Spring naar bijdragen

Donderdag 19 juli


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 202
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Johan en Em, bedankt hoor voor jullie reacties!

Mijn muis werkte niet meer en toen zei mijn zoon dat ik gewoon even moest afsluiten en opnieuw moest opstarten. Zo gezegd zo gedaan maar toen kreeg ik de melding: schakel de computer niet uit, update 1 van 139 installeren. Ik had namelijk problemen met mijn laptop en heb eergisteren met opstartdiscettes alles weer opnieuw opgestart.

Alles kwijt natuurlijk.

Maar ik ben heel blij dat jullie met mij meedenken en advies geven!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Knap van jullie dat jullie het droog hebben gehouden, vooral Jen en Dubbeltje!

Op Discovery is op donderdag een serie over Moonshiners, die drank stoken in het bos! Ik heb met belangstelling gekeken, ook naar de vangers van slangen in het volgende programma. Elke keer als ze zeiden dat ze een slok nodig hadden om ..., dacht ik "doe dat nou niet, want dan wordt het nog gevaarlijker!"

Hee Roosje,

Ook computerproblemen. Hoop dat alles nu weer goed loopt. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt er achteraan te reageren, maar ik denk dat het inderdaad werkt als je veel belangstelling toont. Kan toch ook via een email (denk ik)?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hier ook weer nuchter mijn bed in.

Hoe is het mogelijk?

Ik had net een galiameloen als toetje. Ik dacht daar

een lichte vergisting en alcohol in te proeven.

Maar dat zet geen zoden aan de dijk verder.

Nou slaap lekker. Ik ga ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het laatste dat ik van Lenie gehoord heb was, dat ze de uitslag van het ziekenhuis had, die niet meeviel. Daarna is ze koffie gaan drinken bij de buurvrouw e.d.

Roos, gelijk heb je. De stoute schoenen aantrekken en dan weten ze direct dat je echt gemotiveerd bent!

Nichtje is vandaag vertrokken en ik ben doodmoe, maar het was zeer de moeite waard. Het kost wel een paar dagen voordat ik de inspanning te boven ben, maar dat wist ik van tevoren.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lavendel,

Je hebt helemaal gelijk van dat overrijpe. Het gekke is dat het bij de ene vrucht lekkerder smaakt dan bij de andere. Overrijpe kiwi: bah, maar bijv. ananas is best te eten!

Ik denk dat Jaap er niet dronken van zal worden, hoogstens buikpijn kan krijgen.

Je ziet weleens vogels die gistende vruchten hebben gegeten en dronken zijn. Ook niet verstandig (katten en verkeer!).

Ik ga weer afhaken voor vandaag frummers. Lekker slapen allemaal en vooral verkwikt wakker worden.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

as de garaniums goat hang'n dan moi ze vervang'n

dat mek niks uut

Lieke op d`n diek blieven

Schoef veur de doem hebben

zeu trage as dikke strond

Zal mien n bal jukke

Hij had er nog wa zo mooi kunnen lop'n

Maar dit dus voor, miene vriendinne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten allemaal,

Alleman wens ik een rustige en verkwikkende nacht toe maar mijn gedachten gaan dan toch vooral uit naar hen die het extra moeilijk hebben.

Zonnetjes blijft in mijn gedachten maar ik weet dat er meer zijn die onevenredig veel te verduren krijgen.

En dan besef ik weer wat een geluksvogel ik ben...

En hoe blij ik ben dat ik hier nu gewoon met een helder hoofd zit.

Slaap wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...