Miss Sophie Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goedemorgen forumkanjers, Heel vroeg en niet fijn geslapen, jullie kennen het wel nare dromen en niet echt goed slapen. Dat zijn de naweeën van ontnuchtering dag twee. Ik dacht ik zal maar vast broodjes halen met roomboter en heerlijke jam bosbessen. Dus voor iedereen straks een lekker broodje warm uit de oven kopje thee wat melk en wat koffie. Ik ga mijn vermoeide lijf nog even laten liggen en spreek jullie later. Liefs greeneyes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Aha, er is al koffie...... Ik heb bij spike ook koffie gezet. Iedereen een fijne dag gewenst, ik ga hier een beetje mijn best doen. Tot later..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goeie moggeuh fritselz, tjah zoals Fibo al schreef Greeneyes eerder, maar datum ff erbij is tog weer fijn, maarja zowel zij als Spike weer hun nest in gedoken. Maar ja hier al koffie dus hier maar doorgaan. Toch wel lastig meerdere deuren naar de huis/koffiekamer toe. Nou fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Het :rose:schijnt hier al, hoop dat hij de hele dag blijft. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 De slaap komt iedere dag een half uurtje eerder, maar de oploskoffie elke dag op hetzelfde uur. Zometeen aan de Brinta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Brinta, dat moest ik vroeger verplicht eten brrrr, smerig vond ik dat. Doe mij maar een boterham met aardbeien:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goedemorgen, het wordt een prachtige dag. Tenminste, zo ziet het er nu uit buiten.. Bor, wat betekend die 2e datum in je handtekening? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Oh, zit dat zo, dat vermoeden had ik al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ja Bor, ik gebruik het ook. Bij mij doet het wat het moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 goede morgen frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 ben meteen weer weg. plicht roept fijne droge dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Druk dagje vandaag, straks naar de huisarts en vanmiddag naar de verslavingszorg. Borretje en Tina, ik gebruik ook AD, het maakt dat mijn stemmingswisselingen niet zo heftig zijn, gebruik sinds maart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Dat mag je vragen, blij word ik er niet van, wel zijn de diepte punten minder zwaar. Ik heb geaccepteerd dat ik de medicatie nodig heb. Net als een suikerpatient zijn insuline. Zo en nu genoeg over de pillen, over tot de orde van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goedemorgen lieve mensen, Als een blok geslapen. Heerlijk. Nu aan de arbeid. Fijne dag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 goedemorgen lieve mensen, Oploskoffie geeft heerlijke campeer-flash backs! merk ik nu ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goeie morgen frummels, Borrie:heart: Goh ik heb gelapen zeg, en dat in een éénpersoonsbedje. Kan me amper draaien. Maar in m'n slaapkamer slaap ik voorlopig niet meer. Heb het vandeweek geprobeerd maar begon weer z'n best te hoesten. Eerst daar maar eens laten veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goede morgen allemaal, Heerlijk geslapen. Nu aan de thee en een bak yoghurt. Ook hier schijnt de zon. Geweldig ga ik lekker fietsen naar de markt. Iedereen een goede droge dag!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goeie morgen Zonnie, markze.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 goede morge ik meld me weer's even en eigenlijk gaan het de verkeerde kant met me op want ik heb gebrek aan motivatie om te stoppen met drinken ik zit nog in de korte termijn fase wat betekend dat het nog voordeel opleverd en ik moet zien te voorkomen dat het omslaat langertermijn nadeel vandaar dat ik even van me afschrijf hier op het forum en hoop het kleine duwtje in de rug te vinden om vandaag weer de stop er op te zetten en zo zien te voorkomen dat ik weer de vernieling in draai door de alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 MarQ probeer zoveel mogelijk je aandacht op iets anders te richten als je de trek aan voelt komen. Probeer je te richten op de tijd dat je niet dronk, je s'ochtends niet met een kater opstond, alles veel helderder was. Je weet dat, als die rem eenmaal helemaal los is, je heel diep kan vallen. Is dat de moeite van het drinken waard? Kom op joh, die schouders er onder en gaan met die banaan. Je weet dat je het kan. En vooral veel op het forum komen en delen. Want delen is helen, en dat doen we hier samen. Heel veel sterkte kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 de eerste paar dagen is altijd t ergst maar ja dat neem ik maar op de koop toe en bedankt bolletje voor je feedback ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Goedemorgen Frummels! Hoi Igor, dag Igor! Fijn je weer te zien. Vandaag beginnen aan de rijsttafel. Morgen heb ik eters. Gisteren bij de toko geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Ben net bij de HA geweest, bloeddruk blijft dalen mag nu 25 mg gaan nemen. Jippie, van 100 naar 25. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 Mmm, lekker madelief, wat ga je zoal maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2012 goeiemorgen mensen zat duidelijk verkeerd net. Vandaag even een droge dag dus daar gaan we eens fijn van genieten. Ik hoop dat het landelijk is en zowel in- als uitwendig:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden