zonnetjes Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ik ga afsluiten, lekker naar mijn bedje. Morgen op tijd op, oppassen op kleinzoon. Leuk, wel vermoeiend is een ontzettend actief mannetje van bijna twee jaar. Slaap lekker, liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ik ga ook zo stilaan slapen (in mijn eigen bedje!!!), gisteren veel te korte nacht en ik kan daar dus echt niet goed tegen.. Wel te rusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 welterusten zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Vlaamse Deerne en alle anderen, ik stop er weer mee voor vandaag. Welterusten allemaal en ik hoop dat jullie goed slapen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Frodo, heel fijn om mij er op te wijzen. Gelukkig heb ik dat fenomeen reeds ontleed en ook al meermaals gelezen op het forum. Het is eigenlijk geen euforie. Eigenlijk heb ik een heel vrolijke aard die soms lichtzinnig kan overkomen. Ik ben maw een speelvogel met een diepe kern. Kan misschien tegenstrijdig overkomen. Maar je hebt gelijk: euforie kan één van de triggers zijn. Ik heb ze allemaal netjes opgeschreven en ben op mijn hoede. Frodo Johan, Lytse neemt me de woorden uit de mond. Ik buig even mijn hoofd. Was jij daarvoor in therapie gegaan of begrijp ik het mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 ik moet ook vroeg op dus ga er ook weer gelijk vandoor het is al later dan ik dacht... slaap lekker allemaal sweat dreams Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 gaat wel Smik, dank je wel latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Mooi om zoveel mensen de dag droog te horen afsluiten. De drankduivel zal zich zeker bezatten vannacht van ellende ;-) Slaapwel iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Je hebt gelijk hoor Bulletje. Dus bij deze zal ik even zeggen, dat je echt veel prettiger te lezen was dit weekend. Nu nog al die puntjes er tussen uit en je kan niet meer stuk bij me;) Slaap lekker en rustig aan morgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 grappig dat je posting bij ieder iets oproept Johan niets belachelijks aan dus, herkenning juist en erkenning. Het mag voor ieder zijn wat het is, niks of juist godsdienstigs, wel of niet eigen of andermans ervaring. mooi gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Originally posted by: CocoHoi Frodo waar blijft de volgende versievan het sprookje? of ben je blijven steken quote> Hoi Coco, eindelijk zie ik je nog eens Ik dacht dat iedereen mijn sprookjes al vergeten was.Maar ik zal morgen of zo eens zien of ik nog inspiratie hebom er een nieuw hoofdstukje aan te breien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Kijk is wie we daar hebben.... Hoe later de avond, hoe schoner het volk.. Alles goed met je Jane hopelijk ben je niet verkouden geworden van de regen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 nee Witte' saunagangers zijn uitersten gewend he zelden of nooit verkouden, ziek ofzo. wel klaar met werken nu ff inpakken en wegwezen thuis log ik weer in om je welterusten te wensen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Johan, ben je geschrokken van onze reacties? Voel je je veilig nu? Enorm moedig van je om jezelf er toe te brengen om zoiets waardevols te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Truste Zon, VM, Lytse en Coco. Frodo, Je zet er geen domper op Integendeel Lief juist dat je me alert houdt Ik ben me er terdege van bewust dat euforie dé valkuil is (zelf ook ervaren tijdens de minderenpoging) Toch geniet ik wel van deze dag die me oplaadt om de volgende hobbels te nemen Want die komen hoe dan ook I know! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Door dit te delen, begrijp ik plots ook veel meer je super-gevoeligheid. Vertrouwen is een kunst. Ook voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 truste mensen slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ik duik naar boven. Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Dank je Johan. En zo is het, vertrouwen kan alleen uit jezelf komen...anders noemt het trouwen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 En ik maar denken niet teveel aandacht aan Hannah geven die krijgt al genoeg jeuk van al die goedbedoelde knuffels Het kan teveel zijn ook zijn dacht ik.. Tja soms overweeg ik dus een beetje fout denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Han Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Smikkie, Heftige en openhartige posting! Je zegt niemand hoeft er iets mee. Ik denk juist dat velen hier wel iets mee kunnen. Slaapwel, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Als Hannah dan toch nog geen jeuk heeft van mij dan ook een goedbedoelde knuf: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 haha Frodo Ik wil wedde dat die er bij haar zeer zeker bij kan.... Ik ga is kijken of mijn kussen nog ligt te wachten op me. Is er in ieder geval iets wat op me ligt te wachten:D Laterzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Ik was lekker eerheerst:D Truste jeukerige jeuzelaar:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden