Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedemorgen frummers. Het zonnetje schijnt al weer, de tuindeur staat open en de koffie loopt door. Thee staat te trekken en ik ga even mijn ontbijtje maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ............. maar geen ontbijt als de slingers nog niet hangen: Niwi, van harte jongen, ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedemorgen Yvonne, ha zo'n bakkie koffie gaat er wel in!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Niwi van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 goede morgen frummels niwi maak d'r een schitterende dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedemorgen, nog maar een slinger, Niwi, van harte gefeliciteerd. :light::D:light::D:light::D:light::D:light: :light::D:light::D:light::D:light::D:light: :light::D:light::D:light::D:light::D:light: :light::D:light::D:light::D:light::D:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Zo! De huiskamer ziet er wel heel fleurig uit nu Goedemorgen overigens Aicha, Igor, Hannah en Tina.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik heb zo het gevoel dat het inderdaad een heel mooie dag gaat worden. Heb de tuindeur open staan, voor het eerst dit jaar 's morgens vroeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Morgen rest van de frummels . Ha, heb de schuifpui naar het balkon ook al open staan. Dat beloofd inderdaad nog wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 (Heb helaas geen tuin........ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Maar de deur heb je open Aicha... en dat telt Luitjes, ik moet er vandoor... hoogste tijd. Ik wens iedereen een zonnige dag. Ennu... zouden we niet om half 11 onze opwachting bij Niwi maken voor de taart??? Laterrrr :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 ik spring achterop yvonne........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Mogûh iedereen! Hier kan de tuindeur nog niet open.. zon staat aan de voorkant(slaapkamerkant) maar dat betekend wel dat ik weer vrolijk wakker werd van het licht door de gordijnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 DAGPACT Albert Lytse Rickert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Den Niwi se, jarig se. Gelukkige verjaardag Niwi. Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Niwi gefeliciteerd (maar een stomme vraag, is dat omdat je jarig bent of zo lang goed bezig bent..ben een newbie;-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Lieve Niwi, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 goeiemorgen frummers, geen onweer gehad (of erg diep geslapen) en het zonnetje schijnt volop het mag weer gaan zomeren:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedenmorgen lieve mensen! Ik zit al twee uur te pennen. Vandaag maak ik een dankbaarheidslijst. Ik schrijf alle zegeningen op. Op nummer 1 voor me, op dit moment; mijn nuchterheid. Van daaruit kan ik beginnen met leven. De rest sliert daar vrolijk achteraan. (zie de Dagelijkse Reflectie van 21 Mei) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Of allebei, ik denk namelijk niet dat het gedonderd heeft. Niwi, gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedemorgen! Niwi, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!! Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Bon giorno Jane! Heb jij oordoppen misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 :):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::) Niwi van harte gefeliciteerd en dat de zon ook voor jou mag schijnen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2012 Hoi Jaap en Nancy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden