Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 je bedoelt toch ouwe HEIN hè Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 ik heb een 5 jaar oud ding, werkt nog prima en prepaid; straks bij KRDTVT 50% extra beltegoed bij aanschaf nieuw dus wie doet me wat. Als ik zie zo'n toestelletje €260,= en dan elke maand al 22,50 voor het gebruik, de BlBry was binnen 10 maanden op en kapot en versleten! Valt niet eens onder de garantie. Kan me daar echt druk om maken, maar zij niet hoor; voor mijn overgang van mn pa gekregen. ja ja, ik kreeg niks tijdens mijn övergang":$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 tuuuuurlijk Coconut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: Cocomet Johnny Depp hahahaop een eiland duszonder alcohol moet kunnuhquote> JAAAAAAAAAAA da zou genieten zijn zeg. :moon:Johnny o johnny ik houw zo van joe:P:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 oh Johnny; sing foor mij noch maar eenmaal je lied, og sjonnie:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Bollie, ge weet toch da badpakken en een lenden wikkeldoek nu weer heel erg hip zijn..... Jane, echt. Ik meen het! Blijf waar je bent!! Begin niet aan touch screen, what s en andere apps.... pfffffffffffffffffffffffffffffffff ps. Maar nu hebben jullie het toch over die ene van de Jordaan he???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Surinamers daar ben ik ook wel voor in hoor. die hebben toch van die grote, lange, gedraaide......... hoe heten die dingen ook al weer. O ja, toeters en bellen. Soms zitten er nog kraaltjes in ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Met zelfs een diamant op den top bolle! Oh nee da was in Japan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Met mij gaat het goed hoor, VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Dan is het goed kame, want tja we zijn hier nu wel aan het dollen en gek doen enzo.... Maar als t goed is dan is het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 En... ik wacht en wacht en wacht... Gelukkig heb ik me fijn vermaakt met mijn lieve vriendinnetjes hier maar nu begin ik t toch wel beu te worden!!! Ze komen tss half 9 en zes... pffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Originally posted by: bolletjeSurinamers daar ben ik ook wel voor in hoor. die hebben toch van die grote...... hoe heten die dingen ook al weer. O ja, toeters en bellen. Soms zitten er nog kraaltjes in ook.quote> Ooit ben ik gedumpt om deze reden.Dat was wel wat pijnlijk.Maar goed dan was ik nu niet metmijn levensgezel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 vond ze de kraaltjes niet mooi Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Even kijken Jaap we hebben het toch over hetzelfde hé. Ik kan nu niet op die naam komen?????? o ja dread locks heten die dingen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Nee, juist wel, maar die had ik niet, en die ander wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Wat? Die dreadlocks?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 toeters en bellen dus:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Tja, ik weet wel dat ge der hebt met van die hele dikke korte, of lannge dunne ook. Stompjes zelfs... Van die hele lange dikke vind ikzelf niet zo mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 ik vind die lange dikke het mooist, mag in een staartje gedragen worden, en dan nog een heeeele grote snor en lange baard. Nou dan komen we een heel end hoor hé. O ja en heel graag veel borstharen. Poe mensen het wordt hier erg wamme zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Ja ma ja Bollie,gij zijt een grote stoere madam... ziet ge ze bij mij al aankomen met al dat geweld??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Hebben jullie wel eens eens mannen uit jamaica gezien met groene ogen. OOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWW hijg hijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Nou, Bol, dan moet je toch maar eens naar cannabis de baas gaan om daar het forum even een flinke impuls te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 En dan lekker daggeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Nee echt Jaap ik vind dat echt heel mooi, mensen met groene ogen, zeker donkere mensen. Maar goed, mijn manneke had hele licht blauwe ogen, en een hele grote baard, dat was ook mooi hoor. Dat was meer zo'n kaboutertype. Weet je wel die s'nachts als jij slaapt, de hele boel opruimen, alleen dat laatste dat vergat hij altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Was ook niet de hoofdreden hoor. We waren 19 en zij was een echte flapuit. Ze zei altijd, toen we nog wat hadden: Ik val zo op negers. Of, kijk, dat vind ik nou een mooie man. Daar kan je weinig mee. Wat ze ook zei. We zijn nooit nuchter samen. Misschien had ik daar iets mee moeten doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden