snoepje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 ik ga maar eens wat doen...want heel de tijd hier hangen is ook niet goed voor mijn straks even met dochter.......wat leuks doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ja Snoep en dan dat gevoel van machteloosheid wat hij misschien ook heeft. Het niets kunnen veranderen en te moet zien dat heel zijn wereld kapot gaat. Lijkt me verschrikkelijk. Ik hoop niet dat hij zich ook schuldig voelt want dat sloopt helemaal. Ik hoop dat jij je vandaag een beetje kunt verzetten door iets te doen waar je je helemaal op kunt concentreren. Zal allemaal niet mee vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ik ga me maar eens even in de kleren wurmen en boodschapen doen voordat het gaat regenen en dan de andere tig klusjes doen die ik me heb voorgenomen ja voorgenomen hè of ik het daadwerkelijk ga doen is natuurlijk een ander verhaal fijne ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeJa Snoep en dan dat gevoel van machteloosheid wat hij misschien ook heeft. Het niets kunnen veranderen en te moet zien dat heel zijn wereld kapot gaat. Lijkt me verschrikkelijk. Ik hoop niet dat hij zich ook schuldig voelt want dat sloopt helemaal.Ik hoop dat jij je vandaag een beetje kunt verzetten door iets te doen waar je je helemaal op kunt concentreren. Zal allemaal niet mee vallen.quote> het is zo gevoelige jongen...ik ben gewoon bang dat die zichzelf iets aan doetnu ik dit opschrijf ...wordt ik daar heel emtioneel vanik stop me gevoelens het liefst weg ik ga nu douche .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ik weet nu opeens zeker wat ik ga doen vandaag vanmiddag onverwachts werken net gebeld, collega onverwachts door omstandigheden afwezig ga ik me maar even opofferen dag dag luitjes nu weet ik zeker dat ik hier voorlopig even niet ben nog genoeg te doen voor die tijd ga lekker pas tegen 16 uur heb ik al gezegd voor de spits....zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Borrie:heart: Zou dat Snoepie? Hij heeft een kindje en dat speelt vaak in iemands achterhoofd hoor. Dan doen ze zichzelf niet makkelijk iets aan. probeer dat uit je hoofd te zetten want je bent voor hem aan het invullen, en maakt het daardoor niet zo makkelijk voor jezelf. Jane ik heb zo'n fakiermatje besteld. Waren nu van 59,59 voor 29,25 incl. kussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 zo hee Bol, kun je me die site pb-en of m even op een draadje hier zetten? Er kunnen zo veel mensen bij gebaat zijn en ik betaalde €62,50 inclusief verzenkosten en kussentje. Dat kussentje is erg fijn hoor, maar je kunt ook het matje opschuiven en er een kussentje onder leggen, maar dan ben je 2 x zoveel tijd "kwijt". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Snoep, voor mij is het ook een wondermiddel, echt. Je hoeft er niet in te geloven hoor, de ervaring is de beste methode en hier zijn we allemaal ervaringsdeskundigen he. Ik dus op slaapgebied ook, ha ha Ik zou er vandaag wel op willen tracteren. Jammer dat dat niet gaat virtueel, maar financieel zou het nu nog kunnen ook. Maar net als met niet kunnen behoeden voor drinken, kan ik ook niemand zo'n ding aanpraten, dat snap ik best. Al houd ik wel van een beetje manipuleren hier en daar:heart: Dus bol, ik gun je vele prikkels in je rug en loslaten in je hoofd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Dat is Spijkermat.nu Kijk maar of je hem kunt vinden. En inc. verzendkosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 :DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB):DB) Voor Jane, proficiat met je 3 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Lieve lieve lieve Jane. Van harte gefeliciteerd met je drie jaar nuchterheid!! Ik vind t super knap van je. Op naar het volgende jaar... :DB) :DB) :DB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goedemorgen Frummels. Bor, Snoep LadyJane, van harte gefeliciteerd met je 3 jaar!!!!!!!!!!!!!!!:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Goedemiddag allen, Nog niet helemaal bijgelezen, maar zag Jane's mijlpaal. Ik heb voor het gemak de slinger van AR geleend; wat een mooie. Van harte Jane! :heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun::heart::musicnote::present::sun: Nu verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 jeetje wat een feest ik word er wat confuus van ben eigenlijk helemaal niet meer met drank bezig, maar kan mijn virtuele fam. hier niet meer missen. een virtuele fakirmat dus voor iedereen:D en ga mezelf maar op een middagje strand tracteren en misschien een ijsje fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 @ Madelief: Heb je in het weekend nog moeilijke dingen, wat trek betreft? Wij hebben vanavond bezoek van oude vrienden, die met mate drinken. Zij drinkt wijn, maar ik denk dat ik het restant maar meegeef! Wordt voor het eerst! @ AR: geen dagpact? @ Smikkie: goed dat je de drank weggegooid hebt joh. @ Sha: werkse vandaag. Verder alweer een slechte dag. Waarschijnlijk vanmiddag dus naar bed. Voor allen: maak er een goede dag van. Ik meld me vanavond pas weer als het bezoek weg is. Dagpact: Lytse. Wie volgt? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Originally posted by: LytseDagpact:LytseBoWie volgt?quote> Ikkeen meld me nog droog af voor gisterLytseWil niet echt lukken hè de laatste dagenSlaap je wel goed?MadeHad jij een beetje een goede nacht?En hoe is het vandaag?ShaWerkse:present:Jane:present:Hier nog bewolkttoch ga ik ook richting kustmet goed boek zit ik daar primaen met een verse munttheetoost ik op jouw drie droge jaren:present:Goedemiddag Smik:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Jane.. van harte!!! @ Bol..goh joh dat is zeker een verschil in prijs. jammer genoeg voor mij nog te veel.. ooit heb ik er ook 1, want ik word dol van dat niet slapen..ik zie er niet meer uit zeg! (moe) Bor..sterkte weer vandaag ..ook voor "onze"Niwi vandaag ga ik weinig doen want ik heb weer ( sjugt) erge buikpijn. alleen even stofzuigen en boodschapjes halen. een goeie reden om m'n laatste boek uit te lezen straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Smik.. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Dagpact Lytse Bo Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Dagpact Lytse Bo Lenie Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Lieve Jane, drie jaar! Jij bent mijn lichtend voorbeeld, hoe je in het leven staat en altijd een opbeurend en steunend woordje voor ons hebt. Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Ik ben aan een vervang-ezel-schuur-klus begonnen bij mijn ouders in Limburg. En ik ben helemaal niet handig... maar wel lomp sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 altijd handig iemand die sterk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 daar durf ik niets over te zeggen, en eerlijk gezegd wil ik het ook niet uitproberen...ik bedoel waarom zou ik?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Hoi allemaal! Jane: Wauw, wat goed, zeg, drie jaar!!!!!!! Gefeliciteerd! Iedereen nog bedankt voor de felicitaties gisteren, hartstikke lief van jullie! Lytse en Lenie: ik hoop op een betere dag voor jullie morgen, sterkte met de pijn. En dan nu weer snel aan de studie, werd even afgeleid hier door een ENORME onweersbui, zal nu wel boven jou hangen, Lenie! Latersssszzzz............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden