Spring naar bijdragen

zondag 1 juli 2012


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 150
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Jop. en dat doen Japanners geloof ik als ze een misstap begaan hebben, of dat ze ergens heel veel spijt van hebben enz.

Maar jij moet gewoon een dikke :sun: op jouw plectirum solumnaris (of hoe noem je dat ding) hebben.

heb je veel meer aan dan aan een snee in je buik. Die heb je al genoeg in je neus gehad.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
Originally posted by: Emmaroos
Johan, dat is zo, dat kan inderdaad maar dan ziet ze het zelf niet als een verslaving, anders zou je niet zo oordelen.quote>


die logica klopt niet

ik ben hartstikke verslaafd
weet dat, realiseer me dat
iedere dag
en toch doe ik net zo als de collega die jij beschrijft
soms
nu

als t maar dicht genoeg bij komt
sla je vanzelf terug

3 van 6

ben het met Jopie eens, voor ut eerst eens ?? ;-)

quote>


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Johan,

Ik deel je liefde voor kunstboeken en al kijkend naar beelden en schilderijen, kijk ik in de natuur hoe bijv. de wolken er uit zien en hoe een berg precies loopt; hoe valt het licht en de schaduw. Heerlijk. Ook in de vakantie heb ik mijn hart weer opgehaald.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was even een snelle reactie, omdat Johan wil gaan slapen. Welterusten, ook voor Bol en de anderen.

Fijn om te horen dat ik gemist werd.

Ik moet nog veel bijlezen want er zijn veel dingen gebeurd: Jopie verdriet, AR niet op het forum en wie weet wat ik nog meer gemist heb.

In ieder geval veel sterkte voor wie het nodig heeft, Jopie jij ook, ongeacht waar je verdriet over hebt.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR is aan het werk in Frankrijk Lytse/Johan; no worries.

En alles teruglezen is wat veel Lytse, blijf maar lekker in het hier en nu.

Ik laat me vaak alsnog meeslepen als ik teruglees, en voel dan van alles om alsnog te

willen reageren ook. Tot ik me realiseer dat iedereen dan al lang weer verder is en

al wat ik las een momentopname was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Jane,

Fijn om te horen dat dat de reden is dat AR niet op het forum komt. Ik schrok al. Het is gek hoe je met mensen mee gaat leven, ook al ken je ze alleen maar virtueel. AR zet me elke dag op de dagdraad en is heel trouw. Ik heb een zwak plekje voor hem;)

Nu zit ik me af te vragen of ik de stap aan zal durven om me op het weekpact te zetten. Wat is ervoor en wat is ertegen?

Volhouden zal ik het wel, denk ik, maar verwatert dan het dagpact? Meestal haken er toch mensen in n.l.

Wie roept er wat?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...