Yvonne Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goedemorgen frummers. De koffie is inmiddels klaar, en de thee staat nog te trekken. Deur naar de tuin staat open, niet wagenwijd, want is dan wel windstil, maar ook een beetje koud. Het is echt nog schemerig als ik uit bed kom. Ik heb geen enkele vallende ster gezien, moet ook eerlijk zeggen dat ik er ook niet op het gelet, heb heerlijk geslapen. Ik zat zojuist nog even een klein stukje draad van gisteren te lezen en zag het berichtje over dat meiske op haar fietsje en hoorde gelijk Herman van Veen: http://www.youtube.com/watch?v=evWRXu4xdfU, mooi nummer om een mooie dag mee te beginnen... Wijziging: de "D" van Igor toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 goede morgen yvonne en de frummels die nog moeten ontwaken. als je voor mij een koppie koffie hebt yvonne krijg je van mij de ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 goede morgen yvonne en de frummels die nog moeten ontwaken. als je voor mij een koppie koffie hebt yvonne krijg je van mij de D nee 1 d-tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Hihihi.... koffie staat al voor je neus hoor Ook goedemorgen dear Igor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Oh ohohoh... beetje blond he? Zie nu wat je met de D bedoelt.... dacht dat je mij de 'day' zou geven... vond ik ook heel lief. Maar zal inderdaad even aanpassen, heb een hekel aan slordigheden, tnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 En nu.... meer dan hoogste tijd om de douche op te zoeken. Ik kom straks nog wel even met de grote bel rond om de langslapers wakker te rammelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Moggeuh Vonnn en I gor, lekker bakkie nu met peukie erbij en jullie gezelschap even rustig nou. Alle beessies weer los en te eten en drinken. Dus nu ff rustig wakker worden. Heb nog verschillende soorten meloen als ontbijtje erbij, haden we over na weekend festival in de achterhoek :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Nou ik ook nix vallends gezien, ja mezelf om een uur of 0.00. En idd al weer een uur later licht dan maand gelee, worde weer kortere dagen zo. Gatver en afgelopen weekend hebben we ut ook erg kpud gehad zeg. Gedlukkig aks ut donker werdt wel groot kampvuur, maar toch had jas mee moeten nemen en nie alleen de poncho's. Wil nie veel zeggen , maar alc houd je wel lekker warm dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 schuif je even op yvonne, dan kan ik er ook bij...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goedemorgen mensen, De realiteit begint hier weer, vakantie is weer voorbij. Scholen starten hier weer. Moet de structuur weer in, heb ik eigenlijk ook best wel zin in. Het beloofd een mooie dag te worden en dat wens ik iedereen toe, zonnig en wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Ook goede morgen Kameleon en Diesel... ik moet rennen.... hup hup hup naartwerk..... Laterrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goedemorgen luitjes, hier wel een zonnetje maar koud met de deur open brrrr. Eerst maar eens een overheerlijk bakje warme koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Het verschil Zomer vakantie 2011 Mama, zullen we vandaag fietsen? Nee, schat mama is moe, ga lekker naar het zwembad. Mama, morgen dan? We zullen zien, als het mooi weer is goed? Beloof je dat mama? Ja hoor, ga nu lekker spelen. Mama pakt haar glas wijn en drink “gezellig” verder. De volgende dag. Mama het is mooie weer we gaan fietsen toch? Lieverd mama heeft hoofdpijn, misschien morgen.. Het kind druipt af, wat heeft een belofte voor waarde? Zomervakantie 2012 Lieve schat we gaan vandaag een tandem huren. Heb je zin om mee naar het strand te fietsen? En morgen… staan we heel vroeg op ook dan gaan we met de tandem weg. Lekker de natuur in, als het nog heerlijk stil is en… onderweg samen ontbijten. En zo geschiede, moeder en dochter samen op pad. Vandaag. Mama breng je mij op de fiets naar school, dan kan iedereen zien hoe mooi je bent! Ja, hoor kind dat doe ik, Beloofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goedemorgen en verder heb ik weinig zinnigs te vertellen ik las wel dat de eerste vakanties al weer om zijn wat is dat snel gegaan zeg helemaal geen erg in gehad dat sommige scholen alweer beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Wat een verschil Kameleon een mooi verschil, een goed verschil... een goede reden om die eerste te laten staan hè zie wat voor moois je ervoor terug krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Nou Kameo, zo heb je wel een mooi kompliment van een heel mooi iemand binnen zeg . Welkom thuus dan moar ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goedemorgen lieve Frummers! Kameleon, Wat een verschil he? Prachtig om dat tegenover elkaar te zetten. Genieten van en met je dochter! Dat doe ik ook sinds ik niet meer drink, en het is goud waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goedemorgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Fijn dag gefrummelde wellicht tot later vandaag ik ben weg....zoeffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Moghu kanjers. Raar gedroomd. We waren met een stel mensen en zagen een klein diertje. Iedereen zei dat het een sprinkhaan was alleen ik zag een kangoeroe. Iedereen probeerde me te overtuigen maar ik bleef er bij het was een kangoeroe. "Joh heb jij gezopen"vroeg iemand "kijk nu eens goed" En ja hoor het was inderdaad een sprinkhaan. Schrok me wild zeg, had ik inderdaad gedronken? Toen werd ik heel onzeker wakker. (zucht) het was gelukkig een droom. Vandaag ga ik kijken of ik twee filters kan maken voor mijn vijvers. Gisteren twee pracht tonnen gehad, of beter gezegd geleend. Ben heel benieuwd of het me lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 moggeuh lieve "tante" Bollie, ach je mag best je eige mening hebbe over iets hoor ;- En onthou , zoals in veel wildparken borden hangen met ; " ALL ANIMALS ARE KANGEROUS' ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Woehahaha die Draak. Je hebt al met al een goed weekend gehad hé? Lekker joh. En zo te lezen is het met het beestenspul ook goed hé/ Dan kan het met jou niet verkeerd gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Originally posted by: mirandaloop nog steeds als een sprinkhaan door het huis, quote> Dan heb ik vannacht over jou gedroomd Miranda. maar even alle gekheid op een stokkie, je doet het geweldig meis echt. En het wordt makkelijker hoor w.b. de trek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Morgen allemaal, Wat is dat nu. Het miezert hier, grijs weer. Wil nog wel naar het strand vanmiddag. Maar eerst ga ik een klus doen die ik veel te lang heb uitgesteld. Luxaflex schoonmaken. Van die hele smalle. Miranda, hardstikke goed. Dag 5 het wordt echt beter. Volhouden. Tot later, thee is hier op, pak hier nog wel een glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2012 Goeiemorgen mensen zonder zon (nog) hier. Kameleon gefeliciteerd: een hele maand je beloften waar kunnen maken al:D :moon::musicnote::moon::musicnote::moon::musicnote::moon::musicnote::moon::musicnote::moon::musicnote::moon: Miranda, laat de rommel er maar uit, wat zo lang is vervuild moet diep afgegraven worden, maar eronder zit nog de pure kern. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden