AlbertRemmo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hey Bolletje ja ik zal mij eens vaker weer melden hier. Nu weer aan de slag. Nog steeds weinig files Fijne dag allen. Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen Wat een naar bericht over Sailor Ik wens degenen die hem kenden sterkte in het bijzonder Anders:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Heb gisteravond een storm overleefd en ik bedenk me dat ik helemaal geen behoefte:) had aan een borrel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Nee Jan geen werk. Geen betaald werk. Zo weer op sollicitatiecursus. Dat is wel grappig, zo kom ik er achter dat ik niet de enige ben. Net als hier. Moet eigenlijk nog even mijn les voorbereiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jen, hoeft ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedemorgen lieve Frummers. Eerst maar eens koffie en teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Kame Da's een mooie ontwikkeling:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedemorgen Made, Zie dat de organisatie al vordert Ga mijn voorkeursdata even op de draad noteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen lieve kanjers.Drakie weet je dat Wilma weer gewoon les aan het geven is? Die is zo opgeknapt dat ze dat weer kan. Moet je kijken zeg, Lymfeklierkanker uitgezaaid naar de longen en nu weer opgeknapt. Een wonder.quote> Ach Bolll wat geweldig zeg, voelt ze zich dan ook weer beter? Tjah waar een WILma is , is een weg blijkbaar he :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Beetje op gang komen hoor! Tsjonge, zo traag als een slak... Kameleon? Een storm bij jou? Ik denk niet buiten? Maar ik begrijp eruit dat je de alco hebt laten staan. Dat is knap. Even over wat Diesel zei. Alcohol op een ADB meeting?? Ben ik nu gek aan het worden? Nee, dat is niet eens in mijn gedachten opgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 lieve Made, was toen echt een discussie punt of hoe daar mee om te gaan ook voor minderaars enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Diesel, Ik vind dat de minderaars dan best even een dagje zonder kunnen. Al was het maar uit respect....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ja, een biertje voor de minderaars. Moet kunnen vind ik. Maar het is Madeliefs huis, dus zij beslist. Punt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefDiesel,Ik vind dat de minderaars dan best even een dagje zonder kunnen.Al was het maar uit respect.......quote> Juist dat vind ik ook. Als men echt adb. is kunnen ze dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Dan moeten de rokers uit respect voor mij ook niet roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jaap, Het is niet mijn bedoeling om er een eindeloze discussie van te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 tjah ik vertel alleen maar waar het toen omging, niet wat mijn mening is of was. Ik probeerde net te stppen en was daar meer mee bezig hoor. Maar vond het wel interresant :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik ben nou eenmaal wat principieel. Respect toon je in mijn ogen niet door iets te laten. Dus rook lekker door. Mij heb je er niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik moet gaan. Dus dat scheelt ook weer. Ik zal er verder niet meer over zeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Inderdaad Made, een interne storm. Mijn mening is dat er op een ADB meeting geen alcohol geschonken wordt. Lijkt mij logisch. Wat de mensen thuis doen moeten ze zelf weten. Met alle respect voor iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 pffff dat was nou net mijn bedoeling met het roken Jaap ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Kameleon, Interne storm, hopelijk geluwd nu? Kan een enorme trigger zijn. Ga zo door he? Nuchter kun je het veel beter hanteren. En ik kan het weten.... Jaap, werkse he? Ik zat er net in bad aan te denken. Nog iets zeggen of niet? Het enige wat ik zeg is; We zitten op een ADB forum, niet op een RDB forum. Daar laat ik het bij. Ik ga snel in de startblokken, want ja als er straks 17000 en zoveel mensen komen, moeten wel al mijn ramen gezeemd zijn he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hoi, Persoonlijk vind ik dat er gewoon drank moet zijn. Niet slechts voor de 'minderaars', maar ook voor de lang gestopten! Niet om het drinken zelf, maar om een feestelijk randje aan zo'n mooie dag te geven. Echter men kan zich niet gaan bezatten. Lekker sociaal drinken. We zijn allemaal zo goed bezig, dat we het best in de hand kunnen houden. Deze mooie dag er wat soepel mee omgaan. Uiteindelijk doen we erg ons best en dan mag het wel een keertje. Niet te strak alles. Even de teugels laten vieren. Zoiets!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Goedenmorgen allemaal Als alles nog normaal was geweest zou dit mijn eerste werkdag weer zijn na mijn vakantie.Vreemd gevoel. Een sollicitatiecursus zou ook wel wat voor mij zijn. Ik heb vorige week een sollicitatiegesprek gehad, had daar zelf wel een goed gevoel over, dacht dat ik het er redelijk vanaf had gebracht. Maar was toch door de mand gevallen, ze hadden toch ontdekt dat ik onzeker ben. Volgende keer nog beter mijn best doen. DAGPACT Albert Lytse Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden