fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Invullen en veronderstellen Opvullen en tenietdoen Bah ik heb een puist Dacht dat ik daar te oud voor was Das ni goe hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: RunningliesjeFleurtje: Dan heb je mazzel!quote> Meestal vallen ze mij gewoon op de draad aan Niet teveel van aantrekken Liesje. Gewoon blijven hangen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Het stinkt hier. Naar het putje.. Vandaag heel veel zin in een sigaret. Zat er naast me iemand die er constant één opstak. Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Verkochten ook mojito's. In die ene seconde dacht ik "njammie" maar zoiets overleef ik waarschijnlijk niet. Daar kappen ze echt wel wat alcohol in. Moktails zouden toch wat meer in mogen worden. Lust ikke graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Dat gaat hier lekker moet ik zeggen Nu ja, moet toch gaan slapen. Morgen werken, dus vroeg opstaan. Mooie dromen nachtbrakers Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: lavendel1maar ja, ik kon dan wederom ook niet slapen...Maar ik lees hier geruststellend dat na een maand dat betert. Een maand?!!quote> Lavendel,Ik wil je zéker niet ontmoedigenJe krijgt er zoveel voor terug als je geen alcohol drinktniet of nauwelijks slapen duurde bij mij 3 tot 4 maanden, maar toch was ik `s ochtends niet zo brak als met drank op, daardoor heb ik het toen ook volgehouden omdat het anders was en veel beter.Tegenwoordig hoef ik alleen maar in mijn bed te gaan liggen of ik slaap, net als vroegerJe wilt het en je kunt hetga ervoor hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Hallo goede nacht altegaar. Ik heb een druk dagje achter de rug. En hier is’ t blijkbaar een woelig dagje geweest op het forum? En weer wat gekibbel? Zoals Fibo terecht opmerkt, geen forumdag met een gouden randje. Maar allé,hopelijk geen onherstelbare schade toegebracht aan iemand. Liesje zal wel blijven, anders komen we je terughalen Liesje, je kan nu toch niet ver weglopen. Dus allemaal een heel rustige nacht en morgen gaan we er gewoon opnieuw voor, voor dat gouden randje van Fibo. Tot straks misschien en anders tot morgen, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: RunningliesjeFleurtje: Dan heb je mazzel!quote> Meestal vallen ze mij gewoon op de draad aan Niet teveel van aantrekken Liesje. Gewoon blijven hangen hier.quote> Thanx Slaap wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Albert, dat zijn geruststellende woorden om mijn zevende dag af te sluiten en dag acht te beginnen. Waar zou ik anders deze zeer praktische dingen vernemen? Tx Zo ondersteunend om antwoord te krijgen op al die "kleinmenselijke" vragen. Hopelijk slaap jij zo dadelijk als een roos AlbertRemmo? ;-) Ik begin aan het laatste deel van mn filmpje met fris wit water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Thanx Frodo, goed gezegd. En ik zal wel blijven, even kijken hoe het loopt. Morgen een nieuwe dag Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Lavendel Ik was nog en ben nog aan het bijlezen Ik heb het idee dat je op mij lijkt toen ik stopte met drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Lavendel, dat slapen komt terug MET BONUS. Bij mij duurde het een stuk korter dan Albert hier aan geeft: Ongeveer 4 weken. Dus ook blijkbaar niet bij iedereen hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Dag frummers, Het laatste stuk heb ik niet bijgelezen. Ik keek naar een detective en het werd later dan ik dacht. Ook deze dag is weer droog voorbij gegaan. Welterusten allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik sliep meteen goed en minder nachtmerries. Komt voor jou ook! Alleen nu kan ik niet slapen:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 En mijn accu van mijn laptop is bijna leeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 In 't stopcontact steken misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 ligt in de woonkamer, moet ik opstaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Albert en Dylan, ik hou jullie aan jullie woord, hé Dat moet je me maar is vertellen Albert onze gelijkenissen... Mmm, ik ga toch maar is proberen te beginnen te trachten te slapen O en btw: mijn horror film was een kitcherig sprookje, slaapverwekkend gewoon... Fijn jullie te leren kennen, ik heb het gevoel dat er over mij gewaakt wordt op één of andere manier...leuk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 Ik kom even welterusten zeggen, maar eerst Appie mijn Noordzeemaatje van harte met 1/2 jaar zo droog als de cactus in de woestijn, zo zegt Niwi dat geloof ik. :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: we zullen doorgaan kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 oh ja, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2012 proberen te beginnen te trachten... Ik ga eerder trachten om te beginnen te proberen. Subtiel verschil Slaap lekker, sleepy heads. Jen is weer eens klaarwakker :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 3 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Originally posted by: lavendel1Ik begin aan het laatste deel van mn filmpje met fris wit waterquote> NIET DRINKEN, wit water isniegoednie.En ja, liep wat te lummelen in cyberspace en nu lig ik lekker tegen mijn vriendin aan daar om te gaan slapen, kep een hoop lol gehad met mijn vrienden.Dat is waar je het voor doet he.Maar, doe er voor mij maar weer een daggie bij.alcoholvrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Goedenacht. Ik heb een prima avond gehad. En geen alcohol gedronken. Hoogtepunt was dit: Dat was erg mooi. Helaas werd ik tijdens haar optreden gebeld door de vervelende buren, of het stil kon zijn ze wilden slapen. Later kwam de politie. Maar het was gezellig. Morgen uitslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Werkze Jopie, Zat nog even te lezen. Liesje ik wil ook even zeggen dat ik vind dat je hier gewoon moet blijven schrijven over je ervaringen met het stoppen. Lenie, ik zou werkelijk niet weten waarom iemand op moet rotten? Waarom schrijf je zoiets? Ik krijg hier een beetje een naar gevoel bij. Ik had het liever niet gelezen nu. Nu ga ik toch echt achter de PC vandaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2012 Liesje, wat erg om zo'n PB te krijgen, alleen het taal gebruik is al tenenkrommend Wat mij betreft is het buiten proportie. Je kunt je de PB naar de moderatoren sturen. Ik wil geen onrust zaaien maar ik vind dit echt ongehoord en niet passend. Héél erg naar voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden