kameleon Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Lavendel, zet hem op, laat je niet kisten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Luitjes, ik ga ervandoor heb nog van alles te doen eerst ga ik nog snel achter Yvonne aan die heeft hier een vakantiereisje gewonnen waarheen....onbewoond eiland waar je niet kunt inloggen ze zijn alleen vergeten Yvonne een bikini mee te geven da's toch wel erg jammer dat ze die er vergeten zijn bij te geven ga ik haar maar even brengen dus Suikertje, aan jou de eer om de komende 2 weken koffie te zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedemorgen Borrieknorrie :heart: helaas, ik moet gaan heb zometeen een afspraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Yvonne een ban? Het moet niet nog gekker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Goedemorgen allemaal. Liesje veel sterkte AR, heb je een beetje kunnen slapen? Iedereen een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 goeie morgen Frummels. liesje heel veel sterkte vandaag meis. Goed dat je dit nuchter mee gaat maken. Morninkjes lieve Borrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Lieve allemaal, Ik moet gaan, misschien tot later, iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 goede morgen frummels. waar is de koffie? liesje succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 suikertje alles ingepakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Moggel Igie. Borrie ik zou me maar niet al te druk maken. Voor Cali. waren het grappen, maar die komen op papier vaak anders over dan dat het zou gebeuren in het eggie. Misschien dat Cali. daar wat rekening mee kan houden. Soms heb je niet in de gate wat het anderen doet. Ook dit is een leerproces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Borretje:present: Tja we kunnen ook rode kaart geven aan sommige berichten, dan zijn ze uit de wedstrijd. Ze kunnen wel spelen, maar hebben geen team of tegenspelers, niemand reageert meer, hi! Wordt een schot in eigen doel dan! Hoop dat het vannavond goed gaat voor Nederland, volgens de stemming hier wordt het 4 - 0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Morning! Succes Lies! Hier ook zenuwen maar dan van hele andere aard..... Ned-Dui!!!! Over Cali heb ik in de draad van gister nog wat geschreven. Vind ervan wat je vind. Ik ga douchen, eten en shoppen! Over 1,5 week op weg naar France om te werken en kan nog wel wat leuke shirts gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Werken in France? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Originally posted by: borretjeCali: Jou opmerking richting Snoepje gisteren, heeft me m"n typvingers gesnoert op dat moment. Ik begin me af te vragen wat je komt doen.Vraag aan jou dus: Wat kom je halen en wat kom je brengen?ach borrie....om zulke domme opmerkingen kan ik alleen maar lachen tegenwoordig;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 borrie gaat wel 'goed' hier. alles weer droog hoe gaat ie met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 hello en goodbye maar weer haast en niet bijgelezen dus fijne dag Liesje toi toi toi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Ben werken lieve kanjers, tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 yep ik moet over de 5 maand heen nu. gaat lukken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 werk ze bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ik ga me ook eens nuttig maken. fijne dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rickert Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Voor een paar weken maar hoor Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 ik heb geen zin meer in katerkoppie's en me moe voelen en me moeten afvragen wat heb ik gisteravond ook al weer gedaan. en denken dat ik het nu wel in de hand kan houden is ook maar een illusie. helaas maar waar. zucht.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vicks Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Het is mn 2e stopdag en de 1e viel best mee en de 1e nacht ook, deze 2e ochtend voel ik mij niet anders als anders, misschien een heeeeeel klein beetje fitter, is dit normaal ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 13 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2012 Oke Rickert, hoop dat het weer daar beter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden