albertina Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Wippende vissen? Nog nooit gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: ShahireGoedemorgen Jaap :rose::rose:kijk, ik word altijd meteen vrolijk als ik jou ziequote> Ik ook van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 bolletje...zou jij het leuk vinden als iedereen komt kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Zo en nu ga ik even mijn mond houden. Ik moet nog een hele dag mee, en de woorden zouden eens op raken... Maak er wat van deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: Jaap Originally posted by: ShahireGoedemorgen Jaap :rose::rose:kijk, ik word altijd meteen vrolijk als ik jou ziequote> Ik ook van jou.quote> getver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Wil iemand Jen een schop onder haar kont geven? Dan ga ik alles doen behalve werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Moggeh tante Bol graspollen in de vijver? liggen die vissen daar dan op te wippen? lijkt me wel een leuk gezicht ja droogwippen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ooit al twee schildpadden bezig gezien? Snel dat ze dan zijn :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Lekker dan Jen, neem mijn dag maar over moet je tussen nu en half 10 nog een kadootje in elkaar knutselen dan ga je opgehaald worden voor een verjaardag om 13 uur moet je bij de middag agressieviteitshantering zijn en dan door te werk van 17 uur tot 22 uur ga ik vandaag lekker niks doen oke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: Jaap Originally posted by: ShahireGoedemorgen Jaap :rose::rose:kijk, ik word altijd meteen vrolijk als ik jou ziequote> Ik ook van jou.quote> getverquote> Jaloezie Snoep, pure jaloezie van jouw kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Waarom las ik nu agressiviteitsontharing? In ieder geval, het lijkt me aangewezen om me uit de voeten te maken voordat jouw probleemgedrag zich uit. Beter dan een schop dit! Fijne dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Oke, ik moet van mezelf even in actie komen anders gaat het helemaal niets met het kadootje worden fijne dag en wie weet misschien nog tot straks hup hup, nu opschieten......dagdag zwaaizwaai byebye....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Jen, ze noemen het agressiviteitstraining maar dat klinkt net alsof ik een cursus agressie ga krijgen uiteraard gaat het erom hoe je met agressie op je werk moet omgaan nu echt weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: JaapOh jee, weet je wel wat daar van komt Bol.quote> Geen flauw benul Jaap, Rose Kanarifantjes zeker niet. Vroeger zou ik die wel gezien hebben.Hé nou weet ik niet meer of jij nu ook kois in jouw vijver wil of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 ik zie dat muffin ook weer in de kamer is muffin hoe is het met je? ik ben ook weg nu...naar school fijne zonnige dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: JenOoit al twee schildpadden bezig gezien? Snel dat ze dan zijn :$quote> Ja hoor maar dat is nog niks vergeleken bij konijnen. Hup zoef, wow, kreun en weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Goedenmorgen lieve mensen! Heee, ik zit nog aan m'n bakkie muesli hoor! (met chiazaad) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Fijne dag, lieve mensen! Aan het werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 goeiemorgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ik heb net een luxe-probleem opgelost strand en boodschappen of sauna het wordt sauna. knap gedaan he op de nuchtere maag, thnx (voor het applaus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Ha Jops mooie posting van wat ik meekreeg kanjer:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Applaus Jane! Goedemorgen Frummers. Heerlijk geslapen. De ochtendploeg al aan het werk? Dan is de douche vrij Ga ik lekker lang poedelen. Tiepvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Jopie, lekker vrij vandaag, geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 wat minder warm ook lekker evekes de boel door laten tochten fijne dag enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: JenOoit al twee schildpadden bezig gezien? Snel dat ze dan zijn :$quote> Ja hoor maar dat is nog niks vergeleken bij konijnen. Hup zoef, wow, kreun en weg.quote> Jama ja, konijnen zíjn snel. Zoef, weer op naar de tuin en fractioneel tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden