Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 juli 2012


Aanbevolen berichten

@ Frodo: wat een goede reden om te zomer eindelijk te laten beginnen (iedere andere reden was ook goed geweest :D).

@ SB: ik zie ook mensen die hard omlaag duikelen, o.a. een neef, waarvan zijn broer zich al doodgedronken heeft. Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik daarmee moet omgaan. Waarschijnlijk staat hij helemaal niet open voor AdB-praat.

@ Teveel: leuk dat je toch weer langs komt, ook al ben je nu inmiddels al uitgelogd.

Groeten.

@ Aliblabla: goed dat je de huiskamer gevonden hebt. Al bijna een week droog! Mijn complimenten.:present:

@ Jen: moeilijk joh, je vader die dementeert en jou zo graag gelukkig ziet. Forceer je niet. Ik kan me voorstellen dat je na zo'n lange tijd minder zelfvertrouwen hebt. Je bent zo goed bezig. Kleine stapjes in jouw eigen tempo!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 367
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik bedenk zo ineens dat "aqua frizzante" de term is die ik afgelopen vakantie het vaakst gebruikt heb. Bij mijn vorige reis was dat "cerveza".

Ha! En dat ging zomaar vanzelf. Gewoonte is bij mij toch een groot stuk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jen
Bij mij wisten veel meer mensen dat ik te veel dronk dan ik zelf besefte.quote>


Dat heb ik zelf ook verscheidene keren ondervonden (en nu nog).
Vroeger hebben ze er dan nooit iets van laten merken,
maar als je er dan zelf over begint ...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, goede tip van die film. Mijn schoonmoeder dementeert ook. Ik ga kijken.

Jen, het gaat nog steeds goed met mijn niet drinken. Geen euforie; af en toe trek, vooral als ik erg moe ben e.d. Ik vind het wel saai zo zonder drank (vooral omdat het minderen meestal goed ging) maar op de lange duur ben ik op deze manier toch beter af!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gwen,

de roze koeken minderen gestaag, net zoals de Fristi en de pakjes sap. Het is zo'n lief kind. We waren vandaag bij de fruitafdeling van een groothandel en ze kreeg spontaan een banaan van een medewerker; bij de visafdeling was ze de zeeduivels griezelend aan het bekijken en er kwam een meneer (standwerker) stiekem achter zijn kraampje vandaan en kriebelde zachtjes aan haar been.... Ze sprong van schrik een meter de lucht in, maar kon er daarna smakelijk om lachen!:D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Frodo
Vroeger hebben ze er dan nooit iets van laten merken,
maar als je er dan zelf over begint ...quote>

Inderdaad. Ik wilde het eens rustig uitleggen aan vrienden, maar mijn uitleg stopte al na één zin. De verraste gelaatsuitdrukking die ik verwachtte, kwam namelijk niet. Dus ik was verbouwereerd door de ongevraagde instemming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lange dagdraad was dat. Van complimentjes moet ik blozen, maar dat zien jullie lekker niet!

Tussen neus en lippen door vertel ik ook over mezelf hoor!

Nu ga ik lekker nog even bankhangen met Paul Simonm op de achtergrond. Ik ben wel doodmoe van zo'n dag hoor! Welterusten allemaal en slaap vooral lekker.

Tot morgen.:lips:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...