Dylan Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Witte, probeer eens de ctrl toets en scrollen met het wieltje bovenop de muis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 zie boven Dylan. Dank je wel in ieder geval voor het meedenken;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ben net heintje, dus ben ik weer. Wil jullie bedanken voor deze fijne dagdraad. Heel waardevol. En natuurlijk ook voor jullie reacties na mijn verhaal over mijn kinderen. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik wilde je als eerste nog roepen Han want ik wist dat jij deze vraag ala minuut kon beantwoorden Stom dat ik dat niet gedaan heb. Mag ik je volgende keer roepen? Trouwens das een tijdje geleden dat iemand me dat zei Thnx:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 lekker ding ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 hahaha den niwi se.. Leuk je weer is te spreken. Heb je mn felicitaties nog gezien op de rookdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 neen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 den witte se, jawel hoor... ik had het gelezen deze week... jij ook al 9 maanden, dacht ik ?... wat moet ik me daar bij voorstellen ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ik ben overtijd, de bevalling duurt iets langer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 je hebt gelijk 9 maanden en 9 dagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 hoi hoi en goeienavond heerlijk dag aan zee gehad lekker bijgekletst met zussen niet bijgelezen en de film over Alzheimer begint nu op Ned 2 dus ik ga het niet redden ook, maar ben wel benieuwd of Dinah de 4 dagen gehaald heeft voor alle zekerheid een bos (nep) gladiolen dan maar:D :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Ja Jane, ook film kijken. Ik heb vandaag gedacht aan Dinah en hoop dat ze de 4-daagse uitgelopen heeft. Welterusten allemaal en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 slaapwel lieve Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Hey Lytse, blij je eens te treffen op het forum. Hoe gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Es, ook lang geleden dat ik je hier nog es trof... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Hoi hoi VM, ik moet vaker komen. En nu is het nodig, ik heb het weer niet onder controle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Zo'n trek !!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Maar............. Ik herinner me nu het briefje dat ik zondagochtend vond van onze oudste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Esperanza, Grif het in je geheugen:present: Weet je waarom je zo'n trek hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Hey Es, heb je ondertussen met je dochter erover gesproken, als ik dat mag vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Gewoon trek Bo. EENTJE KAN TOCH GEEN KWAAD............... Weet je wel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Het beheerst ons leven lavendel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Frodo, geniet van je vakantie! Kom je wel af en toe een dansje doen? Mijn teen is inmiddels hersteld;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 Natuurlijk hebben we het erover gehad. Ze is het vechten moe denk ik. Dit zo te schrijven werkt therapeutisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2012 morgenavond misschien weer danscafé, wie weet? http://youtu.be/lRqoIHZpWUU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden