Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Werkse dan Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Maar leuk dat ik je weer eens lees, Snoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: JaapNou Snoep, echt aardig ben jij ook niet. Sha lans de snelweg afzetten.quote> echt niet langs de snelweg...dan krijgt ze een liftlekker diep in het bos;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Maar dat is leuk diep, in een bos, heeft ze nog kans mij tegen te komen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Liesje, nog even reactie op jou je schreef dit o.a op een ander draadje zonet: Quote: Nu zit ik helemaal te bibberen op de bank. Ik heb heel veel trek, kan alleen maar denken dat dat mijn angsten weg zal nemen en mijn zieke gevoel. Liesje, Ik denk dat je je angsten alleen maar blijft aanwakkeren als je nu zou gaan drinken voor even zal het wegnemen en zul je je beter voelen maar uiteindelijk raak je je angsten er niet door kwijt ik denk eerder dat ze zelfs erger zullen worden als je blijft drinken eens zul je erdoor heen moeten, zonder drank hoe moeilijk ook meid, neem de eerste niet en blijf op de draad zoek hier steun nu je het zo moeilijk hebt succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 ja Snoep....nog iemand die me wel aardig vindt hoor en dan ga ik Jaap zijn knie insmeren met een zalfje tegen de verbranding! echt weg.............oeioei................zoefffff slakslak......uit die pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: JaapMaar dat is leuk diep, in een bos, heeft ze nog kans mij tegen te komen ook.quote> veel plezier saampjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Zodadelijk met het gezin van onszelf en het gezin van vrienden een poosje naar de speeltuin met de kids. Daarna de bbq aan en gezellig eten. Gelukkig drinkt er van dit gezelschap niemand alcohol dus dat wordt een makkie hoop ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Nou Sha, trek je Croqs dan maar aan, dan ga ik nog wel even in de zon, er zijn nog wel wat plekken die kunnen verbranden. Snoep, als jij even laat weten welk bos... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Veel plezier Super. En behalve dat het een makkie wordt hoop ik dat je het naar je zin hebt straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 @ Jaap: hoe krijg je dat nou voor elkaar, verbrande knieƫn? Teveel gefietst? @ Liesje: Sha heeft zo gelijk. Probeer deze dag uit te zitten. Zet de keukenwekker bijv. om het per uur door te komen. Zoek afleiding. Kom hier. Ik hoop toch zo dat je het volhoudt. Zet hem op hoor! @ Super: lekker naar de speeltuin met de kinderen. Ja gezellig. En barbecuen met mensen die niet drinken! Heb je al gezegd dat je niet meer drinkt? Anders halen ze nog speciaal voor jou bier in huis:$ Mensen ik ga verder. Voor Liesje kom ik af en toe nog even kijken. Maak er een mooie dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Liesje je zal het zeker wel ergens meer gelezen hebben maar probeer veel te eten. allemaal lekkere dingen voor je neus zetten. Met een volle maag wordt de trek veel minder. Soms verdwijnt het zelfs. Sterk blijven hƩ, kom op meid je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hoe raad je het Lytste? Ik had gister een kortere broek aan dan eerdere dagen en was er even niet op verdacht. Maja, gaat wel weer over. En een langere nu aandoen is ook geen pretje, dan schuurt het er zo over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Jaap, je hoeft in ieder geval niet op de blaren te zitten. Jammer, geen Liesje hier. Zet hem op meid. Tot straks, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Wijfie, Leuk dat je zo'n lief bezoek hebt gehad. Ik heb gewerkt met kinderen met Down. Je moet ze wel echt opvoeden als gewone kinderen, want anders krijg je, net als gewone kinderen, verwende draakjes. Waar ik werkte waren ze de zonnetjes in huis. Fijn dat je nog steeds op de goede weg zit. Niet te snel afbouwen hoor, dat is ook niet goed. Doe je het in samenwerking met je HA? Ik haak nu af van het forum tot vanavond. Helaas heeft Liesje zich verder niet gemeld. Laters, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hier ben ik! Sorry dat ik nu pas kom. Lief dat jullie zo meeleven. Helaas kan ik niet veel eten (voel me niet lekker), maar heb nog steeds trek in alcohol. Ik hoop dat ik mijn man zo kan overhalen om op het balkon te zitten. Hij heeft er geen zin in, maar ik zit er liever niet alleen, ga ik lopen piekeren. Help, morgen moet mijn man weer werken, ik heb gelukkig wel afspraken, maar ben zo bang dat ik helemaal ziek ben morgen, ben zo bang voor ziektes, stom he? Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hoi, Coco hoi:heart: Alweer een kwartaal. Zie ik dat goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik dacht effe tsjekke of het klopt. Coco, je bent weer goed op dreef. Hard op weg weer de 'oude' Coco te worden. Ga zo voort coco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ha Coco, Dat is mooi, en ik verveelde me dus zat wat rond te neuzen op het internet. Hier een lied voor je. Ik hoop dat je van wortelen houdt Het is voor je 3 maanden, verder bedoel ik er niets mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Dank:heart: Alle 'nieuwkomers' hoi. Dat het mogelijk is, blijkt weer steeds opnieuw. Uiteindelijk komt het met veel mensen hier weer goed. Zet 'm op. Hoppa, gaan met die banaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Coco, Hannah of Anna? Had je het tegen mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Valt ook niks aan te snappen. Gewoon omdat wortels oranje zijn en we straks voetbal hebben moet ik in een wat stompzinnige stemming komen dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Komt er voetbal. Was me nog niet duidelijk. Het zal wel als jij het zegt. Heb er niets mee. Erg hĆØ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Mensen, ik ga wat fietsen. Van de week wordt het 12 graden, dat is 15 verschil. Nu kan het nog. Wel m'n knietjes goed smeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik ga er speciaal voor op vakantie zodat ik alles mis. Ga lekker naar Belgiƫ die doen niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden