Yvonne Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goede morgen luitjes. De koffie staat al klaar, de thee staat te trekken. De deur staat al weer open. Het is nog heel heel stil hier buiten, geen blaadje beweegt, geen auto lijkt voorbij te komen, zelfs de vogels lijken geen geluid te willen maken. Ik schenk een bakje in en sluit me even aan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goedemorgen. Lang nog Smik, een maand werken. Maar je vind het leuk, dus dan is er geen man over boord. Ik hoef nog maar 4 dagen. En dan zit het er weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Snoep, dat vind ik verdrietig voor je zoon, dat ze een ander heeft. Maar het is wel een hele slechte reden om je te gaan bezatten hoor. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat je dat niet zomaar doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Oh sorry, dat was ik vergeten er bij te zeggen, daarna ben ik weer werkloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Wat ik me net onder de douche nog even bedacht, Ik ben vroeger ook een paar keer gedumpt omdat een vriendinnetje een ander had. Dat was voor mij natuurlijk wel een goede reden even te zuipen. Want dan kon je weer plezier maken. Maar ik zou er niet aan moeten denken dat mijn moeder om die reden zou gaan drinken. (Nou deed ze dat toch al, daar had ze geen reden voor nodig, althans die kende ik niet.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goedemorgen, ook aan de koffie. Jaap daarna weer werkloos....ik ken dat ik mogelijk nog twee maanden en dan weer uit de achtbaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ha die Jan. Ik vind het niet zo erg dat ik stop met dit werk. Het is niet mijn passie. Maar die druk van je moet werk hebben anders tel je niet mee daar baal ik wel van. Ik doe dat zelf hoor, ik weet het. Jammer dat je klus er dan op zit. Nog geen uitzicht op een nieuwe dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goedemorgen Bor, Dat neem ik me ook voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goedemorgen Yvon, Smik, Jaap, Jan, Bor en de anderen die straks inloggen... Snoep Hoop dat je wat hebt kunnen slapen:present: Bor Hoe is het vandaag met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Nou mensen ik ga weer, log zo op mijn werk wel weer in. Beetje afleiding kan geen kwaad. En de baas is nog altijd op vakantie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Werkse Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTAlbertLytseBoquote> Goedemorgen AR,Lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 goede morgen frummels. waar is de kofie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goede Morge heb vreselijk geslapen ondanks dat ik niet gedronken heb gister ff verder wakker worden en daarna proberen wat inhoudelijker te vertellen oven mn slaap problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 goedemorgen iedereen de nacht was weer te kort maar ik weet dat dat zal beteren het vreemde contrast van vermoeidheid en toch niet goed kunnen slapen verdwijnt naar het schijnt natuurlijk zit ik veel te langs op het forum ach ja, beter dan in een bar hangen zeker? ;-) snoepje, hoe gaat het nu? MarQ, ik luister graag naar dromen. Hoe vreselijk ook, ik geloof in een betekenis ervan. spring in mijn bureauwerk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Gut morninkjes:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goedemorgen iedereen. Slaap slecht, er spookt van alles in mijn hoofd. Komt wel weer goed. Iedereen een goede dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 moggeuh frutsels en metgezellen in de strijd tegen het vuurwater, tenminste nie voor ons dan he ;-) Oja Lavendel & Bo nog Gefeliciteerd meiden, goed hoor :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 mogge frummers:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goeie morgen lieve Jane en Drakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Hai Lavendel, Ik heb de theorie dat zolang het korter is dan ik dronk is het oke. En dat was toch al gauw tussen de 8 a 10 uur per dag. En nu ben ik gewoon aan het multitasken. Doe gelijk mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 jij ook Dinah, wat een perfekt verdiende timing voor je! Ik ga snel te volleyen op het Goudse strand dan de was ophangen en naar het Scgeveningse strand, als de zon mee blijft werken. Dit is een werkvakantie hier:D fijne dag en Niwi:heart:; houd vol man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Een groet vanaf onze vakantiebestemming. Het gaat goed, hoop met jullie ook? Lieve groeten, en sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Tot over een week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Bor, ik doe met je mee, vandaag neem ik de eerste niet! sterkte met je maatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden