Spring naar bijdragen

Donderdag 23 augustus 2012


Shahire

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Nog niet helemaal bijgelezen, maar moet nú even posten, want om twaalf uur krijgt mijn man zijn verjaardagscadeau en ik proost met een 0% witbiertje.

Ik was naar de film The untouchables. Hij draaide niet meer in de bioscoop, maar was in de bibliotheek. Heel humoristisch, maar ook met harde humor en ontroerend.

Man met hoge dwarslaesie wordt verzorgd door een Afrikaanse jongen, die in eerste instantie alleen maar komt om een stempeltje te halen dat hij gesolliciteerd heeft.

Buurvrouw, die nu ook in een rolstoel zit, had hem gezien met mensen uit het revalidatiecentrum en hem mij aangeraden.

Welterusten allemaal. Morgenavond uit eten zonder drank. Manlief zegt dat zijn grootste cadeau is dat ik 3 maanden nuchter ben.:D

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefelisiteerd Lytsche, jij je kado ook al binnen, mooi compliment hoor :-)

Ja die film is erg goed, mijn nichtzusje was er helemaal weg van, dus samen gekeken met haar in't vliegtuig naar Indonesie en dan vergeet je zo'n film nie snel meer.

Fijne nacht en dag morgen nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja Jen, is heel verhaal, maar haar en mijn ouders woonde in zelfde huis, familie bedrijfje, en haar pa overleed heel jong. Dus officieel me nicht, maar gevoelsmatig altijd al zus geweest. Maar haar moeder pas overleden, die was meer oma voor mij. Dus pas op 50 jarig huwelijksfeest van me ouders, die haar ook altijd meer als dochter hebben gezien, maar nooit zo verwoord hadden. Maar toen kwam het hoge woord eruit ofzo, dus nichtzusje nu offisieel ofzo ;-). Ach zij noemde pas mij en me broertjes haar neefbroertjes dus.... ach zij blijft zusje he, ut blijft toch je eigen bloed he :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...