bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Even kijken Jaap we hebben het toch over hetzelfde hé. Ik kan nu niet op die naam komen?????? o ja dread locks heten die dingen toch?
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Nee, juist wel, maar die had ik niet, en die ander wel.
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Tja, ik weet wel dat ge der hebt met van die hele dikke korte, of lannge dunne ook. Stompjes zelfs... Van die hele lange dikke vind ikzelf niet zo mooi.
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 ik vind die lange dikke het mooist, mag in een staartje gedragen worden, en dan nog een heeeele grote snor en lange baard. Nou dan komen we een heel end hoor hé. O ja en heel graag veel borstharen. Poe mensen het wordt hier erg wamme zeg.
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Ja ma ja Bollie,gij zijt een grote stoere madam... ziet ge ze bij mij al aankomen met al dat geweld???
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Hebben jullie wel eens eens mannen uit jamaica gezien met groene ogen. OOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWW hijg hijg.
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Nou, Bol, dan moet je toch maar eens naar cannabis de baas gaan om daar het forum even een flinke impuls te geven.
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Nee echt Jaap ik vind dat echt heel mooi, mensen met groene ogen, zeker donkere mensen. Maar goed, mijn manneke had hele licht blauwe ogen, en een hele grote baard, dat was ook mooi hoor. Dat was meer zo'n kaboutertype. Weet je wel die s'nachts als jij slaapt, de hele boel opruimen, alleen dat laatste dat vergat hij altijd.
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Was ook niet de hoofdreden hoor. We waren 19 en zij was een echte flapuit. Ze zei altijd, toen we nog wat hadden: Ik val zo op negers. Of, kijk, dat vind ik nou een mooie man. Daar kan je weinig mee. Wat ze ook zei. We zijn nooit nuchter samen. Misschien had ik daar iets mee moeten doen...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Och lieve Jaap, je hebt wel meer mensen die nooit tevreden zijn met datgeen ze hebben, maar altijd op zoek zijn naar iets beters, mooier, knapper en ga zo maar door. Dat zijn gewoon heel ontevreden mensen die proberen door anderen, gelukkiger te worden. Zo Bollie gaat eens even lekker ballen draaien voor het eten. Boontjes en aard. pruee erbij en smikkelen maar.
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Wat omschrijf je dat weer mooi: Kaboutertype.
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bor, jij woont er nog, ikke niet. Myn heit fynt it net leuk dat us famke gjin fries prate kin;)
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Ja ik noemde hem ook altijd mijn kabouter of riep "Kaboutertje, weet je wel hoeveel ik van je houd?. En van hem heb ik de naam Bolletje gekregen.
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Bol, moet zomaar aan kabouterplop denken;)
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Ik vind het mooie koosnamen. En nu ga ik hier het huishouden doen, dat had ik beloofd. Ik heb nog een uurtje. Later...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Ja Kamé in koosnaampjes kun je zoveel liefde leggen. Soms vind ik het heel erg jammer dat ik dat niet meer kan. Mijn manneke is nu ruim anderhalf jaar geleden gestorven. Heb toen erg veel aan het forum gehad.
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 En ik wacht nog steeds.... Kame, een van mijn beste vriendinnen is Fries. En ze heeft me best wat fries leren praten. Heb zelfs een friese woordenboek gekocht. Mooie taal...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: bolletjeNee echt Jaap ik vind dat echt heel mooi, mensen met groene ogen, zeker donkere mensen. Maar goed, mijn manneke had hele licht blauwe ogen, en een hele grote baard, dat was ook mooi hoor. Dat was meer zo'n kaboutertype. Weet je wel die s'nachts als jij slaapt, de hele boel opruimen, alleen dat laatste dat vergat hij altijd.quote> Hahahaha, die Bol, ja ik herinner me nog goed de verhalen over de Kabouter van Bol:heart:Nou ja, Kammie, do kinst sa goed frysk prate immers, wer seurt dien heit dan oer??
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Zeg ma Jopie, maar dat weet je vast al wel, die infectie, is dat ook niet stress gelieerd? Vaak wel he.. En kids, ja cool he.. maken mij toch ook altijd weer blij.. (hoewel ik er ook heeuuuuuuuuul kwaad op kan zijn) Trouwens, hier is de ochtend boke tella veranderd in boke sosis..
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: CocoDie Kabouter Plop was van mij Kameleon quote> O ja dat herinner ik me ook nog. Dat waren nog eens tijden hé Co? LOL.Em toen was jij er ook al hé? al weer zo lang geleden, en wat doen we het toch goed hé? We mogen heel trots zijn allemaal.
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Oh en joop, wat k ook nog wilde zeggen me Boke sosis, is da ze zooooooooooooooo snel groot worden.........................
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Geplaatst 4 juli 2012 Wat zeg je toch allemaal VM? Nou en of Bol:present:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden