bolletje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik ga ook afsluiten mensen. Nog ff op de eng. zender een Chinees kookprogramma kijken. Houd je haaks hé Gunn en probeer te slapen. Daar knap je toch altijd van op. Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 @Bolletje, op de BBC2, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dag allemaal, Voor iedereen die het nodig heeft een heleboel:sun:.... Dank je Borretje voor het bericht over Niwi. Hoe is het met jou? Lavendel, Bionade is hier in de supermarkt te koop. Had laastst met kruiden gekocht, die vond ik niet lekker. Zal de gembersmaak eens proberen. Tot later, ga te bedde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Dag allemaal, Nu ineens weer 14 man ingelogd. Het is hollen of stilstaan! @ Gunn: sorry dat we elkaar net gemist hebben. Ik hoop dat je iemand gevonden hebt om mee te bellen. Wat rot dat je je zo hopeloos voelt. Kan je dingen hier spuien, of pb-en? Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 @ Runningliesje: het is nu vakantietijd. Misschien zijn er daarom minder mensen die je kunt bereiken. Ik geloof dat mijn grootste opdracht is om het ook goed met mezelf te leren vinden; dan kan je ook die momenten zonder anderen beter aan. @ Johan: morgen, maandag, begin van de nieuwe week! Neem je morgen de eerste niet? @ Gunn: goed dat je het hebt kunnen oplossen, ook al helpt dat niet voor dít moment! Je hebt zelf actie ondernomen. Een tijd geleden zou je heel anders hebben gereageerd! @ Jopie: om 3 uur op, midden in de nacht! Sterkte ermee. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Een tip van Nova; Eet een Magnum Almonde! dat lost niks op maar die is lekker! Net even gekocht bij de patatboer en binnen 1 minuut naar binnen gewerkt! Heerlijk! Een chocokick:-) Morgen een rondje (of 5) extra rennen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Lytse, altijd zo lief dat je iedereen even aandacht geeft, dus nu even aandacht voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 @ Bor: dank je voor je bericht over Niwi. Hij is steeds in mijn gedachten. Veel liefs voor jullie beiden. @ Liesje: vandaag had ik een slechte dag, maar vooral fysiek. Je mag best even tegen me aanzeuren als het helpt. Heb je veel last van je knie? Nog steeds zonder drank en pillen? @ Gunn, Jopie en Zonnetjes: slapp lekker allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Nova: troost-eten! Onverstandig, maar lekker!!! Ook Bol welterusten. Ik had je net per ongeluk overgeslagen. Volgende keer wil ik graag een up-date over je aquarium. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 @Nova, 'k heb de generieke mini varianten (van de dLil) in de vriezer liggen. Die zijn idd best lekker. En niet zo groot. Net genoeg voor 't lekkere, zonder 't decadente van 't teveel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 @Gunn. Wat een zelfbeheersing heb jij dan:D Als die in mijn vriezer lagen dan rolde ik s nachts kotsmisselijk naar de wc pot:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Hoi allemaal, Ben terug van het werk Het was best druk met weinig personeel (er zou regen komen) Toen bijna iedereen op het terras gegeten had, kwam er toch een bui. alles voorgespoeld op de tafels natuurlijk maar iedereen gaat vervolgens naar binnen Dus chaos alom uiteindelijk Alles opgeruimd en ga nu mijn nest in truste:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Zwaar dagje AR. Bij het journaal lieten ze foto's zien van plensbuien bij jou in de buurt. Je werd er niet vrolijker van. Lekker uitrusten maar. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 @Nova, Je dient 't dan wel bij één, hooguit twee te laten. Als m'n zelfbeheersing nu net zo goed was met de biertjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik sluit af. Avond iedereen, Rae En voor de zoekenden naar verlossing: live in de studio. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Rae, en alle anderen, ook ik sluit weer af. Slaap lekker en voor morgen een goede dag toegewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Nou Gunn. Je weet dat je zelfbeheersing hebt. Al is het maar met ijsjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 'k ga idd ook naar bed. Truste allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 me 2 slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Welterusten allemaal, jammer dat jullie gaan, blijf ik zo alleen achter... Maar ik hoop dat jullie allemaal een goede nachtrust zullen hebben kanjers! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik snap dat je 111 dagen vrijheid ervaren hebt, Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik vind je ongelofelijk dapper Bor! Je weet het ook heel mooi te verwoorden. Ik weet niet wie Niwi is en wat er precies aan de hand is, maar ik leef heel erg mee! Hou je taai lieve Bor en post maar lekker alles van je af! We zijn er voor je! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ik steel dat laatste hartje even van je, Liesje. Ik krijg niet elke dag een date in mijn leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Zeg maar waar en wanneer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 Ook ik ga mn frisse kussen weer eens omhelzen. Slaap goed en tot morgen, Nova Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden