sieraad Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 @Johan W... Doen? Lekker en roezig... hahaha. Tegenwoordig heb je "bathsalt", lijkt me niet echt wat. @Jaap... inspanning doe ik ook vaak. En dan meteen gaan liggen. Grote kans dat je in slaap valt. In ieder geval niet denken aan de slaap, hoe moeilijk dat ook is. In plaats daarvan lekker fantaseren of je eigen lijf checken terwijl je ligt. Of gewoon heul geul films kijken, of... of... of.... iets anders wat voor je werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Even wat anders Nova, een beetje een zeik dingetje. Sieraad wees je erop dat je in de toekomst gestopt bent en dat heb je aangepast. Maar bij is het nog 26 juli. Bij jou al de 28e? Mag ik je een mooi plan wensen voor dit weekend. Verveling kan een aanleiding zijn. En gevoel van eenzaamheid. Trakteer je jezelf op iets leuks zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Nova :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sieraad Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Hey Jaap, Nova heeft een tijdmasjien, je weet toch? Het beste allemaal, ik kap er mit. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Avond allemaal Jullie hebben weer lekker gekwebbeld zie ik al. ik ga een poging wagen het terug te lezen, maar de luiken willen eigenlijk nu al dicht Nova, je gaat goed Trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Johan, das mooi toch. Ik bedoel ook eigenlijk niet ongeduldig. Geduld heb ik wel. Maar ik heb altijd best veel gedachten. Nou vind ik die niet erg, maar dat is bij het mediteren best lastig, want dat hoort niet. En dan heb ik er al geen zin meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Prettige avond verder Sieraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 De beste manier voor mij om uit mezelf te komen en een andere wereld te betreden is een boek. Of een knappe film. Maar dat is toch anders. Bij een boek heb ik het gevoel er dieper in te zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Boeken zijn grandioos, maar sinds ik niet meer drink heb ik langer nodig om mijn boeken uit te krijgen (concentratie nog steeds niet 100%). ik zie graag waargebeurde films omdat ik dan een heel scala aan gevoelens tegenkomt en weer kan voelen daardoor. En weet dat er nog steeds empathie is, herkenning en heel veel humor. Eergisteren met dochter gedownloade Intouchables gezien en omdat het de 2e keer was voor mij, weer verbaasd dat ik hele andere dingen ook opmerkte. Voor iedereen een aanrader. he Jaap:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Zeker een film voor de tweede keer kijken kan heel goed. Een boek twee keer lezen ook. Wat het mooie is vind ik van een boek is dat je de gedachtenwereld van een ander kan beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 En nu ga ik naar bed Welterusten allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Abraham was toch van de mosterd? Verder weet ik weinig van de bijbel. Dat is nou niet bepaald een boek dat ik bedoel. Ik ben daar wel eens begonnen maar kreeg toch wat moeite me te identificeren met de hoofdpersoon. En de gedachten spraken mij niet zo aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Welterusten Albert. (Voor degene die het ontbijt gaat verzorgen, graag een paar croissants erbij) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Bouwvak? Of stopt je klus helemaal? Ik heb nu ook een klusje bij een aannemer, maar dan op kantoor. En volgende week ook nog en dan is het allemaal weer wat onzeker. Dan mag ook ik mezelf weer gaan vermaken waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Het lot der uitzendkrachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: CocoDat klopt denk ik wel Bol.Ik denk dat ieder kind de "fouten" die zijn oudersmaakten niet zelf wil maken en het daarom anders doet.Mits het natuurlijk genetisch bepaald is dat iemand verslavingsgevoelig is.quote> Ik denk wel dat het bij mij genetisch bepaald is. En dat is geen excuus hoor, gewoon iets waarvan ik me bewust ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Naast genetica speelt ook nog eens mee dat je als foetus maanden in die hormonensoep van je moeder hebt liggen badderen. Daar krijg je volgens mij ook wel het een en ander van mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Originally posted by: Johan WNou Soothe dat lekker rielekst denkt de verslavingszorg tegenwoordig toch wat anders over dan pak twintig jaar terug. Zelf werd ik er op goed moment wel raar van trouwens dan dacht ik dat de hemel zou opengaan en dat jezus zou terugkomen enzo dus toen ben ik maar gestopt.quote> Grijns.Ik heb in de verslavingszorg iemand ontmoet die er helemaal kierewiet van geworden was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Originally posted by: JaapNaast genetica speelt ook nog eens mee dat je als foetus maanden in die hormonensoep van je moeder hebt liggen badderen.Daar krijg je volgens mij ook wel het een en ander vanmee.quote> Oh, maar mijn moeder dronk niet of zelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Prediker uit de bijbel is nochtans een mooi, poëtisch boek Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Dat gaat veel verder dan alleen drinken. Hormonen bepalen voor een groot deel hoe je je voelt. Je voelt dus wat je moeder voelt als foetus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Zou inderdaad wel kunnen, Jaap. Zo hoorde ik eens dat het beter is om beperkt te roken tijdens een zwangerschap dan helemaal gestresseerd te raken van een nicotinevrij bestaan. Maar ik geloof wel dat ik een gelukkige peuter was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Zover ben ik niet gekomen Jen, Ik dacht ik pak mijn bijbel er even bij, maar kan hem zo snel niet vinden. Ik zal er eens in lezen. Maar goed het is bedtijd voor mij. Keuvel lekker verder. En Johan ik weet nu niet of ik moet zeggen of ik voor je hoop dat je na de bouwvak nog werk hebt of dat ik blij voor je moet zijn dat je van die bloedzuigers af bent. Misschien wel allebei. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Gelukkig Jen, ik ook hoor. De meeste peuters zijn gelukkig denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 26 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2012 Zo, een douche en heel veel lekkere muziek verder gaan t wel weer. Ik heb wat met die datums! Ga zo nog een poging wagen! Mezelf op iets leuks trakteren dit weekend ga ik zeker doen! Dan nog vind ik het wennen, al die nuchtere uren in de avond. Blij als mn kinders er weer zijn om dood te knuffelen! Zijn er trouwens veel mensen afgevallen hier door niet meer te drinken? Lees namelijk regelamatig over de lijners hier, maar mijn hoop was af te vallen nu ik niet elke avond meer dan ongeveer 1500 calorieen aan wijn naar binnen werk;-). Ach, wel zullen het zien. Wens iedereen een rustige nacht toe en probeer allemaal te genieten van de hitte morgen, want daarna is het weer gedaan met de zomer! Het was weer, op z'n Hollands, kort maar krachtig. Slaap goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden