VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Hahaha , kom er bij zitten Cochi en Jane..... parkske geraakt nog vol, de surinamers zullen moeten opschuiven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Hou es op te klagen, eindelijk es wat lekkere temperaturen. Stroomt het bloed wat harder, en dat vind ik fijn. Getver, reggae muziek, zo seksloos. Doe mij maar ska! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 enne ik ook niet, brandt teveel... neem een lekkere grapefruitsap en peuk lekker onderuit hangen en waan mij ergens in tropisch gebied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 allez dan voor jaap een bikke ska ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 met Johnny Depp hahaha op een eiland dus zonder alcohol moet kunnuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Fleur, Dank voor je compliment:sun: Ik begrijp je groot verlies maar al te goed. Heb helaas in oktober mijn broer plotseling moeten verliezen, hij mocht geen 48 worden:brokenheart: Het verdriet en gemis steekt nog regelmatig de kop op. Meid, hou je taai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ha, ha, krijg ik als reclame erbij: Test je wietgebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Bor, Friesland.. daar ben ik geboren en getogen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Tja Jaap.... ik kan daar niet tegen, heb ik heeeeeeeel lang geleden, vroeger al ontdekt. Hyperventileren, benauwd, paniek.... Maarrreeeeeee ken toch wel wat mensen die daar zo slecht nog nie mee zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goede middag Kameleon, gaat t al weer wat beter? Je "klinkt", triest?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 zat ff te swingen hier op de bank VM puberdochter kijkt of ik gestoord ben zit jij reggae te luisteren joh:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 oh jeee ... wietgebruik... Jaap hahaha nah nee, neem wel een gewone sigaret enne ik ga naast VM en Jane op het bankje naast de Surinamers en Spike opschuiven!!!! en dan stuur ik Hannah en Fleurtje een laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: jane4zat ff te swingen hier op de bank VMpuberdochter kijkt of ik gestoord benzit jij reggae te luisteren joh:oquote> haha Jane, mijn zoon keek ook..maar hij weet van mijn jeugdverslaving Bob Marley Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 En ik ben fan van Friesland... (ik ben ondertussen aan het wachten op de mannen van de internet aansluiting dus ik kan niet weg, ben trouwens al van vanochtend aan het wachten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Mijn wietgebruik staat ook al jaren op nul. Het bracht mij niet veel goeds. Werd er veel te passief van, maar wel veel gedachtes die alle kanten op gingen. Moest ik weer wachten tot het uitgewerkt was voordat ik kon slapen. En ook daar was ik de maat kwijt. Drugs is niet aan mij besteed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 de muziek dan hè !! niet de stikkiess Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 hahahahaha das waar ook, jaaaaaren niet meer gehoord dat woord, jullie noemden dat stikkies.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Stickies, neehoor, een joint, het blijft natuurlijk een sociaal gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 ach zijzelf heeft een verslaving met dr nieuwe foontje om half twee bezorgd en ik heb letterlijk alle hoeken vd kamer mogen zien met dat app. Idd een geweldig ding zeg, poehee maar niet aan mij besteed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ik heb het één keer geprobeerd in den beginnen dikke lol erna dikke angst...en paniek etc , net als VM noooooit meer gedaan dus Ik vind het ontzettend stinken en van de lucht alleen word ik al stoned of zo. Ik kan er dus absoluut niet tegen. ik ging dus weg... nu echt doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisjehahahahaha das waar ook, jaaaaaren niet meer gehoord dat woord, jullie noemden dat stikkies....quote> ja.... zo oud ben ik dus hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ja he, precies dat Co ik ook.... Jane weet je wat nog ERGER is, ik heb me zone foon laten aansmeren door zoon. Ik krijg nog geen sms meer verstuurd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 dag Heintje, ouweH:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 oké Nieneke waar is dat park? Ik hoef niet in bikini te lopen hé? Dan gaat iedereen op de loop. leuk met de kids en de hond natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 .... te gezellig hier ?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden