AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Hoi allemaal, Ben bek af, loop weer te geeuwen als een gek Was niet zo druk op het werk maar wel heel veel denkwerk En volgens mij word je van geestelijke inspanning meer moe dan van lichamelijke Ga nog even het nieuws kijken en GTST (cliffhanger) laatste aflevering tot September. Nee ik volg het niet maar ik kan kijken terwijl ik achter de pc zit dus een hap en een snap krijg ik er dan toch wel van mee fijne avond nog en truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Bulletje hou vol hoor je gaat zo goed:present: Yvon:heart:, jammer, maar ik hoop dat het je brengt waar je zijn wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Jopie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Spike:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goedenavond allemaal, Ik kan niet voorbij een schommel lopen zonder er op te gaan zitten... haren in de wind en zwieren maar het geeft mij een heerlijk nostalgisch gevoel voor even Het was een warme drukke dag en weekend in aantocht het ijskoude goudgele rakkertje leek mij als toverslag voor ogen te staan.. maar dat ga ik effe niet doen! gewoon lekker thuis met een bak aardbeien smullen en eerst koffie, daarna iets lekker fris Mensen, hou je haaks en nog een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Hallo dag lieve mensen, Juist bijgelezen pppfffttt. Omdat Vlaamsmeisje het daarstraks al enigszins aanhaalde even een bedenking van mijnentwege. Ik vind dat we er rekening mee moeten houden dat er zich misschien op het forum personen kunnen bevinden die bijkomend nog een ander probleem hebben dan een drankprobleem. Of het nu dyslexie, borderline of een andere aandoening betreft doet nu even niet ter zake. Misschien zijn die personen zich ook niet bewust van deze aandoening. Zou het in deze situatie dan niet echt jammer zijn dat, juist op een steunend forum, deze personen bespot worden met hun aandoening? Ik zeg niet dat het zo is maar ik heb het er wel moeilijk mee dat de kans bestaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Originally posted by: zonnetjesEn ben nog niets eens blond, maar als ik achter de computer zit veranderd mijn haarkleur gelijk. quote> Hallo zonnetjes,Alle vrouwen jaloers op jou?Want een haarkleuring bij de kapper is niet goedkoop. Nee, serieus nu. Er is hier bij tips en adviezen een computerdraadje.Als je daar het antwoord niet vind kan je daar eens uitleggen wat het probleem is.Groetjes, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Lavendel, een heel grote en dikke in het kwadraat for the good vibes! AR, denkwerk vraagt zeker inspanning. Omdat GTST volgens mij nu begint, kun je dit nog net met een schuin oog lezen;). Jopie, lees ik hier nou een Inge de Bruijn in spé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Kijk lavendel, daar zijn al je antoorden van hoe jij het weekend door kan komen. en wat Soothe ook schreef, je mag jezelf daarbij ook verwennen hoor. Goeie avond Meneer Frodo. Nou hier is de stucadoor geweest. We liepen naar buiten en raad eens wat, hij trok een heel stuk gevelrand zo maar los. Dat doet ie anders nooit:o kun je na gaan wat een vocht daar tussen zit. Het is een ouder iemand van 63 jaar en hij gaf me een heel goed gevoel. Dat is wel vertrouwd. De tweede week van de bouwvak komt hij het zaakje stucen. goh wat ben ik blij mensen. Eindelijk wordt het probleem aangepakt. en als dat klaar is wil ik gaan sparen om mijn slaapkamer ook opnieuw te laten stucen. Verder hoorde ik van hem dat een hele goeie vriend van mij gestorven is. Iemand die mij behandeld heeft tijdens mijn opname in Leefdael, maar die ik al een jaar niet meer gezien heb. Schrok er erg van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Hallo dag bolletje, terug Die Meneer hoeft voor mij niet echt. Ik ben (zoals jij?) opgegroeid in de sixties en toen hebben we al dat gedoe overboord gegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Frodo bedankt ik ga daar eens neuzen. Hoop dat mijn haar dan niet gelijk blond wordt. Bolletje dat is inderdaad schrikken. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Avond lijkt iet of wa beter me die versterker... we zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 kiek em goan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goedenavond allemaal, Vanmiddag lekker voorgelezen. De kinderen waren zo blij dat ik er weer was. Leuk om mee te maken. De oudste heeft een goed rapport gehad, en met name op taalvaardigheden, begrijpend lezen, samenvatten, woordenschat e.d. scoort ze "goed". Ik dacht bij mezelf dat ik haar niet voor niets zo lang had voorgelezen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Originally posted by: jopiegetsie bolwat een schrikzo definitief he?ff lieve kus, zomaar.quote> Die neem ik heel graag in ontvangst Jop. Dank je wel lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Bol, wat een schrik dat bericht. Het komt dan ineens rauw op je dak vallen. Wel blij dat je een goede vakman hebt getroffen, tenminste zo komt het op mij over. Olle succes met z'n nieuwe vriendje en jij met hen beide. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Beste frummers, Voor vandaag hou ik het weer voor gezien. Welterusten allemaal en tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Truste Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Welterusten allemaal, zalige dromen toegewenst , tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Inderdaad heb een hoopje tips erbij om het weekend veilig door te komen! Stop ik zo in de frigo dat ze niet slecht worden met dit weer Johan W, prachtig beeld draaiend op een draaimolen naar de sterren kijken! Bo, de goed vibes vliegen ondertussen binnen, tx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Klop klop. Goeienavond samen. Lytse, wijffie en anderen, dank voor de lieve postings. Vanmiddag vroeger naar huis gegaan. Afspraak afgezegd, geen zin om te gaan sjouwen en/of schoonmaken in verband met een verhuizing. Morgen help ik wel. Was blij dat ik zomaar af durfde bellen. Heerlijk op de bank liggen slapen. Net de draad uitgelezen. Wijffie, ik hoop dat je sterk in je schoenen blijft staan meis. Madelief, ik moest wel lachen om de slijter die nu niks meer aan je verdient. Hoop dat het een leuke avond is en hou je haaks. Je gaat zo goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Lieve kanjers het zit er voor vandaag weer op. voel me goed en slaap vannacht weer in m'n eigen bedje. Heerlijk, ook nu er eindelijk iets aan de gevel gedaan wordt. Trusten slaap lekker allemaal en een extra nacht voor Zonnetjes want dat vind ik een stille kanjer. doeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Kid uno is helemaal alleen naar de douches. zal wel ok zijn.. Mama wacht toch.. Kid NO DUO slaapt al, hond slaapt ook, bij kid 2 En als ie terug is gaan we slapen. Nog een grappig verhaaltje tussendoor, (ma da was dan thuis) Kid 1, cool als ie is kwam s avonds terug van vriendje, was al redelijk laat en toen stond ie oog in oog met en ree. De Ree keek heeeeeeeeeeeeeeeuul raar , K nog raarder en toen sprong R opzij, K nog meer, en keken ze mekaar weer in de ogen en elk ging zijn pad.. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Ga afsluiten en ook naar mijn mandje. Wens jullie allemaal een goede nachtrust en fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden