Spring naar bijdragen

Donderdag 16 augustus


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 291
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgu Bo en Madelief.

Nou, ijskoffie kan ook lekker zijn hoor Jaap... roeien met de riemen die we hebben toch? :D

Klinkt lekker Bo, alleen eet ik geen vlees, dus ben bang dat ik moet passen, tenzij je er nog eentje zonder....

NEEN :angry:, ik was vandaag begonnen met weer goed op te letten op wat ik eet, heb mjn ontbijtje al op en dus genoeg gehad voor de komende uren.

Made, ik las dat jullie uitstel hebben gekregen.

Kan me indenken dat onzekerheid en afwachten soms moeilijker is dan weten waar je aan toe bent, ook al zou dat negatief kunnen uitvallen.

Vervelend hoor.

En verder is er weer een hele hoop al weer weggezakt.

Komt ook een beetje door de onzinnige discussie op het laatst over waar het beter toeven is: Vlaanderen of Nederland.

"Wij zeggen geeneens meer u tegen elkaar terwijl dat toch zo mooi kan zijn. Loop vooral niet achter Holland aan want dat zijn duistere types joh. De VOC mentaliteit enzo. Maar er zou een kentering kunnen komen bij de aanstaande verkiezingen. U hebt nog enig sociaal besef in uw donder, hier is dat gans verdwenen"

Wat een kul. Alsof als je "U' tegen een ander zegt respect toont.... dat zit heel ergens anders in. Dat zit niet een woordje,dat zit in je houding en in wat je doet.

VOC mentaliteit??? kom op laat me niet lachen. Duistere types? Pardon? Sociaal besef in de hollandse donder gas verdwenen?

Jeminee, we hebben het over mensen. En er zijn zoveel verschilllende mensen, overal.

In Vlaanderen wonen fantastische mensen en etterbakken door elkaar. In Nederland wonen fantastische mensen en etterbakken door elkaar.

Tis ook een kwestie van kijken.... waar kijk je naar?

Richt je je blik op de mensen die kwaad willen of richt je je blik op de mensen van goede wil?

Ik heb in Antwerpen in een hotel gelogeerd in een 'nette straat' waar juweliers zaten en ook een wapenhandelaar... midden in de nacht geschreeuw en geschiet... Is daardoor Antwerpen opeen vuurgevaaarlijk vol criminelen? Dacht het niet, ik heb genoten van de sfeer daar die dagen.

Maar dat doe ik ook als ik een dag naar Groningen of Haarlem ga.

Vlaanderen kent mooie plekken op het platteland, Drente eveneens.

Ik heb in Vlaanderen vaak bot winkelpersoneel ontmoet, net zoals in Nederland, maar ook in beide landen veel mensen die hartelijk zijn, die voorkomend zijn, vriendelijk, vrolijk en behulpzaam.

Uhm, ik geloof dat ik een beetje aan doordraven ben.

Maar dit is de tweede keer in een paar weken dat ik iemand zo verschrikkelijk ongenuanceerd de vergelijking tussen nederland en vlaanderen hoor maken.... :huh:

Zo, dat is er uit.

Even kort en bondig wat mij betreft:

In Vlaanderen wonen mooie en lelijke mensen.

In Nederland wonen mooie en lelijke mensen.

Probeer naar het mooie te kijken.

Eet smakelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Bor, heerlijk hoor, ik lust ook wel een hartige pannenkoek of een patatje of ..... ben dus een soortement van holle bolle gijs als je mij mijn gang laat gaan.

Geloof dat het echt heul heul warm wordt he?

Miscchien moet ik maar een zaterdagdienst aanvragen, hebben airco op mijn werk... en dan laat ik me 's avonds wel insluiten, zit ik zondag ook lekker koel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Op het gevaar af dat ik een hele discussie start:

De tik op mijn vingers kwam gisteren hard aan.

Ik wilde behulpzaam zijn, maar overschreed daardoor de regels van het forum, niet over anderen te pb-en. Dat had ik dus niet moeten doen.

Weer een les geleerd.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Bol, we mikken de hele zooi leeg in de rivieren... klaar over en uit.

Luitjes, ik ga aan de slag.

Zal mijn calivinistische inslag wel zijn, maar er moet natuurlijk wel arbeid verzet worden....

WOEHAAAAAAAA

Zonder gekheid, ik ga echt aan de slag, voor Jane een heel fijne vakantie... ik ben weg... de plicht roept..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat onzin Bol, dat we het niet over bier mogen hebben.

Als je 's ochtends zin hebt in een biertje moet je dat toch gewoon

kunnen zeggen?

Juist het onderdrukken van gevoelens leidt tot problemen.

En als het echt niet mag dan censureert Tactive het wel.

Dat hoeven we niet zelf te doen.

* ik had nog geen ei gegeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bor, hier heeft elke zichzelf respecterende super

zeker 4 tot 8 soorten 0%, met en zonder smaakjes.

Ikzelf vind de witbier heerlijk. Deze week is mijn sixpack

opgegaan, na maanden. keurig elke avond één maar.

Waarom kan ik met gezonde dingen wel matig zijn en blijf ik zo

onmatig als het om ongezonde dingen gaat. Ik verdenk de industrie

er wel eens stiekum van dat ze er verslavingsstofjes instoppen,

waar voor niet iedereen, maar toch wel velen gevoelig zijn.

Doen ze bij sigaretten, koffie enz al en bij de energiedrankjes stonden

laatst super drankjes; niet alleen 2 x zo groot, maar ook 3 x zoveel caffeine en taurine.

foei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...