bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Och lieve Jaap, je hebt wel meer mensen die nooit tevreden zijn met datgeen ze hebben, maar altijd op zoek zijn naar iets beters, mooier, knapper en ga zo maar door. Dat zijn gewoon heel ontevreden mensen die proberen door anderen, gelukkiger te worden. Zo Bollie gaat eens even lekker ballen draaien voor het eten. Boontjes en aard. pruee erbij en smikkelen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Wat omschrijf je dat weer mooi: Kaboutertype. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Bor, jij woont er nog, ikke niet. Myn heit fynt it net leuk dat us famke gjin fries prate kin;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ja ik noemde hem ook altijd mijn kabouter of riep "Kaboutertje, weet je wel hoeveel ik van je houd?. En van hem heb ik de naam Bolletje gekregen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Bol, moet zomaar aan kabouterplop denken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ik vind het mooie koosnamen. En nu ga ik hier het huishouden doen, dat had ik beloofd. Ik heb nog een uurtje. Later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ja Kamé in koosnaampjes kun je zoveel liefde leggen. Soms vind ik het heel erg jammer dat ik dat niet meer kan. Mijn manneke is nu ruim anderhalf jaar geleden gestorven. Heb toen erg veel aan het forum gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 En ik wacht nog steeds.... Kame, een van mijn beste vriendinnen is Fries. En ze heeft me best wat fries leren praten. Heb zelfs een friese woordenboek gekocht. Mooie taal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: bolletjeNee echt Jaap ik vind dat echt heel mooi, mensen met groene ogen, zeker donkere mensen. Maar goed, mijn manneke had hele licht blauwe ogen, en een hele grote baard, dat was ook mooi hoor. Dat was meer zo'n kaboutertype. Weet je wel die s'nachts als jij slaapt, de hele boel opruimen, alleen dat laatste dat vergat hij altijd.quote> Hahahaha, die Bol, ja ik herinner me nog goed de verhalen over de Kabouter van Bol:heart:Nou ja, Kammie, do kinst sa goed frysk prate immers, wer seurt dien heit dan oer?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Die Kabouter Plop was van mij Kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Zeg ma Jopie, maar dat weet je vast al wel, die infectie, is dat ook niet stress gelieerd? Vaak wel he.. En kids, ja cool he.. maken mij toch ook altijd weer blij.. (hoewel ik er ook heeuuuuuuuuul kwaad op kan zijn) Trouwens, hier is de ochtend boke tella veranderd in boke sosis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: CocoDie Kabouter Plop was van mij Kameleon quote> O ja dat herinner ik me ook nog. Dat waren nog eens tijden hé Co? LOL.Em toen was jij er ook al hé? al weer zo lang geleden, en wat doen we het toch goed hé? We mogen heel trots zijn allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Oh en joop, wat k ook nog wilde zeggen me Boke sosis, is da ze zooooooooooooooo snel groot worden......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Wat zeg je toch allemaal VM? Nou en of Bol:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Hahaha , ach ER Vlaams he.... pff nu zit ik hier NOG te wachten, nog een half uur en ik stop ermee zenne... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Dag allemaal, Nog niet helemaal bijgelezen, maar Bor wat een mooi liedje van Claudia de Breij; Bol: zo fijn dat je dat kunt zeggen, 2,5 jaar nuchter mevrouw. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Maar dat gaat met jou ook gebeuren 2,5 jaar Lieve Lytse. Zeker weten meis. Dat gaat je lukken hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Claudia De Breij? Welk liedje dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Voor Hannah: sterkte Fleurie: ik weet hier niets van, maar zie je pijn. Blijf bij jezelf. Of het Wing wel of niet is, je hebt hem niet nodig om goed te kunnen functioneren. Laat het los, hoe moeilijk ook, want je bezeert alleen jezelf hiermee! Ik denk aan je. Jopie: heerlijk dat je zo'n afleiding hebt. Geniet ervan. Ons kleine nichtje dat zo vreselijk ziek is geweest, gaat nu een stuk beter en komt over 14 dagen een paar dagen logeren. Ik verheug me er nu al op. Zonnetjes: Ik heb aan je gedacht gisteren. Wat fijn dat je hebt weten vol te houden. Je mag trots zijn op jezelf! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 sosis noemen jullie geloof ik salami...... en idd ik ben het wel aardig beu nu.............................. Heb al naar iemand gebeld die dat ook kan doen dus als ze binnen het kwartier niet hier zijn , ja dan stopt het he................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Bol knuf en knuffel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 VM, en dan te weten dat het fries geen erkende taal is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Haha, Emmaroos, dat se net frysk praet en verstjit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Sorry Coco, wist ik niet:D, was voor mijn tijd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Nou je doet het toch aardig, lijkt mij Kameleon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden