lady jane Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 das vroeg Snoep maar ja voor zo'n grote droom heb je ook veel tijd nodig he (je hangt trouwens al aan zijn muur op 1.05 m. van het filmpje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ik wist t wie de schoen past............heet BamBam nee ik bedoelde Sha meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Johan dat komt niet best uit, geen werk. Ik hoop dat je iets kan vinden om toch rond te komen. Qua werk moet dat in jouw branche toch niet al te moeilijk zijn? Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Tsssss. jammer Jane, heel jammer. Haha. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 traag turks internet das een klein minpuntje maar dat buffet is prima juist alhoewel:$ ik heb nog niet op de weegschaal gestaan voorlopig ook maar niet doen ook. zo en hier heit de klok 23 uur ik ga Snoep achterna kijken of ze wel met dr handjes boven de lakens gaat slapen. slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Heb ik eindelijk mijn plopsa-barbie naar binnen, gaan jullie allemaal pleiten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Alle kindertjes op deze camping lopen met die vrolijke Plopsamutsen rond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Geen idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Het forum is nog nooit zo bruisend geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goede avond, triest nieuws, alweer... de grote zeeman die toch steeds de moed erin hield heeft ons verlaten... sayonara sailor. Ik weet niet of Tobbertje hier nog leest..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik las het net VM hoe spijtig dat hij nu zijn rust mag vinden dag Sailor, het ga je goed Anders, jij ook veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Jeetje, nu Sailor! Wat een rotbericht. Weet niet wat te zeggen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 ik ken sailor niet, maar gecondoleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ach, Sailor..............rust zacht, lieve man!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Smikkie, hoe is het? Ik last laatst dat je relatie uit is? Dat is triest voor je. Gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 VM, Wat een triest bericht! Sterkte, iedereen die Sailor gekend heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Waar hebben jullie het bericht over Sailor dan gelezen? Op Facebook of zo? Dat heb ik niet. Ik zie Anders wel ingelogd staan, maar ze is niet hier op de dagdraad. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Jaja, ditmaal is het Sailor.... en ook Sailor had een maatje.. Bor, ik weet dat jij dat begrijpt en me ook niks kwalijk neem dat ik zeg hier. Maar ok, Niwi dood, heel erg, ja natuurlijk, en ook heel erg voor Bor, zijn maatje. Maar dan Anders, die hier niet zo vaak schrijft, en vast misschien niet eens wil dat ik dit hier zeg, of net wel.... Anders zit nu alleen thuis met tranen in haar ogen... Ook zij mist haar maatje, maar dat is natuurlijk altijd zo. Als er iemand "weg gaat". En nee, men/we kunnen er niet zijn voor iezdereen die "achter blijft". Dat kan niet. Want "we" kennen niet iedereen. Maar Anders kennen we wel toch?? dus Anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Sorry, sorry, Smikkie. Ik heb het al veranderd en ik dacht trouwens dat ik het gelezen had. Blijkbaar niet dus. Mijn excuses. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Nina, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 VM, Jazeker ken ik Anders en ik wens haar, ook hier, heel veel sterkte. Ik snap nu nog niet waar jullie dit bericht vandaan hebben. Anders Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik zou graag willen vragen aan iedereen wie dit leest een kaarsje nu om voor Sailor op te steken. Laat de kaarsjes branden voor hem. Hij was een heel fijn mens! Vol van energie ondanks zijn beperkingen. Bedankt. ps :Ik had het gepost onder wie mist wie. en erna ging het verder...Ik laat het even over aan Vlaams meisje want even genoeg zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Lytse, op het draadje 'wie missen we' van vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Lieve mensen, ik ga uitloggen... Er brandt hier een kaarsje voor Sailor. Lytse, via "wie missen we hier al een tijdje" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Anders, heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden