lotnei Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Heerlijk kameleon om je berichtje te lezen. Ik vertrek morgen met mijn kinderen op vakantie, hoop dat ik het zelfde mag schrijven. Iedereen een hele fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Welkom Lotnei! Fijne, droge vakantie! Kameleon, 1 maand al! Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Miranda, dag 5 alweer! Je gaat heel goed! Nog even doorbijten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 lotnei blijft vandaag vast nog hier ook denk ik zomaar:) Maar mocht dat niet zo zijn; dan ook alvast een droge en heerlijke vakantie met lekker veel zon de voorspellingen op dat gebied zijn ook goed:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 ik ben spinnen en hoop dat het intussen weer strandweer wordt fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Jane, Fijne dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goedemorgen mensen. Wat is het fris buiten. Lekker om even in de tuin wakker te worden, maar ik hoop dat de zon zin heeft om deze dag te komen verwarmen. Wat een mooi berichtje Kameleon. Zie jullie al helemaal fietsen. Pfff. Manic Monday. Hup, hup weer aan het werk. Ik heb er geen zin in, maar dan moet ik maar zin maken. Maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 of met frisse tegenzin toch maar op gang komen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Kamé van harte meid. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Kameleon: schitterend verhaal! Je kind zal dat ook als geweldig ervaren! en ook :present::present::present: Hey Miranda, wat ga je goed! Zoals Jane zegt: laat die troep er maar uit. Zouden ze zulks best ook op de etiketten schrijven: al die ontwenningsverschijnselen.... Nova het lijkt vanzelf te gaan vandaag, niet? Bolletje, wat een te gekke droom! Welkom op het dagdraadje Lotnei, heb je wifi op vakantie? Verder aan allen veel werklust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Kame, je bent een maand nuchter. Wat geweldig.Gefeliciteerd. 'Zomaar' een kadootje van je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Lotnei en Miranda welkom en sterkte , hou je haaks hoor. Kameo goed joh gefeliciteerd joh. zo zie je maar dat uit een sprinkhaan een kangare kan komen, of dat het dat eigenlijk is :-) En als "tante"Boll dat drommt zit dat er in hoor. Nou vlug hier weer ff van ut goeie weer genieten met de te op te graven aardappels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Miranda. 105 uur. Je doet het geweldig. Je bent nu al zover! Wat er ook gebeurt, niets is het waard om te gaan drinken! Ik heb wat op mijn handen gezeten.... Sterkte vandaag. Wees lief voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 hey lieve Gwen, bedoel je met op je handen gezeten, dat je wat moeilijke momenten had? gaat het nu wat beter dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Lavendeltje van me.... In de eerste weken heb ik heeel veeel op mijn handen gezeten. Nu heb ik gelukkig wat meer 'tools'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ik mediteer nog steeds, zittend op mijn handen, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goeiemorgen. Geweldig verhaal kameleon, ontroerend ook. Mijn humeur is vandaag niet al te best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Lotnei, alvast een fijne vakantie met je familie! Ik hoop dat je af en toe kunt inloggen. Neem wat boeken mee, die je kunnen steunen. Misschien een reisverslag/dagboekje bijhouden? Je hebt de spirit nu.Te mooi om te laten vervliegen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Jen, what's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Gwen, natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Jen? Spuw het uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Niks gwen, gewoon een onverklaarbaar rothumeur. We zullen het ermee moeten doen. 't Kan niet alle dagen feest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Dat is inderdaad zo, Jen. Erdoor gaan dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Jen. Ja. Dat is een hele goeie. Het hoeft en kan niet altijd. Moet ik nog leren... Naar buiten doet me altijd goed... Helaas heb ik geen hondje. Jij wel, mazzelaar! Goede, droge dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 een koffie verder en het gaat al wat beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden