nancy Geplaatst 19 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2012 Die Kameleon, als dát geen positieve benadering is!! Mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Lies, hoe is het nu met je? Lig je in het ziekenhuis met je trombosebeen? Hoop je snel te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2012 Liesje hoe gaat het met je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Liesje wat ben je stil hoop dat je er snel weer bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 23 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2012 Liesje, sterkte met je been, hoop je snel weer hier te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Liesje, ik ben erg benieuwd hoe het met je is. Laat weer eens wat van je horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2012 Hai Liesje ik las net op het kilodraadje die Mc Donalds ach tja moet kunnen hè maar wel jammer van het bier hoop dat je de draad weer weet op te pakken en er weer voor kunt gaan zoals jij graag zou willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Lieverds, bedankt voor jullie reacties! Kameleon, heel mooi gezegd, echt knap! Ik voelde me op dat moment en de dagen erna behoorlijk ziek en depri. Dus kon ik het positieve even niet inzien en hebben, sorry. Ik meld me nu maar midden in de nacht, kan niet slapen. Ik heb een tijd niks laten horen, omdat ik niet alleen maar trieste berichten wilde posten. Maar ik ben nu weer gestopt en gezond aan het leven! Lopen kan ik nog niet, maar al beter dan eerst. Mijn been is kunst nog steeds, lijkt wel een tattoo, haha! Gelukkig kan ik nu wat arm- en buikspieroefeningen doen. Het leidt af en lijkt alweer een beetje op sport. Verder krijg ik met enige regelmaat bezoek, dat is ook een goede afleiding. En ik heb het Keltisch mandala's kleuren ontdekt. Super ontspannend en goed voor meditatie. Dikke knuffel aan iedereen die het moeilijk heeft en ook aan de rest! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Liesje, goed dat je de draad weer hebt opgepakt ga ervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Hehe, ppfff.. je bent er weer. Ik heb de marathon Leiden al in mijn agenda staan... We hebben iets minder dan een jaar om fit en fruitig, met alleen nog een actieve hardloopverslaving aan de start te staan. Laat die knie nu maar rustig genezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 keep running Liesje! nu mentaal straks weer fysiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Mooi gezegd! Thanx allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2012 Hey Liesje!! Doet goed dat je er terug bent. Dat is op zich ook al een steun, hoor! Zij die niet opgeven :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 8 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Sorry kanjers dat ik zo sporadisch aanwezig ben. Ik trek het niet altijd en wil geen dingen zeggen waar ik spijt van krijg. Ik denk wel aan jullie allemaal en leef mee! Ik ben momenteel ultragevoelig denk ik. Sorry sorry sorry! Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Liesje, het gaat om jouw herstel hoor! En dat is het allerbelangrijkst. Zorg goed voor jezelf, dan komt het allemaal goed. Ben benieuwd naar je revalidatie, Sterkte Lies, je runningmaatje (in spe) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Liesje, het is zoals Gwen zegt, jou herstel staat voorop! De rest komt vanzelf weer. Ik wens je veel kracht toe! Enne, ik ga niet met je rennen wordt al moe als ik eraan denk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Liesje, Deze draad was toch voor jezelf? Hier kan je dus posten wat je wilt!!! Ik ben op vakantie geweest en daarom niet op je draadje langsgekomen. In je vorige berichten las ik dat je tekenen van Keltische mandala's hebt ontdekt. Fijn om te doen hè. Mijn buurvrouw en ik tekenen ook mandala's en er zijn goede werkboeken, die we helemaal doorwerken. Als je geïnteresseerd bent kan ik je wel een titel doorgeven. Het is heel meditatief en je komt echt tot rust daardoor. Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Lies, die gevoeligheid is soms bijna pijnlijk, maar het is meestal een goed teken. Teken dat je op pad bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Hulp gevraagd, helemaal overstuur. Herbelevingen van de plek waar ik terecht kwam toen ik uit huis geplaatst werd (lang lang geleden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Welke hulp heb je nodig? Wat soort herbeleving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Gewoon wat steun... Herbeleving over de afdeling waar ik toen werd geplaatst, het was er een nachtmerrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 liesje, Hier staat een heel reddingsteam klaar, dus spuw het er maar uit, we luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Liesje, een nuchtere herbeleving hoeft niet gevaarlijk te zijn, kan juist verwerken helpen. Zorg dat je partner je bij kan staan of zoek prof. hulp erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Wat gebeurt er dan dat je overstuur bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Mijn partner wil bij me weg En ik zie alleen maar hoe ik daar behandeld werd, op die afdeling. Verkrachting, verraad, pijn, geen uitweg meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden