AlbertRemmo Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Ik ga ook zo naar bed truste allemaal:lips: tot morreguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Hoi Johan en Em, bedankt hoor voor jullie reacties! Mijn muis werkte niet meer en toen zei mijn zoon dat ik gewoon even moest afsluiten en opnieuw moest opstarten. Zo gezegd zo gedaan maar toen kreeg ik de melding: schakel de computer niet uit, update 1 van 139 installeren. Ik had namelijk problemen met mijn laptop en heb eergisteren met opstartdiscettes alles weer opnieuw opgestart. Alles kwijt natuurlijk. Maar ik ben heel blij dat jullie met mij meedenken en advies geven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 zo 'k heb niks gedronken en ben best wel trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Zo, het dineetje is droog verlopen. Wat ook wel scheelde was dat geen van mijn disgenoten wijn of bier bij het eten bliefde, dat maakte het ook wat makkelijker. Verder was net allemaal erg op hoog niveau, want we zaten op de Euromast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 hip hoi voor zei die droog bleven vandaag! ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Jen, Dubbeltje, Lavendel, klasse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Originally posted by: lavendel1hip hoi voor zij die droog bleven vandaag! ik ook! quote> ik ook, behalve toen ik in de regen naar mijn werk fietste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 gweldig zijn we he, dubbeltje, lavendel, en al de anderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 en niwi ! yep, yep, Jen! we zijn geweldig! en ik meen dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Dag allemaal, Knap van jullie dat jullie het droog hebben gehouden, vooral Jen en Dubbeltje! Op Discovery is op donderdag een serie over Moonshiners, die drank stoken in het bos! Ik heb met belangstelling gekeken, ook naar de vangers van slangen in het volgende programma. Elke keer als ze zeiden dat ze een slok nodig hadden om ..., dacht ik "doe dat nou niet, want dan wordt het nog gevaarlijker!" Hee Roosje, Ook computerproblemen. Hoop dat alles nu weer goed loopt. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt er achteraan te reageren, maar ik denk dat het inderdaad werkt als je veel belangstelling toont. Kan toch ook via een email (denk ik)? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Ms bucket, ben je der nog? msn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Heeft iemand nog iets van lenie gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Hoi Lytse:present: Via mail is ook weer zo indirect. Ik denk dat ik de stoute schoenen moet aantrekken en morgen moet bellen. Ben je weer een beetje uitgerust. Fijn dat je zo´n leuke tijd me je nichtje hebt gehad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Nou hier ook weer nuchter mijn bed in. Hoe is het mogelijk? Ik had net een galiameloen als toetje. Ik dacht daar een lichte vergisting en alcohol in te proeven. Maar dat zet geen zoden aan de dijk verder. Nou slaap lekker. Ik ga ervoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Nee, niets Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Haha Jaap! Als een meloen zo begint te smaken, ruiken is ze eigenlijk, om het netjes te zeggen: overrijp! Wijn en bier is ook in feite maar rottend fruit of graan, bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Het laatste dat ik van Lenie gehoord heb was, dat ze de uitslag van het ziekenhuis had, die niet meeviel. Daarna is ze koffie gaan drinken bij de buurvrouw e.d. Roos, gelijk heb je. De stoute schoenen aantrekken en dan weten ze direct dat je echt gemotiveerd bent! Nichtje is vandaag vertrokken en ik ben doodmoe, maar het was zeer de moeite waard. Het kost wel een paar dagen voordat ik de inspanning te boven ben, maar dat wist ik van tevoren. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Ik heb Lenie vandaag ook niet weten inloggen. Hopelijk laat ze snel iets weten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Lavendel, Je hebt helemaal gelijk van dat overrijpe. Het gekke is dat het bij de ene vrucht lekkerder smaakt dan bij de andere. Overrijpe kiwi: bah, maar bijv. ananas is best te eten! Ik denk dat Jaap er niet dronken van zal worden, hoogstens buikpijn kan krijgen. Je ziet weleens vogels die gistende vruchten hebben gegeten en dronken zijn. Ook niet verstandig (katten en verkeer!). Ik ga weer afhaken voor vandaag frummers. Lekker slapen allemaal en vooral verkwikt wakker worden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Ik hoopte op iemand via msn of facebook maar dan wachten we maar af. hopelijk gata het goed verder. Ik ga ook mn bedje opzoeken met een spannend boek welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 as de garaniums goat hang'n dan moi ze vervang'n dat mek niks uut Lieke op d`n diek blieven Schoef veur de doem hebben zeu trage as dikke strond Zal mien n bal jukke Hij had er nog wa zo mooi kunnen lop'n Maar dit dus voor, miene vriendinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2012 Welterusten allemaal, Alleman wens ik een rustige en verkwikkende nacht toe maar mijn gedachten gaan dan toch vooral uit naar hen die het extra moeilijk hebben. Zonnetjes blijft in mijn gedachten maar ik weet dat er meer zijn die onevenredig veel te verduren krijgen. En dan besef ik weer wat een geluksvogel ik ben... En hoe blij ik ben dat ik hier nu gewoon met een helder hoofd zit. Slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Hoi mannen, gene paniek, ik ben nuchter, reden waarom ik alweer wakker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Allez, mijn wenkbrauwen en whiskers geépileerd, nu zou ik nog willen stomen en maskertje willen maar dat is teveel lawaai vrees ik. Of een saunake doen maar dan moet ik de tuin in en dat ik durf niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 goeienacht Esperanza, hier ook een nuchtere. Drie uurtjes geslapen, en nu klaarwakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden