Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Wanneer ga je Jaap? Even naar het voetbal gegoogeld. Zie dat het 8 Juni is. Dan ben je nog even hier,toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Veel plezier Sooth, en heel verstandig van die knieën Bizar, kan me niet voorstellen hoe dat voelt, 12 graden. Ik ga ook nog wat rondspoken. Oh ja, Liesje 2 weken ADB is niet "heel kort." Dat is lang. Vond ik. Ik was er ooit heel trots op. Hou vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik ga 4 juni, nog een weekje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 @ Jaap, ik zal mijn onderschrift veranderen! Geniet van je vakantie alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 En voor het vakantiegevoel, ga ik naar Wallonië, zodat de mensen mij niet kunnen verstaan daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Leuk. Spreek je nog voor je vertrek. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Oké Coco. Zag Hannah niet ingelogd vandaar. Verders een fijne dag. P.S ja ze gaat goed. Nog steeds droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Net even naar buiten met een fles cola in de hand. Het hielp niet. Ik hoop dat niemand het erg vindt dat ik dit zeg, maar ik kan alleen maar denken aan heerlijk op een terrasje zitten met een biertje erbij en alles van me af laten glijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Liesje, Kan je dan een biertje drinken? Wil je misschien niet een paar biertjes? Je kwam toch niet zomaar op het forum. Lekker 'van je af laten glijden'. Je weet dat dit 'lekker afglijden' onzin is. Zal niet ontkennen dat het wat luchtiger wordt (kort termijn effect) echter het maakt sterker om nuchter te leven. Je staat 14 dagen droog en de geestelijke drang is volop aanwezig. Met dat biertje gaan alle alarmbellen rinkelen en het herkenningsmechanisme staat weer op scherp. Je bent dan terug bij af en wil waarschijnlijk weer stoppen. Dus niet doen. Doe alles behalve drinken. Actie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hoi beste mensen, Net terug van een weekeinde bij LATex. Was gezellig. Rummikub, toastje. Kleinkind vannacht blijven slapen. Barbeknoei in de tuin. Kunnen er weer tegen van de week. En hoe is het met Soothe en Rickert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hoi Rapilos. Goed hoor. Jij ook zo te lezen. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Liesje probeer toch iedere keer wat te eten meid ook al gaat dat moeilijk. Probeer je te gaan concentreren op iets anders, ga aan de poets, film kijken, een eind wandelen maar doe iets. Dit is gewoon een moeilijke tijd die iedereen mee maakt. Maar er zijn zoveel mensen door die tijd heen gekomen en dan kan jij ook. Wil je vannacht weer liggen zweten in je bed? Morgen weer wakker worden met een fikse kater droge strot, slecht of niet slapen, je weer schuldig voelen, je schamen, je ellendig voelen? Dat zijn toch rot dingen die je dan weer mee maakt? En dat alleen maar om een paar uurtjes (onecht) plezier te hebben van die kick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ja, Redelijk wel, Soothe. Beetje gespannen. Dus weer veel (vr)eetneigingen. Na 6 afwijzingen, heb ik een positief antwoord over een stage verzoek in de zorg. Ze willen in elk geval een afspraak voor een informatief gesprek. Heb al geantwoord. Maar ja, pinksterdagen er weer tussen he. Wordt er weer niks gedaan. Enfin, afwachten maar weer. Heb je nog een beetje genoten van het zonnetje? Koelde wel een stuk af vanmiddag he. Hier tenminste wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Rapilos, ik hoop dat je positief respons krijgt. Beter vreet dan drinkneigingen. Maar ook dat een beetje doseren hè, anders word je tonnetje rond. Ik kan goed tegen dit weertje. Krijg ik een mega boost van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ha rapi: mooi een gesprek geniet van vandaag en dan ben je klaar voor morgen duimen gaan we hier voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ja, dat tonnetje rond, begint aardig te lukken. Zit weer 10 kg bij, dat ik er vorig jaar zo keurig afgelijnd had. Stress eten, noem ik het altijd maar, beter dan drinken ja, dat wel. Maar toch..lijkt dat eten ook wel verslavend, een soort troost en rust zoeken of zo. Enfin, heb me voorgenomen, morgen weer normaal te doen. Wat er ook gebeurd. Want, van zoveel eten, krijg je ook een soort kater. Moe,lusteloos. Moeten we niet hebben. Morgen, dus afgelopen, met die flauwekul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Jane, Ja, zou gaaf zijn he. Wel een eindje uit de buurt. 8.5 km. fietsen, maar enfin, dat ben ik wel enigsinds gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Wij wonen ong. 10 km. van zee, en zagen idd. een dikke band met mist en bewolking hangen boven zee. Ook wij hebben er een uurtje last van gehad vanmiddag. Daarna trok het toch ineens weer op, en werd het weer kraakhelder, maar wel een stuk kouder. Wel sneu voor alle mensen, die dachten nog een lekker dagje strand te hebben vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goed Wijffie, Daar blijf je tenminste nuchter bij he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 8,5 km en weer terug, meid dan hoef je niet meer naar de sportschool (ging je al niet he:D) maar je houdt een gig konditie over en een perfekte gezondheid. doen hoor als je de kans krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 ik was ook op het strand, gelukkig was ik al in Den haag, dus niet helemaal voor niets gefietst, maar wat een kou en dat in mn hempie; zoon reed met trui en winterjas, capuchon op en ik ernaast: Jut en Jul:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hier strak blauw gauw eten en beachen op opgespoten zand ook leuk:rose: fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Dat zal zeker koud geweest zijn in je hempje, Die zoon van jou, had het dus goed bekeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ja wijfie, 1 drankje, en het hek is meestal weer van de dam he. Gelukkig, heb je zelfinzicht getoond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Rapi. ik zal vanavond onder het genot van een leuke film, al vast beginnen met duimen. Tegen de tijd dat de film afgelopen is, zijn m'n duimen, stompies geworden, maar ik zal potdorrie mee helpen om je te doen laten slagen. (heu is dat goed nederlands) Wijfie Super meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden