stien Geplaatst 6 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2012 Een hele tijd geleden. Even hier een ieder een bemoediging geven voor een onvoorstelbaar strijd die een ieder voor zich hier voert. Onvoorstelbaar voor iemand die erzelf nooit mee van doen heeft gehad, nou die mag zijn of haar handjes inelkaar knijpen. Maar die heeft vast wel andere levenslessen waar ik ook niet op zit te wachten toch? Respect voor ieder dus. Elke dag een nieuwe dag als je het mag beleven, wil zeggen ook elke dag een nieuwe keus als je die wil maken. Het blijft elke dag je eigen keuze, wil je teruggang, wil je stilstand of wil je vooruitgang? Het alles is vrije wil, elke keuze die je maakt is vrije wil ... De gelukkigste mensen schijnen diegenen te zijn, die geen bepaalde reden hebben gelukkig te zijn, behalve dat ze het zijn. Maak er een fijn weekend van, leef je leven maar dan een zo'n bewust mogelijk leven. Kost niets, is gratis, de natuur, de wind/ zon/ regen, voel ... in het nu. Adem de adem die ons allen gegeven is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goedenmorgen allemaal Ha Fibo, nu kennen we eindelijk je gezicht:) Ik denk dat je beter even langs de bakker kunt gaan voor je broodjes want dit wordt niets. Mooie opening Stien, wijze woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 DAGPACT Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: rosa45DAGPACTRosaAlbertquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen! Een goed begin...thnx Stien. Krantje halen, melk laten overkoken... the usual. En wat fluit de merel prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Morninkjes kanjers. Ben je nog niet helemaal wakker Gwendolieneke dat je de melk hebt laten overkoken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Haha, Bol.. wakker/sufhoofd... maakt allemaal niks uit. Die melk leidt een eigen leven. Lekker geslapen in je eigen kamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goedemorgen, Stien mooie opening, ik hoop dat het je goed gaat. IK heb zo vast geslapen dat ik nog even moet bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 goedemorgen allen, hoe is het hier dan,nog nieuwe ontwikkelingen, is zie steeds een hoop nieuwe namen. Hoop met iedereen even goed!!! vandaag eerste dag van de vakantie, straks de meiden naar scoutingkamp brengen, en dan genieten van de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ja hoor Gwen. Een beetje laat maar wel goed geslapen. Lief dat je er naar vraagt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Hoi Lien, Gefeliciteerd met je 4 maanden nuchter! Hoe'st met de pup? Ach, hier op het forum gaat het zijn gewone gangetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Zo we zullen er maar eens invliegen, morgen het vliegtuig op. Hoe graag ik ook op reis ben, vertrekken vind ik vreselijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jen, vliegtuig? Ik heb gemist waar je naar toe gaat, maar ik hoop dat je het fijn hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 DAnkje gwen, ja het gaat supe met de pup, het is een ontzettend leuk beestje, en het houd me nuchter!!! als ik zin krijg dan kijk ik naar de pup en denk ik neeeeee!!!! @jen waar ga je heen naar vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik ga een weekje naar Sicilië. Morgen de hond binnenbrengen in een hondenpension, heb er zo'n medelijden mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 heerlijk een weekje naar sicillie, en de hond ik kan het mij voorstellen, maar ze zal het best hebben!!! fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 @lien, ik weet het niet, 't is een angsthaas, en hij werd door zijn vorige baasjes in een pension achtergelaten. Zou een dier zich dat herinneren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goedemorgen op deze heerlijk zonnige ochtend, Stien, mooi opening. En Jen, voordat het er bij inschiet, alvast heel fijne vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Dank voor de mooie opening Stien:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jen, fijne tijd in Sicilie! Rosita Steenbeek en Geerten Meijsing hebben er beeldend over geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Jazeker kan een dier zich dingen herinneren. Daardoor kan ook verlatingsangst ontstaan. Ik ben weg mensen. Tot later en we houden het vandaag gewoon weer droog. We kunnen het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Over drooghouden gesproken, die weerberichten van de laatste weken kloppen voor mij in het geheel niet. Vandaag zou het bewolkt en regenachtig zijn. Maar het is hier zonnig met een heleboel schapenwolkjes. Als ik die schaapjes zou gaan tellen, zou ik vast spontaan weer in slaap vallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 ook een zonnige morgen mensen:rose: de regen komt vanmiddag dus gauw doen wat hoogstnoodzakelijk is, de zon en daarna de rest. fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 goedenmorgen gisterenavond rond half tien kreeg ik een ontzettende drang om te gaan drinken. voelde me zo ontzettend eenzaam oudste weer ruzie met vriendin en kan nergens anders wonen hier gaat het niet..en dat doet me veel verdriet dochter gaat zondag op vakantie en de jongste gaat twee weken op dagkamp..dus ben helemaal alleen en besefte me ineens dat ik nog maar weinig vrienden heb en als je denkt dat je iemand heb dan ben je die gene ook zomaar weer kwijt durf ook weinig aan te gaan..bang om het weer te verliezen nu maar even douche en ben blij dat ik nu geen kater heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden