynamiek is me wel bekend. Even van g'nieten dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Goedemiddag. Hier ook gegeten. Broccolisoep, het was lekker. Iedere keer probeer ik iets anders uit. Vanmorgen de buitenboel schoongemaakt. Dus laat het mooie weer maar komen. Dochter kwam onverwacht langs, heel gezellig zitten kletsen. Ze is zo blij met een nuchtere moeder. We hebben het best vaak over toen en nu. Alles is anders, intenser nu, wat een winst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Heerlijk he Hannah. Asperges, yammie! Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 De lucht begint hier aardig te betrekken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Goede avond, rommelende lucht eerst, uren lang. De hond werd er gek van. Ze heeft veel minder bang van een paar knalharde donderslagen dan van dat gerommel de hele tijd. Gerommel dat stillekes dichterbij komt. Maar nu dus hozen, hagel en alles er op en eraan. Verder was het een fijne (hete) dag op de camping. Gewoon alleen wij en dat is fijn. Geen gedoe.. Morgen terug school dus vanavond vroeg gaan slapen. Bad en bed dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Originally posted by: jopiesterker en zachter dan ooit.quote> Kracht en warmte in slechts een paar woorden, Jopie. Hou ik van Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Heerlijke serene rust hier. En Rae nog bedankt voor uw lied. Het ga je goed jongen. Na deze speciale dag toch wel ga ik niemand verder lastig vallen. Slaap wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Ja wat een rust hier ik wens ook iedereen vast een goede nachtrust het was een mooie, leuke en aangename dag in de zon, op een terrasje, aan het water... samen met een fijn persoon erbij slaap lekker voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Lieve Gunn, Ikl log nu weer in en zie je posting. Hopelijk heb je het vandaag gereed. Wat zijn die depressies toch hardnekkig. Ik weet er alles van. Mijn dag is bijna weer voorbij, met veel pijn en het verplichte bezoek aan mijn schoonma. Gunn, ik heb diepe bewondering voor je. Je bent de laatsdte dagen AdB en dat is echt knap. Chapeau voor jou. Houd a.u.b. vol, ook als het forum er even niet is! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Lieve Coco, Vandaag even een gemakkelijke dag. We hebben met schoonma in een rosarium gezeten in de onmiddellijke omgeving van het tehuis. Ma was heel dankbaar dat we haar mee naar buiten namen. Vandaag alles moeizaam. Veel pijn, ook vannacht. Vandaag dus moe op. Er is zoveel te doen en dat lukt niet. Het is niet anders. We zien wel. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden