Madelief Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Dank je Harry, De centjes zijn hier even op, zal me moeten behelpen. Gwen, lekker!! Het liefste drimk ik ristretto. Zo even naar mn ouwe Paatje. Nu snel de douche in, Misschien tot zo en anders een fijne, zonnige dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Oh ja, ristretto.. Fijne dag, Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 En ik ga weer eens lekker aan de gang hier. Eerst even m'n waterplanten gaan zetten want dat is nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 En ik ga, na mijn thee (reinigend voor lever en gal) te hebben gedronken, met de hond lopen. Heb je ook vissen bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 goeie zonnige morgen mensen weet nog steeds niet of het strand wordt of sauna, beiden lonken. Maar weinig hier vandaag, dat is zeker. Vonneke welkom terug, heerlijk he zo'n brunch van BelleFleurtje; ik heb mn zelfgebakken croissantjes erbij gezet en vandaag mag je de kilokiller even mijden:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Zag nog net ff jouw vraag Kamé. Ja ik heb koikarpers. Nu ook weer een hoop jonkies. Mooi joh. s'ochtends zijn de ouwen allemaal aan het wachten om voer. dan voer ik ze en blijf zeker 10 min. staan te kijken hoe lekker ze eten. Das een heel mooi gezicht. Je ziet ze groeien. Zijn nu ongeveer zo'n 25 cm. groot en doen het hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ja Han, raar is dat he, soms wil je slecht nieuws gewoon om een kapstok te hebben en omdat je dan gericht iets kan ondernemen. Maar de zon uitbuiten als je kunt, dat helpt bijna altijd, is gratis en je humeur wordt er ook zonniger van. is je zo gegund!!! Neem een voorbeeld aan je zoon:D, die kan prima loslaten blijkbaar, logisch toch, met zo'n zorgzame moeder. Maar mannen kunnen splitsen is mij verteld, vrouwen hebben het lastiger kinderen lijken soms in je botten te zitten. Vandaag met harry naar de konditotrei dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Hannah, goed nieuws. Al is moe zijn niet echt prettig, zorgen maken vreet ook energie. Neem een voorbeeld aan je zoon en "doe toch eens rustig" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 vergeet de housewarmingparty niet hannah eh tina bedoel ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Komt goed, echt!! Alleen nu nog even niet. Mag het in het najaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Het is maar goed dat ik van tevoren niet wist hoe zwaar die laatste loodjes zijn. Dan was ik vast niet gaan verhuizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Kijk daar kan ik wat mee, niet zeuren gewoon een paar geraniums kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Mensen wij zijn weg, heb er zin in (heb ook geen hekel aan winkelen) Vroeg me net wel af hoe het komt dat zoveel alcohol zuchtigen en extreme liefhebbers van een glaasje een hond of zelfs meerdere honden hebben. Ga je drinken door die honden of is een hond de enige die je nog begrijpt als je dronken bent? Fijne dag allemaal en niet meer of anders drinken dan je bedoeling was Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Hannah, zeg het nou, wie??? Enne, kijk omhoog, vandaag wordt je niet nat hoogstens verblind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Die Harry, hahahaha, grappig. Voordeel lijkt me dat je toch naar buiten moet, ondanks de kater. Luitjes, ik ga in de benen, fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Hannah, je bent een schat... "Teveel, je analyse klopt WEER van geen kant" Kleinkinderen heb ik omdat mijn kinderen, net als ik, het niet konden laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Goedemorgen allen. Borretje, veel sterkte gewenst dan vandaag. Je moet maar zo denken, ook deze dag gaat weer voorbij, hoe vervelend ook. Ook jij dus KMW toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Najaar prima Tina, hebben we wat om naar uit te kijken enne als ze er dan nog zijn neem ik wel een mooie geranium voor je mee:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Honden blijven trouw aan hun baasje harry in alle omstandigheden (helaas) shop till you drop and have fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Lieve Bor, Veel kalmte, Moed en Wijsheid terug. Je gaat het toepassen vandaag! Nuchter zul je het winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Sterkte Bor! Hou je goed he? KMW voor jou ook! Ik krijg zo bezoek en ga daarna mandala's kleuren, want mijn man is laat thuis, ben ik zo alleen *doet zielig*. Komen jullie allemaal op de thee met een caramelrijstewafel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ik stap weer in het boemeltje, op weg naar het hoogtepunt van de week; mijn home-away-from-home-meeting... Goede, droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Ik ken alleen maar alcoholisten met katten... ik heb er zelf 4... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Bor, kwetsbaar zijn is krachtig zijn het gaat erom wat je ermee doet en niet drinken is de beste daad voor vandaag dus. sterkte en ik hoop dat je vanavond komt vertellen dat je het gelukt is, zowel met de leuke dingen als de minder leuke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 RunningLiesje, waar heb je die Keltische mandala's vandaan? Ben zelf ook bezig met mandala's, van bloemen o.a. maar vind ze niet zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden