Spring naar bijdragen

Donderdag 23 augustus 2012


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo,

de hele dag aan het ruimen geweest.

Alle leerspullen, liggen nu in een kast in de berging.

Onderwijsinstelling, geschreven en gemaild, dat ik niet naar de praktijkdag kom en 1 examen waar ik voor ingeschreven stond (Loopbaan en burgerschap) cancel.

Van de bijna 1000 euro die ik al betaald heb krijg ik niets terug.

Was te verwachten he, als je slapend rijk kunt worden, waarom dan niet.

Verder, bureau, helemaal opgruimd, en veel weggegooid, evenals een aantal lades.

Opgeruimd huis,opgeruimd hoofd denk ik dan maar.

Morgen aan mijn kledingkast beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even tijd over, dus zien hoever ik kom met bijlezen.

@ Bor en Anders: :heart: voor jullie. Veel sterkte.

@ Kameleon: ik moest lachen om je verhaal. Gelukkig bleven de wortelen liggen. Op vakantie is ons hetzelfde overkomen met een thermoskan koffie. In gruzelementen!

@ Madelief: als we bij jou komen zal ik mijn zonnebril niet vergeten! Je huis blinkt dan als een spiegeltje.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Luitjes,
Ik ben er vandoor...
Ik wens jullie
Een fijne dag, een mooie dag, een lekkere dag, een zonnige dag, een koele dag, een warme dag, een dag met sterkte, een dag met wat regen, een dag vol gezelligheid, een rustige dag, een dag dat je geen mensen hoeft te zien, een luie dag, een produktieve dag, een vakantiedag*
*graag de dag van jou keuze omcirkelen :D

Is er meer dan één antwoord mogelijk?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiendag!

Jopie, gefeliciteerd met je vaste baan en wat heerlijk iets minder uren!

Coco, een eigen bedrijfje, spannend. Wens je alle succes! Er zullen vast de nodige hobbels op je pad nog komen, maar de aanhouder wint!

rapilos, lekker een opgeruimd huis en de spullen van de opleiding mooi uit het zicht.

Heel jammer van het geld, maar als dit voor jou beter is dan blijft je toch verder heel wat bespaard, en niet alleen financieel.

Kameleon, wat jij met wortels doet, doet mijn mannie met zijn portemonnee :o

Gelukkig niet op het dak van de auto, maar op de bagagedrager van zijn fiets. En dan op zijn werk merken dat zijn portemonnee weg is. Paniek. Toen hij weer naar huis ging, lag zijn portemonnee nog op zijn fiets.

Tijdens de vakantie, in de auto, op een snelweg, na een stop, is hij weer zijn portemonnee kwijt. Op het dak? Wij de eerste afslag nemen en stoppen. Zat gelukkig toch ergens in een rugzakje.

Als zijn hoofd niet vastzat.... Vergat hij dat ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Kate, hoe is het verder met jou?:)

Rap. wat jammer dat je niet naar die praktijkdag kan gaan, en erg zonde van die 100 euri's.

Maar het zal je wel een heel opgeruimd gevoel geven dat je veel spullen weg gekieperd hebt, en het geeft inderdaad altijd een lekker gevoel in je hoofd als het weer opgeruimd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Hannah, af en toe net zo erg als een kind.

Vorige week nog, fietssleutel kwijt. En reservesleutel. Paniek. hele huis op de kop.

Hij vond hem uiteindelijk in een donker hoekje van de trap. Ook zo'n favoriet plekje. Maar verder istie wel lief hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag Frommels,

Ik heb weer is last van onrust, pfff.

Ken me maar niet vermaken. Geen trek of zo hoor.

Meer verveling.

Ik heb hier een boek liggen van Dan Brown, hij roept me, maar ik kan me niet concentreren.

Dakgoten ken ik niet bij, anders was ik die gaan schoonmaken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...