kameleon Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Zo, dat is pittig, goed van je Jen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ben even weg, moet meelwormen halen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Wat is een postgraduaat? Wanneer je kiest voor een postgraduaat, dan kies je voor een opleiding die, zoals decretaal vastgelegd, minimum 20 studiepunten bevat. Een postgraduaat is erkend door de Universiteit Antwerpen. De kwaliteit van de opleiding wordt opgevolgd door de Werkgroep Postacademische vorming, kortweg PAVO. Wanneer je kiest voor een postgraduaat, kies je niet voor een bachelor- of masteropleiding. Postgraduaten zijn namelijk opleidingstrajecten die verder bouwen op een bachelor- of masteropleiding en een verbreding of verdieping beogen van de al verworven competenties. Per postgraduaat kan je in de brochure de toelatingsvoorwaarden nakijken waaraan je moet voldoen om het postgraduaat te kunnen volgen. Wanneer je een postgraduaat tot een goed einde brengt, ontvang je een postgraduaat getuigschrift. Een getuigschrift is niet hetzelfde als een diploma, maar is wel erkend en ondertekend door de rector van onze universiteit. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik moet altijd alles snappen, erg hè. Nu snap ik het. Heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 haha Soothe. Ik ben ook wel zo. Mijn lief lacht er wel eens mee dat ik constant alles google. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Google is prachtig, als ik iets niet begrijp, hoppa naar Mr Google. Een bron van kennis is het. In dat opzicht is het internet een verrijking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Tralalilala mensen. Heel goed nieuws. Het hartfilmpje was heel goed. Niets aan te zien. Dus samengevat ben ik een gezonde meid van 60 jaar. Longen oké, schildklier oké en hart oké. Ja wat aan de grote kant maar goed ik ben nu eenmaal met alles een beetje uit de kluiten gewassen. Kom kanjers gaan we een feesje maken ik trakteer. En wie straks teveel prik of kof, gedronken heeft, daar heb ik een lekkere pan soep voor gemaakt. Wel allemaal heelhuids thuis komen. Joepiedepoepie, Bol is gelukkig. O en voor Jen heb ik een extra stuk gebak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Mooi Bolletje. Zekerheid geeft rust. Een struise gezonde Brabantse. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Borretje, was het vroeger voor mij ook hoor. Anna haar zoons studeren ook en ik hoor veel over bachelors en masters en allerlei aftakkingen naar dit en dat. Overstappen, punten meenemen etc. Het was alles een duistere wereld voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Ja mensen ik ben echt blij. Merk toch dat ik af en toe wat weg zakte in neg. gedachten, maar de meeste tijd had ik toch het volste vertrouwen in m'n eigen lichaam. En dat gaf al een stukje rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Goedemiddag allemaal even een slingertje brengen :heart: voor Bolletje, voor alle goeie uitslagen! voor Jen, super geslaagd! voor bulletje haar mooie nagels! voor Mr Google, mijn grote vriend! voor heer Soothe, gewoon zomaar voor Borretje, de doorduwer voor Jopie en Spike, sterkte! voor Tina haar mooie posting! voor kameleon haar positieve schrijfsels altijd! en voor iedereen die ik niet heb genoemd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 O bolletje, wat goed! Feest vanavond! Nu even een RH'tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Originally posted by: CocoGoedemiddag allemaaleven een slingertje brengen:heart:voor Bolletje, voor alle goeie uitslagen!voor Jen, super geslaagd!voor bulletje haar mooie nagels!voor Mr Google, mijn grote vriend!voor heer Soothe, gewoon zomaar voor Borretje, de doorduwer voor Jopie en Spike, sterkte!voor Tina haar mooie posting!voor kameleon haar positieve schrijfsels altijd!en voor iedereen die ik niet heb genoemd en voor Cooootje, gewoon omdat ik het een supertje vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 dank je Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 bolliiiiieeeeeee lekker hoor, kun je weer lekker diep adem halen en ontspannen fijn voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Originally posted by: borretjePfff...wat ist wamme..Vies, benauwd weertje vandaag hoor.Stil zitten en niet bewegen of zo..quote> en dan nog zweten als je een koppie thee drinkt..pffffmaar ik zeur niet hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Originally posted by: CocoGoedemiddag allemaaleven een slingertje brengen:heart:voor Bolletje, voor alle goeie uitslagen!voor Jen, super geslaagd!voor bulletje haar mooie nagels!voor Mr Google, mijn grote vriend!voor heer Soothe, gewoon zomaar voor Borretje, de doorduwer voor Jopie en Spike, sterkte!voor Tina haar mooie posting!voor kameleon haar positieve schrijfsels altijd!en voor iedereen die ik niet heb genoemd quote> Cohohochi???????????????//////En ikke dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Nientje, Co en ikke hebben afgesproken dat je die maar hier moet komen halen. Olle vraag nu of iemand een kusje wil, dan kijkt hij je aan en zegt "OOOOOO Lekker?.":) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Bullie soms wil warmte wel eens helpen. Een hele hete douche of een kruik. Ja met dit weer is het dan afzien maar misschien helpt het toch een beetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 o dan wordt het een hele andere zaak Bullie (vind ik juist zo'n leuke naam). Dan juist geen warmte als het een ontsteking is. Nou ik hoop dat het gauw minder wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 ohoooo zo zit da me die knuffels... dan kom ik af he Bollie, allez t is te zeggen knuf van Bol en lief woordje van olle. Geen pikkebek me knufs he... (maar ben ook wel blij dat alles ok is, was al ongerust ook...longen enzo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 En, hmm was nu al zo gewoon aan Bull.... Ma ja vooruit dan shir kan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Wat zijn jullie toch heerlijke mensen en wat hebben jullie toch een leuk taaltje Nien, een buitenwipper Woehahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 Dag allemaal, Wat is er al veel geschreven. Eerst maar bijlezen dus. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2012 @ Nancy: geweldig meid, alweer 5 maanden droog! Bloemetje..:present: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden