gwen Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 @Rickert, dat wordt een goeie zomer voor je. Fijn werk ook.(en in Frankrijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 goeiemorgen mensen even bijlezen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hi Jopie, jij ook zo moe? IK heb me zelfs ziek gemeld, en dat doe ik eigenlijk nooit... wow... ik ben al heel gelukkig als ik nuchter wakker wordt van de vogels hier, vroeger bij mijn ouders had je hele kikkerkoren,' maar reeen (ik weet nooit hoe je 2 puntjes op de e krijgt, iemand???) dat is wel het hele ultieme wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ach Rickert das lekker joh en Jopie ook nogsteeds heerlijk op vakantie ;D nou rust maar lekker uit en velen zouden nu wel met je willen ruilen hoor. Nou ben benieuwd Boll en geniet lekker van de dag he, zal zo eens proberen je foto's door te sturen. Nou klinkt allemaal eigenlijk best vrolijk hier, tjah Gaby jij nu ook ff wat beter worden hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 krijg ik smsje van het werk, wat ze moeten doen, zijn ze niet gewend dat ik ziek ben, gister wou ik van alles regelen, maar weet je, niet mijn taak, het bedrijf draait ook zonder mij, die overdreven verantwoording die ik heb, is ook bijna ziekelijk, moet ik ook eens loslaten, dus ik ben ziek, én ze zoeken het daar maar uit, na de pinksteren ben ik weer helemaal aanwezig! ik ga me dus ook niet schuldig voelen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 hee ik heb een streepje op de e, hoe ik dat nu voor elkaar heb gekregen??? hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 ik ga nog even verder rusten, tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Nou het is zeker besmettelijk, hier ook ziek. Ik baal enorm, afspraken vandaag af moeten zeggen. Echt te beroerd om te gaan en ik zal dat niet snel doen vooral omdat het belangrijk is. Ik duik mijn bed weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Ja reeen is leuker dan , zoals ik vanochtend, om 300 h door muggen . Waar ik geen puntjes meppers of wat dan ook op kreeg dus er maar uitgegaan was wel lekker buiten. Moest nog wel aan jou denken Borr of je ook weer wakker zou zijn, maar hier maar aan de slag gegaan en denk zo strakkies maar siesta te gaan houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Pfff wat een ingewikkelde vragen zo vroeg. Gaby, eerst het trema en dan de e aanslaan. Of met de Alt toets. Alt toetsen Hoi allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 mogge.. vandaag siesta.. geen getrain mij te warm even stringetje zoeken en legguh... fijne dag enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hier ook geen getrain eten maken voor dochter en voor mij om mee te nemen en dan eerste echte stranddag easy does it Jopie:heart: fijne dag allemaal zonder moezelwijn enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 ik lees het laatste van gisteren nog even Soothe:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hoi Jane. Ik heb me wat aangehaald. Maak er wat van. Goed smeren hè. Groet. Ik moet naar de Cardioloog. Ik heb iets tegen bewegen, dus sneller dan normaal. Daar moet ik me rot fietsen. Op een gluperige manier gaat het steeds een beetje zwaarder. Tot er een punt komt dat de benen niet meer willen (melkzuur) en dan, nog twee minutjes, hou vol.Pfffff Het hoort er natuurlijk bij, maar met dit weer weinig aanlokkelijk. P.S meer iets voor Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Goedemorgen mooie morgen In het nieuwsblad: 'Het wordt de warmste zomer ever'. Ok..pokkewarm moet het voor mij nu ook weer niet worden Lekker fruit jaaps! Akeleitje geen kaaskroketje? ...euhm..garnaalkroketje dan? Verder ben ik nog niet :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: SuikertjeGoedemorgen iederéén.2 weken rust genomen, leek me wel zinvol voor me.Redelijk goed hier en bloedheei in dit hokquote> Klontje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: EmmaroosBol, ik werd opgenomen omdat men dacht dat ik een blinderdarmontsteking had,het bleek opstipatie te zijn.Man wat doet dat pijn!!!!Heb er drie dagen gelegen.quote> ieuww..pijnlijk lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: Gabyhee ik heb een streepje op de e, hoe ik dat nu voor elkaar heb gekregen???hihiquote> Doemme ik vind het streepje op je e niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: toineeven stringetje zoekenen legguh...quote> HABBA HABBA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 En weer weg Voor wat, hoort wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Toine is als een satéke op den bbq Me like Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Hi borretje, goed te horen dat je niet aan me twijfelt. Borretje, ik heb er voor moeten knokken, dat gooien we niet weg. Nee borretje, het kan echt niet. Mijn halve leven heb ik geprobeerd om beschaafd te drinken. Het werkte niet. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom het nu ineens wel zou werken. Ik voel het gewoon. Één glas en er komen beren op de weg. Grote Grizzly's. Borretje, het is te doen hoor. Er zijn dramatischer dingen in het leven. Duurde lang voor het tot me doordrong, dat is een beetje jammer. maar...beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald. Borretje, ga zo door. laat je niet om de tuin leiden. Groet, ik moet er vandoor. ciao. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: borretje Originally posted by: JaapIn Nederland dan he, vaak, je hebt ze ook van 12.tilt makkelijker.quote> Ja, en dan in elke hand zo"n kratje, precies in balans.Of toch niet..quote> Ja, één was net te weinig. Maar later ging ik over op eengoedkoper merk. En dan was het weer zwoegen.Maar of dat nou de oplossing was van mijn financiële probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Originally posted by: bolletjeJij ook Jaap? Was het te wamme?quote> Ik heb prima geslapen, misschien iets te kort, maar daar staattegenover dat ik niet wakker ben geweest.De kunst is een half uurtje voor het slapen gaan even een plas.Dan nog een glas water, en na het poetsen nog eenkeer de blaas legen en dan kan ik er weer een nachtje tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2012 Wilde ik vanochtend eens lekker aan de poets gaan, heb ik de hele tijd bezoek gehad. Allemaal mensen die uit elkaar willen gaan en op zoek zijn naar een andere woning. Wat is dat toch???? Nou ja, nu ga ik dus aan de gang. Kleden eens goed schoon maken. Vanmiddag met d.a. maatje kijken voor een andere tievie. Jippie. Voel me goed en heb veel energie. Zal straks wel anders worden als ik klaar ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden