rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ha,ha Bollie, Wat schattig van je. Nou, wees toch maar voorzichtig met je duimen hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hallo Frummeltjes!!! Hier weer een prachtige dag Gister ben ik bij'een concert geweest in zo'n (zuip)tent, met vriendinnetje, we waren er te vroeg, echt als eersten, voelden ons weer pubers, vriendinnetje aan de rose , ik aan de fris, leuk optreden, gezelligheid, vriendinnetje nog meer drank, ik nog meer fris, burp..... nog een optreden, mannen werden al wat aangeschotener, en gingen ons aanspreken, ik was lekker ding, lekker strak, bladiebla, goed voor je zelfvertrouwen hoor , alleen, stonken de heren allen naar drank en sigaretten, en zagen ze wel dat ze niets hoefden te proberen, dus ik werd al gauw triest dat ik alleen was, ongezellig omdat ik niet dronk, ik zou eens wat losser moeten worden, gewoon eens even de 'boel de boel' moeten laten, eens lekker los gaan etc.. etc.. dat zette me wel even aan het denken, vriendinnetje was inmiddels aan het zoenen, en ik was inene een stijve trut ik zag wat er gebeurde, mannen raakten aangeschoten en hadden het naar hun zin, ''vergaten'' even dat ze getrouwd waren, en versierden andere vrouwen, wat ik dus respectloos vind naar hun eigen vrouw toe, nu weet ik dat het kan gebeuren, is mij ook gebeurd met veel drank op :$ mensen worden nu eenmaal wat losser, maar ik vroeg me af, ben ik nu zo'n moraalridder geworden? nu ik alles nuchter zie, kan ik er niet om lachen wat er gebeurd, ik vindt het eigenlijk triest, (en geloof me normaliter werd ik van zo'n feest afgedragen hoor) ik vond het vreselijk om te zien hoe respectloos mannen omgaan met trouw, als er drank in de man zit, en ik vind het ook erg dat ik ook zo was :$ ik walsde ook over de mensen heen, met mijn bezopen kop, niet denkend aan hun gevoelens, enkel ikke,ikke,ikke en bier :$ dit ben ik niet meer, maar wie ben ik dan nu??? ben ik echt zo'n moraalridder, gun ik anderen hun uitspattingen niet, waarom voelde ik me toch aangesproken? ik wil niet meer drinken, daarom kom ik niet meer in de kroeg, maar eigenlijk zijn dit soort feestjes voor mij ook maar leuk tot een bepaald punt, als ik na het optreden naar huis was gegaan was het leuk geweest, nu bleef ik tot het eind, want vriendinnetje reed met me mee, en had het naar haar zin, ik stond er verloren bij, tussen allemaal mensen die ik niet kon, en die dronken waren, ik moet gaan ontdekken, wie ik ben, ik heb gister met glazen drank in mijn handen gestaan, (vasthouden voor vriendinnetje), ik heb 1x de neiging gehad om ervan te drinken, refu weerhield me, waarom ik wilde drinken? om me meer thuis te voelen daar, maar het is niet meer mijn thuis, maar wat dat dan wel is? voelt beetje raar... hele lap tekst, weet eigenlijk niet goed wat ermee te zeggen.... fijne avond allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Beste Gaby, Ze stond erbij, en keek er naar. Je zag jezelf niet alleen in de huidige situatie, maar ook in de situatie, toen je zelf nog dronk. Hoe het er toen eigenlijk echt aan toe ging. Ik denk niet dat je nu zo'n moraalridder bent geworden. Dat laatste deel van de avond, is gewoon jou wereld niet meer. Dat is omschakelen. Soms betekent dat misschien, andere vriendinnetjes kiezen, met andere intresses. Dat moet zich allemaal nog vormen. Moeilijk, dat wel. Verwarrend ook Maar allemaal een heel herkenbare situatie voor velen van ons denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Rapi, wat mooi, dat jij dat zo treffend in een paar zinnen kunt zeggen ik vraag me al sinds vannacht af, wat het nu is.... en jij omschrijft het! Dank daarvoor!!! en spannend voor je, hoop dat het gesprek wat wordt, zal ook duimen, laat het ons wel weten he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hallo Rapi, Wat een goed bericht dat je op gesprek mag komen! Kijk op internet al naar gegevens over die instelling, hun doelstellingen, aantal cliënten enz. Dan kom je goed beslagen ten ijs. Als je doorgeeft wanneer je het gesprek hebt zal ik duimen voor je! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Gaby, als ik in de zuiptent was geweest, was ik op jou gevallen. Ik ben in middels voorzien hoor, maar ik wil aangeven dat er inderdaad veel verandert. Ik heb niets met lallende aangeschoten 'dames' terwijl ik een doorgewinterde kroegenloper was en niet schroomde om ze te betasten en ronduit lastig te zijn. Bijna alle Cafés in Amsterdam met een zekere bekendheid heb ik bezocht. En natuurlijk de big shot uithangen. Soms werd ik meteen de straat op gegooid. Nu na al die jaren is mijn plaats daar niet meer. Ik ga niet met een spaatje rood aan een bar hangen. Ik hoef me niet krampachtig in te houden om niet te gaan. Het is gewoon uitgesleten. De gedachte aan is weg. Ik houd van klassieke muziek en ga weer vaker naar het concertgebouw. Musea ook mooi. Ben alle kerken in Amsterdam van binnen gaan bekijken Woon er heel m'n leven en de meeste had ik nooit gezien. Gaby, met lang droogstaan komt er een omslagpunt. Er komt een moment dat je interesses daar niet meer liggen. Je voelt je er niet meer thuis, dus wat zal je. Zoek andere dingen die je leuk vindt. het leven biedt zoveel meer. Wat zal je je lopen ergeren en misschien lichtelijk 'opgefokt' raken. Gaby das war einmal, vanzelf gaan zich niewe zaken aandienen. En neen je bent geen stijve trut. Ik ook niet. Beetje normen en waarden is niets mis mee. Een zatte kop en je meteen af laten lebberen is ook niet alles, wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 hier in twente is het hele dag heerlijk weer geweest, we zijn nog buiten in de korte broek en hebben de barbeque aan gehad, de dames zijn vanochtend nog zwemmen geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Gaby, Fijn, te lezen, dat je het herkent. En natuurlijk houd ik je (jullie) op de hoogte van alles. Lytse, Heb me al wat ïngelezen"over de instelling. Het is wel groot, geloof ik, met ver over de 300 medewerkers. Ben er vandaag even langs gereden, zodat ik al een beetje een idee had, en ik ook niet lang hoef te zoeken straks. De CVA afdeling revalidatie had wel belangstelling voor mijn stage verzoek. We gaan nu kijken, wanneer ik kan komen voor een informatiegesprek. Spannend. Wordt vervolgd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 soothe, je somt het wel op in een hoog tempo, maar wat jij nu in een paar zinnen zegt heeft jaren gekost of nie? haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Hihi Herman, Dat was natuurlijk niet direct. Langzaam groeide ik een andere kant uit. Soms durfde ik in de pizzaria hier geen shoarma te halen. Ik ken alle drinkers en was bang voor de bijl te gaan. Nu doe ik dat wel en laat een juutje persen en dan ben ik weg. Niet meer mijn wereld Herman. Groet, beetje eten maken. Herman easy does it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Wat fijn dat we zulke berichten ook kunnen lezen. Berichten van mensen die sterk in hun schoenen staan, en die de drank vaarwel gezegd hebben. Die A.D.B. zijn geworden en willen blijven. Dat zijn de echte sterke kanjers en daar moeten we het ook van hebben. Dan weten we ook wat ons straks te wachten staan als we zo ver zijn. Bedankt voor het delen mensen. Gabs ik vind het ontzettend knap van je meis. Wat ben jij sterk geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 nog niets terug gelezen.. net terug van een "Cross" hier in de streek...en ik ben me er toch verbrand??? apart, gebeurt me nooit!? nou ja ff 1 nachtje afzien denk ik ( alhoewel ik er nog geen last van heb) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Midden in de detox, en hoe rot de afkickverschijnselen ook voelen, ik denk: kom maar op . In de tuin met de Millennium Triologie 'van die je-blijft-lezen boeken' kon ik niet de hele middag rustig zitten. Dus tussendoor dan weer dit klusje, dan weer dat klusje. Mijn huis is meestal wel spik en span, maar nu in een razend tempo . Moet er zelfs soms om lachen. Op naar dag 4... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Gaby, je met mijn heldin! Geweldig! Ik had zoiets nooit gekund. Bo, heel veel sterkte, je kunt het! Wel grappig dat jij gaat poetsen, mijn huis is juist 1 grote chaos (komt eigenlijk omdat ik in die rolstoel zit , maar ook uit een stom soort verveling). Hier begint inmiddels de spanning aardig op te lopen. Ik wil zo graag ontspannen en afleiding zoeken (wat iedereen altijd zegt) helpt niet, ik kan alleen frummen en voor me uit staren, en af en toe een traantje laten. Ik ben iig trots op jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: Soothe......Ik houd van klassieke muziek en ga weer vaker naar het concertgebouw.Musea ook mooi. Ben alle kerken in Amsterdam van binnen gaan bekijkenWoon er heel m'n leven en de meeste had ik nooit gezien........quote> Aaaaarch.... als dat mijn voorland is ga ik onmiddellijk weer aan de zuip Ik hou het toch mooi bij "Robert Zimmermann" en consorten haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Liesje dan laat die tranen maar lekker komen meid, want dan zit iets je hoog. Dat kan ook die spanning geven. En je weet dat we er voor je zijn. Als mij iets erg hoog zit word ik daar gespannen van. Mijn lichaam reageert op dat verdriet. als ik dan flink gehuild heb, voel ik die spanning wegvloeien. Ook slaap ik dan s'nachts erg goed. Dus probeer het maar los te laten en huil maar eens flink uit wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Of je nu stopt met drinken of niet stopt met drinken...mensen groeien ongeacht. Of je andere vrienden moet zoeken ligt bij de persoon in kwestie. Als je zo gemakkelijk over vrienden gaat, zegt dat veel over de vriendschap op zich en was geen van beiden het waard. Communiceren is vaak essentieel. In elke vorm van relatie. Niet gemakkelijk maar wel essentieel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Originally posted by: RunningliesjeIk wil zo graag ontspannen en afleiding zoeken (wat iedereen altijd zegt) helpt niet, ik kan alleen frummen en voor me uit staren, en af en toe een traantje laten. Dat moet ook gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Ik heb hoofdpijn van de zon...denk ik Aftersun Lenie? Ni goe hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 laters Dochter is terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 'daaaaaaaaaaaaaar gaaaat ze, en zoveel schoonheid heb ik nooit gezien...........' Dat noemen ze 'bliksembezoeken' Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Kom ik online om even te kijken hier... 13 luitjes ingelogd... en slechts een handvol berichtjes ... zo jammer. Maar evenzogoed een heel goedenavond mensen. Wat een waanzinnig mooie dag weer. Trouwens heerlijke dagen allemaal achter de rug. Morgen weer gewoon werken, had nog wel dagen, weken, maanden, jaren zo willen doorgaan... maar ja, het kan niet elke dag feest zijn he? Trouwens.. het blijft natuurlijk ook niet onafgebroken hoogzomer tot in der eeuwigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Moet nou ook wel effe glimlachen en terugdenken aan een paar dagen geleden toen we zo'n lol hadden tijdens het songfestival. Hier staat nu pinkpop op... Kees zit uiteraard weer te kijken... Moet eerlijk zeggen dat ik wat ik nu hoor wel een stuk beter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Waar kun je zien wie er ingelogd is? X Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2012 Goedenavond saam:) Wat een heerlijk pinksterweekend zeg! Ik heb genoten. Hier gaat het langzaam afkoelen. Heel de dag lekker in de tuin geweest. 26 gr. en een zacht windje. Zo nu eerst teruglezen. Tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden