Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goede morgen Bol... er is nog koffie, maar die is misschien niet zo lekker meer, Ik zet wel even een grote pot met vers spul.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ja Hannah, bij dat soort gebeurtenissen worden we weer even met beide pootjes op aarde teruggeworpen he? Moeilijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 yvonne Hier begin ik heel dicht de 10 kilo erbij te naderen Kwestie van nadenken bij alles wat ik in mijn mond stop om kort te gaan... quote> nou zou je dan niet eens heel gauw naar de sportschool fietsen????? ik zie je zo wel, ik spring op de fiets en neem je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ah lekker Vonnie. Werd me vanochtend met bloedprikken gevraagd of ik nuchter was. Al ruim twee en een half jaar mevrouw:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 moggeuh tante Bolll, kijk dan zal jij nie over 10 kilo grenzen zeuren maar hoe reageerde die verpleegster daarop dan ??? Vind ik ook altijd leuk als ik bloed moet prikken begin ik altijd dat ik een rare angst heb voor naalden en dan krijg je zo'n lief verhaaltje van ze en er zijn er maar weinige die dan bedenken dat al die tattoos er zonder naalden nooit zouden staan, wl lag er 1tje ooit zo in deuk dat prikken ff moest wachten (mijn e valt ook wel es weg ;-).....) met puntjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ach lieve tante was vannacht wel hele opluchting om berichtje van je te lezen dat alles heel goei was met je, acjh tuurlijk dacht ik later ook, pffff TUURLIJK we hebben het wel over ONZE tante hoor !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Spijker en Joops Kameleon Ik vind vooral jouw evenwicht heel mooi. Laat je niet imponeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Verpleegster moest lachen Drakie. Nee hoor ik zeur niet over 10 kilootjes meer of minder, als ik maar gezond ben. heb juist het idee dat, wat kilootjes meer, mij sterker maken. Nee angst voor naalden heb ik gelukkig niet, anders had ik ook geen tatoos. Ach ja ik kan wel tegen een stootje hoor. doe jij het vandaag een beetje rustigaan Draak? het wordt vandaag erg wamme. Ik in ieder geval wel. Vandaag gaan we als het goed is de laminaat leggen. Is er van de week niet van gekomen. Heb er zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Mogge piepels... zit hier lekker te genieten van een bakje koffie. voel me nu goed dus ik ga zo lekker een stuk lopen met de honden. @ Bor.. is melatonine niet wat voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 pfff...handig...eerst schrijven en dan terug lezen.. was dus al gezegd..excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ben weg mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 goeiemorgen mensen. Bellefleur, je raakt me diep. In je pijn en je boos zijn. En tegelijk denk ik dat je met sommige woorden weer solliciteert naar verplichte afzondering van ADB. Weet je, iedereen die hier komt, op de trollen na dan, en misschien zelfs die ook, heeft hier iets te halen voor zichzelf. Ik kan niet geloven dat men hier alleen komt om zich te verkneukelen over een ander. En zo wel, dan is dat in en in triest. Als je goed bijgelezen bent, dan zou je tot 2 x toe hebben kunnen lezen van het zware verlies van W. Soms lijkt gelijk krijgen belangrijker dan het hebben ervan alleen al. Ik hoop jou hier niet meer te missen aan een ban. En ik gun jou de rust die je nodig hebt om zo te kunnen zijn hier zoals jij wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Smik ...fijne dag...lekker genieten van je haring ( je brengt me op een idee ;-) ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 hahaha...bekiwi... leuk Jopie..heerlijk die kindertaal. veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Smik, fijn dat je goed gaat. Haring brrr..... de lucht alleen al. Ik moet ook echt in de benen, al merk ik dat de energie wat minder begint te worden. Nog even doorbijten maar en net doen of ik de spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had, niet voel. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 ik ga lekker aan de wandel...even richting stadje. tot later.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goede morgen allemaal Gisteren mijn eerste vuurdoop bij een bbq met vriendinnen prima doorstaan. Geen druppel gedronken en ..... weinig moeite meegehad. Heb dus 9 dagen niet gedronken, ben trots Op mijzelf. Het mooiste is nog dat ik het niet ongezelliger heb gehad. Vraag me nu dus af hoe het komt dat ik Denk alcohol nodig te hebben om het gezellig te hebben. En vanochtend zonder schuldgevoel opgestaan. Prima. Heb net zitten terug lezen, heftige verhalen en reacties. Sterkte voor iedereen die dat nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 warm poehie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 als ik zo terug lees wou ik dat ik kon toveren.... maar tja dan zat ik hier waarschijnlijk alleen voor iedereen die het moeilijk heeft een dikke en voor de anderen een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Goedemorgen, Fleur, ik vind het heel moedig wat je schrijft en ook mij raakt het heel diep. Zonnetjes, geweldig hoe je het gedaan hebt joh, zie je wel? Gezelligheid zit niet in de drank, juist niet!!! Hannah, sterkte hoor. Jopie, lekker zwemmen, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Bullie, van welke pillen wil je af dan? En heb je al eerder zulke nekklachten gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 ok, ja die diclo moet je ook wel gebruiken met je pijn hoor. Heb je wel een maagbeschermer erbij, omeprazol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Heel wat pillen dus, nou succes bij de dokter, misschien kun je wat pillen kwijt, is alleen maar rotzooi he? Wel nodig soms, weet ik maar als het kan, liever zonder vind ik altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden