Gast Fibo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goedemorgen allemaal. "If people have a problem with you, always remember .... .... it is THEIR problem." Nu eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goedemorgen Fibo, Mooie opening, kan ik mij helemaal in vinden:) Vier de zomer ook als de zon maar weinig schijnt ook wanneer de regen met bakken uit de hemel komt ook zelfs met teveel wind, onweer, bliksem en donderslagen vier je leven! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goedemorgen luitjes, als is ik het begrijp moeten we het vandaag zonder het ontbijt en de koffie van Yvonne doen. Dat vind ik jammer, net zo jammer als alle berichten die ik net las op de draad van gister. Ik mag mezelf wel "oud gediende" noemen en dit soort periodes heb ik vaker voorbij zien komen. Op de één of andere manier schijnt dat zo te gaan, vraag me niet waarom, ik weet het niet. Ook ik heb wel eens geschreven er genoeg van te hebben om vervolgens na een week toch weer mee te schrijven. En dan moet ik er eerlijkheidshalve bij vertellen, dat ik wel oningelogd meelas zo nu en dan. Dan kon ik het toch niet laten om na verloop van tijd in te loggen en weer mee te doen. Ik hoop iedereen weer snel te lezen hier, voor mij heeft het forum zijn kracht, natuurlijk, de éne keer wat meer dan de andere maar dat kan dan ook aan mij liggen. En er zijn hier een aantal mensen waar ik héél erg op gesteld ben geraakt. Dus, niet te lang wegblijven. een pauze is niet verkeerd maar niet te lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goedemorgen iedereen. Geen regen gehad hier gisteren, is nu al weer heerlijk weer. Zo nu eerst een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Lieve mensen, Heb de draad van gisteren teruggelezen. Ik denk dat het goed is dat iedereen zijn mening heeft gegeven. Het is een manier om de lucht te klaren en weer door te kunnen gaan. Het is altijd al zo geweest, dat als er nieuwen in een groep komen, de groep opnieuw gevormd moet worden. Op de scholen zie dit ieder nieuw schooljaar weer. Na de zomervakantie, nieuwe groepen, tegen kerst is de groep gevormd. Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat je, je steeds moet afvragen, kan ik dit of dat hier wel neerzetten. Zolang we met respect handelen is het goed. Door zelfreflectie, probeer ik erachter te komen waarom ik irritatie voel bij sommige postings. Een "aanval" doen, is een eerste reactie omdat ik dat gevoel niet wil hebben en voor mij een trigger is. Ik weet het, een verkeerde reactie, had het ook kunnen laten gaan. Ik vind het jammer dat er "oudgedienden" afstand nemen van het forum, de weken dat ik hier ben was ik bijvoorbeeld erg nieuwsgierig naar Yvonne, Dit kwam doordat er veel mensen waren die haar misten. Yvonne, hoop toch dat ik de gelegenheid krijg om je beter te leren kennen. Voor iedereen hier een:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Spike, wens je veel kracht toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Nou, dat schiet lekker op, hele lap tekst geschreven issie zomaar weg. Blijkbaar een teken van boven dat ik het wat korter moet houden Maar goed, ik ga voorlopig een beetje afstand nemen van het forum. Ik voel me hier de laatste tijd steeds vaker niet meer echt thuis. Het feit dat hier mensen rondlopen die hier eerder waren onder een andere naam zit mij enorm dwars. Ik kan dat niet naast me neerleggen. We hebben vorig jaar Smart gehad hier die na een paar maanden doodleuk vertelde dat ze eigenlijk Cathy was. Ook toen gingen mijn nekharen recht overeind staan. Nu blijken er twee personen te zijn die dat doen, ik weet dat dit soort dingen niet te voorkomen zijn, maar het bij mij blijft getver de getver. Het geeft me een onveilig gevoel. Tel daarbij op dat ik me tegenwoordig ook met regelmaat loop te ergeren EN dat ik het absoluut niet eens ben met het beleid van Tiktive, dan is het ook wel een beetje tijd voor even afstand nemen denk ik. Dus voorlopig geen koffie en thee van mij meer hier op de vroege ochtend:P Luitjes, ik ga er vandoor. Zal best nog wel meelezen af en toe, afkicken van een forumverslaving is niet makkelijk Maak er een mooie dag van allemaal. Laterrrrrrrrrr. :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 verwijderd, was een PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Wat jammer Yvonne, ik had je graag beter leren kennen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 ach bulletje, blijf gewoon komen als je daar zin in hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goedemorgen Frummels! Mooie opening vandaag. Von, ik zal je missen........ Ik heb een drukke dag voor de boeg. Snel de douche in. Fijne en droge dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Ik zie net dat Zonnetjes vandaag jarig is. Zonnetjes, van harte gefeliciteerd, wens je een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goeie morgen lieve kanjers (want dat zijn we allemaal hoor) Vonneke hoop je gauw weer te zien. Je koffie is te lekker om niet meer te krijgen. Bullie heb je vannacht wat kunnen pitten? En de start van de dagdraad van Fibo moet je nog maar eens lezen. Misschien zou je kunnen proberen om alleen nog maar te reageren op berichten die jou positief kunnen beinvloeden. Waar je niets mee kunt als alleen het gevoel dat je je moet verdedigen proberen niet op te reageren. :rose:netje van harte :moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hopelijk tot ziens, Von. Ik denk met warmte terug aan het songfestival en de vele gezellige ontbijten, waar iedereen welkom is, een bemoedigend woordje krijgt. Spikey, ik heb zelf een half jaar op tennisschoenen door het park gehold...... halve marathon A'dam, 21 october! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Doe je rustigaan lieve Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 O ja ik lag gisterenavond nog te denken Bul, merk je, nu je niet meer drinkt dat je gevoeliger geworden bent of maakt dat niet uit? Merk je veranderingen in je houding? Heb je last van vermoeidheid? Wat voel je aan veranderingen nu je niet meer drinkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goede morgen allemaal. Dank voor jullie gelukwense n, maar ik ben niet jarig! Dat was een maand gelden. Ik zal het verkeerd neergezet hebben denk ik. Kijk straks even, ga nu eerst naar de sportschool. Goede ag iedereen, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 pfffff warm.... mogge all fijne dag moggie mevr borr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Het zonnetje komt hier heel voorzichtig door, hoop dat de was naar buiten kan. Heb gisteren leuke jasjes gescoord voor mijn meisje, moet even gewassen worden. Misschien ben ik erg vroeg, maar ben al bezig met haar garderobe, wat klinkt dat defig, voor het najaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Het is hier niet, zachtjes tikt de regen tegen het venster maar.. hard geklop van onze kraai die honger heeft:) Luie vogel, wil gevoerd worden, zal hem bestek en een servetje geven;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Maar Zonnetjes het staat vermeld als je op het forum klikt. Onder de namen van de ingelogden zie je staat dat er vandaag twee verjaardagen zijn. Van Shoegal en die van jou;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Hoe oud is je kleine meisie Kamé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Goedemorgen, Even bijlezen met een 2e espresso erbij. Zondag op weg via Athene naar de Cycladen. Zit sinds gisteravond met het hardnekkige beeld dat ik met positief denken (of inbeelden) probeer aan te passen. Vroeger (...) bezocht ik na het strand of een dagje cultuur een taverne. Je weet wel, met van die kleine vaak blauw geschilderde stoeltjes en mini tafeltjes (waar Griekenland om bekend staat) en bestelde steevast een glas witte wijn of direct een halve liter karaf. Die krijg je meestal in zo'n Duralex glas (die je tegenwoordig al jaren in Nederland kunt kopen) met iets te eten daarbij. Nu probeer ik dat beeld aan te passen dat ik een frisse Icetea of Bitter lemon bestel. Maar het wil nog niet landen. Misschien als ik die eerste 'zit' heb gehad dat het beter wordt. Sta op de vooravond om weer iets nieuws te leren. Of beter gezegd: een oude gewoonte afleren en invullen met een positief beeld. Mijn heldin van TV Angela Schijf bewonder ik ook zo omdat ze vaak met een watertje te zien is en er fris en gezond bijloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Die dame is net 11, op dit meisje hebben we lang moeten wachten Bol, zo van lang verwacht en toch gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden