Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Hier ook zeer warm geweest zonder een spatje zon. Wat een weer. The gods must be crazy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik was alvast even op het Refusal-draadje gaan kijken en intussen zijn ze hier weer pagina's verder! Moet nog telefoontje plegen e.d. dus ik haak droog af. Tot morgen allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 tot morgen Lytse en heel veel sterkte en succes gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik ga ook afsluiten. Voor iedereen een Omdat ik het ook zoals Frodo zie, mede dankzij jullie ben ik zover gekomen. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 weltrusten madelief,slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Slaapwel iedereen. Ik heb gemerkt dat slaap heel belangrijk is voor mijn herstel, want lijd ook nogal aan een onuitroeibare neiging tot 's nachts leven. Betert sinds ik minder drink dus, fijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Studeren en 's nachts leven had ik ook zo voor elkaar. Onder het mom van lekker rustig kunnen leren. Kon ik er ook nog wat bij drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Dus welterusten Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Een saaie dag g'weest vandaag. 'k keer meer en meer terug naar de 'essentie' van 't leven. Leven in de veronderstelling d'eeuwgheid te hebben. Wat een (be)rust(ing) gaat daar van uit! Leven, in plaats van 't leven slechts uit te zitten. Kortom, 'k zal dus wel binnenkort sterven. Tsja, op d'eeuwigheid doet 10/20/30 of 100 jaar er niet zo héél veel toe. 'k wou dat 'k tot dat inzicht kwam een twintig jaar g'leden. Had 'k een stuk meer b'reikt nu. Goed, g'noeg. 'k ga slapen mensen. Welterusten allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Jij wil na het paren toch ook niet gestoord worden Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Hahaha, de nieuwe draad heeft de huiskamer in ieder geval bezig gehouden vandaag. Geen zorgen mensen, draadjes die niet levensvatbaar zijn verdwijnen heel snel in de spelonken van het archief. No sweat, het begin van mijn nieuwe leven staat in mijn onderschrift, en dan zou ik op 10/09/2012 het geweldig vinden heeeel veeel slingers in de huiskamer aan te treffen!! Gunn, slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 eenlingen tweetallen drietallen enz tweetallen dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik heb medelij met je johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Even voor Hannah en Tina de keukenmeidenroman is verfilmd en heet The Help (ik ben halverwege het boek nu, thnx; aanrader) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Kun je ook downloaden Johan;-) Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Was het ook bij Oprah, Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Jane, ik heb nog een aanrader voor je, "Tegenlicht" van Esther Verhoef. Zaterdag in begonnen nu op blz. 466, bijna uit dus. Echt prachtig geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Kan eigenlijk niet, want Oprah is gestopt... Misschien op de Oprah bookclub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: JaapJij wil na het paren toch ook niet gestoord worden Johan?quote> Ikke tijdens ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik ben nog niet weg Jaap... dit is me nog ál te vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Staat genoteerd Tina,. maar is nu een toptitel dus ik kan m niet reserveren nog. Eerst mn andere boeken uitlezen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Gwen ik kijk nooit Oprah eigenlijk alleen films, nee ik las het boek in de trein en toen kwam er een vrouw me erop wijzen, grappig he. Je valt op als je leest in de trein blijkbaar tussen al die apps, Blackberry's en weet ik wat nog meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedenavond allen! allereerst Niwi gefeliciteerd en Madelief ook met haar 3 maanden Lytse veel sterkte en succes met je besluit en nu ga ik even bijlezen, en oh ja, ik ben vandaag ZO dankbaar dat ik nuchter ben, was vandaag er helemaal blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Vroeg? Ik ga me toch zo klaarmaken voor een paar uurtjes horizontaal verblijf. En omdat ik een goede bui ben een romantisch erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden