nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 @ Lenie: Nou , het is je gegund meid, geniet ervan! Maaruhhh, Lytse weer weg? Ik maak me zorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Misschien is ze even liggen Nans Ze zal zich wel niet heel lekker voelen vandaag. Ze komt straks vast wel weer. Maak je niet te druk om haar, dat vind ze vast niet leuk, Lytse kennende... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ja bedankt Witte, je hebt gelijk. Echt helpend is het ook niet. Ik wacht wel even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 voor jou ook 1 dan Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Lytse...sterkte meis... *knuf* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik ga me weer even met het eten bemoeien. vanavond.....Spatzle met Goulash Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Vandaag rustig dagje dus wat hier mee lezen enzo ook. Witte verwoordt om een uur of half drie wat ik eigenlijk wilde zeggen. Dus Thx Witte, scheelt een hoop geschrijf!!! Ik wilde me nl. al heel trots op dat draadje aanmelden met als datum de dag van mijn aanmelding hier. Als zijnde ook de dag dat ik op een andere manier het fenomeen alcohol consumptie ging bekijken. Voor mij een heel belangrijke datum, zonder controle, minderen of stoppen. Lytse! wat erg om zo met pijn te moeten leven. Als we nu met zijn allen een klein beetje konden overnemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 @ Vlaamsmeisje: alles goed na je campingavontuur? Zat niet helemaal mee, he? Balen! Heb ik nou goed begrepen dat je naar huis bent gegaan na die aanvaring met je vrienden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ja die avond zijn we toen maar thuis gaan slapen maar op zondag zijn we terug gegaan, toen was de rest al weg daar. En dat was een hele leuke dag. Gewoon wij met ons drietjes. T is toen wel beginnen onweren s avonds maar verder hele relaxte dag. En ja ik was echt boos en teleurgesteld (weer es), dat ik weer het idee had dat ik maar vanalles moest doen om iedereen te pleasen en het dan nog gedaan had ook. Ma ja, weer es een les he. Pff ik zal het nooit echt leren. Ach zolang de "goede" dagen overheersen, nemen we die "slechte" er maar bij toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Mijn tweelingzus zegt altijd tegen mij: je moet ophouden met te pleasen, de meeste mensen zijn egoïstisch, en dat is prima zolang je ook aan jezelf niet voorbij gaat. Ik heb hier zelf veel moeite mee, maar snap wel wat ze bedoelt. Als je zelf geen rekening houdt met jezelf, waarom zou een ander dat dan wel doen? Maar moeilijk he, en wat rot dat dus op deze manier bijna jouw hele weekend verknald is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 nou Nance...ik ben er mee gestopt, maar dat is ook zo wat hoor? het word je niet in dank afgenomen, maar daar moet je even doorheen. klinkt heel lullig... maar ook "de anderen"moeten wennen aan de nieuwe Jij!!! het komt wel goed..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Zeg jongens en meisjes, vrouwen en mannen. Als je een slinger wilt omdat je vind dat je die verdient kan je dat toch even aangeven. Bijvoorbeeld de dag tevoren of 's ochtends. Ik vind dat helemaal niet arrogant hoor. En velen hebben een datum in hun onderschrift. Ook handig als je een keer attent wil zijn. En voor straks, eet smakelijk. Ik ga een soort van picknicken. met afdak, dus het mag gaan regenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Maar ik zie dat jullie ook zo iets doen, ik ben hier helemaal alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, Jaap. Hoe komt het nou toch dat ik me toch weer voor het karretje heb laten spannen en die 2 draden ben aangegaan?? Pleasen dus, heb dus nog niks van nijn zus geleerd. Nou, scrollen iedereen maar, dan zijn die draadjes vanzelf weer weg. Of nee, totaal niet op reageren dus. Nou ja, ik zit in een dip hier, hoe laat is het? Oja, na 5-en. Ik snap het al. Ik ga het gevecht weer aan, doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 <ft>Madelief, van harte proficiat en plak er nog veel nuchtere dagen aan vast!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Gelukt, een paar keer bewerkt maar ik kan ook dik schrijven. Mozeskriebeltjes, een minderdraad een stopdraad een bijnastopdraad, ik kan het allemaal niet bijbenen hoor! Maar ieder het zijne, het is een ADB forum dus men kan zelf kiezen. Ik blijf een stoppert met alle respect voor de mensen die een andere visie hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Lekker vet Tina! Thanx! Over al die draadjes... Ondanks dat ik er niet opsta, voel ik me heel erg gefeliciteerd vandaag hoor! Zo de keuken in en oven aan. Het word Grieks, Spanakopitataart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Lytse, grote klasse dat je het zo gaat doen. En ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik al respect voor je had, je was een minderaar met klasse, zou Soothe zeggen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het geheel stoppen met als ondersteuning Refusal je gaat lukken. Zet 'm op, je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goeienavond allemaal. Madelief, dikke proficiat! Lytse, wat jammer om dit te lezen. Als minderaar was jij hier zo'n beetje mijn voorbeeld... maar da's natuurlijk een egoïstische overweging, dat besef ik wel. Ik wens je dan ook veel succes met het stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Originally posted by: wijfieHier gaat alles ook goed. Ik heb verleden week een brief geschreven voor mijn HA, nee, geen liefdesbrief, heb daar wel goed in uitgelegd wat IK wil, ja, ik ben nu eenmaal een eigenwijs mens, heb alles uitgelegd maar weer, ook wat betreft de alcohol en het afbouwen van de AD, dat ik dat gewoon graag wil en dat ik me gewoon niet lekker voel met al die AD in mijn lichaam, ik voel me echt zo emotieloos, kan niet eens meer lekker janken.Ook heb ik het idee, dat ik (om de emoties te versterken), alco ga drinken.Is niet goed natuurlijk, dus wil echt van de AD af en wil toch voor de zekerheid wel een oxaatje in huis hebben en die wil ik nu niet meteen helemaal afbouwen, maar geleidelijk, slik er nu nog maar 1 voor het slapen gaan, dus gaat al beter.Staat dus allemaal in die brief, omdat ik het gewoon eng vind om dat onder 4 ogen te bespreken.@unquoteWijfie,wat jammer, dat je het drinken buiten jezelf blijft zien.Ik heb zelf ook medicatie en ik ben er blij mee,het is voor mij noodzaak en ik kan nu niet zeggen datik daardoor geen emoties meer heb.Als ik dronk waren mijn emoties van een totaalandere orde dan ze zonder drank zouden zijn.Ze waren versterkt en buiten proportie, de dag ernavond ik mezelf vreselijk dat ik zo had kunnen denken,uiteraard versterkt door drank, maar toch.Ik dronk omdat ik niet met mezelf overweg kon,niet kon en wilde voelen wat er te voelen viel.Toen ik dat aandurfde, onder ogen zienwaar ik voorheen geen moed voor had,werd mijn verlangen naar drank minder.Ook heb ik veel aan mezelf en mijn levenmoeten veranderen, soms fijn maar ookheel pijnlijk en verdrietig.Ik heb geleerd beslissingen te nemen,heel moeilijk soms, af en toe bijna niette verdragen.Maar toch, al dit tezamen heeft mij gebracht waar ik nu ben, ik ben er nog lang niet er is nog eenweg te gaan.Het allebelangrijkste en meest waardevollevind ik nog steeds de wetenschap dat ik alleenverantwoordelijk was voor mijn drinken.Niemand anders en geen enkele situatie kan ikdaar de schuld van geven, ik heb het zelf in de hand.Elke dag opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Dag allemaal, Bedankt voor jullie lieve reacties. Vanmiddag moest ik ineens weg, want de kraamzorg kon niet bij het gezinnetje zijn. Vandaar kinderen halen e.d. Nu even bijgelezen en Niwi gefeliciteerd met je verjaardag en Madelief met je 3 maanden. :present::present: Tot vanavond, nu eten maken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nancy, Niet teveel in je dipje zakken hoor meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Nance...... Head up High hey??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 mensen...ik zit tot aan m'n huig aan toe vol. ik ga heul efkes banken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Sinds dat het forum vernieuwd is staat er hier rechtsboven steeds: Enkel..... Maar altijd zie ik daar staan Eikel-aftakking.... pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden