Spring naar bijdragen

Donderdag 23 augustus 2012


Shahire

Aanbevolen berichten

Sterkte Nova, geef er maar aan toe hoor dat is alleen maar goed.:heart:

O mensen mijn maatje heeft gebeld en jullie raden nooit wat hij hier komt brengen .......Nou.... ????

Een goudkarper van 74 cm. Leuk hé? Goh daar zat ik al een hele tijd op te azen, en nu heeft hij hem voor me. Wat is het toch een lieverd dat maatje van me.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 248
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Johan W
Ik begin weer wat rustiger te worden coco nu het appartement bijna klaar is. Wat werk betreft zijn het geen direckte aanbiedingen. Men is eventueel wel geinteresseerd. Een slag om de arm dus maar het zegt me in elk geval dat het uitzendburo er echt werk van maakt. En dat is wel mooi.quote>


Is het een beetje gerenommeerd uitzendbureau? Dan zit het meestal wel goed, ben zelf beetje schuw voor van die wat kleinere uitzendbureaus die een graantje proberen mee te pikken op die markt... Met twee van de grote erg goede ervaringen qua werk vinden :).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie, ik ben iemand die eerst goed moet weten waar dat gevoel vandaan komt alvorens ik er iets mee kan, , daarnaast pik ik emoties e.d. van anderen op,wat direct van invloed is op mij, dat is 1 van mijn triggers. Ik kan dat nu niet meer "weg" drinken en zal daarmee om moeten leren gaan.

Kan je het een beetje volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat denk ik ook;

Een uitglijder is een keertje teveel drinken.

Een terugval, dan ga je weer (tijdelijk) terug naar je oude drinkpatroon (Langdurig veel te veel)

Ik had gisteren een uitglijder.

Kap gewoon weer met die zooi.

Zoals eerder gemeld, alles opgeruimd vandaag.

Geeft een schoon ,nieuw gevoel en verzacht de pijn een beetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat is een uitglijder en wat is een terugval ??

Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk anders is.

Stel ik besluit dat ik weer sociaal kan en mag drinken, heb ik dan een terugval of een uitglijder ??

Of geen van beide ?? Immers ik beslis dat ik op een feestje een biertje ga drinken ...........................

Of ben ik dan van stopper, minderaar geworden ? Minder dan wat ?? Minder dan 8 jaar geleden, minder dan een jaar geleden, minder dan vorige week kan niet !!!

Pffff wat is drinken toch vervelend :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie, ik zou ook weleens willen schreeuwen, doe dat ook maar niet. Ze zouden me eens terug kunnen opnemen, :D

Het is gewoon veel, alles voor mezelf onder de ogen zien en ermee dealen en in het heden gaat ook door.

Volgende week heb ik een eerste gesprek met mijn psycholoog, Ik vind dat doodeng.

Ik heb kort geleden mijn broer verloren, plotseling was nog geen 48, het verlies en gemis is groot.

We hoeven niet sterk te zijn, ik wil dat ook niet meer, ik wil zo graag mezelf zijn, niet meer iemand zijn zoals anderen mij denken te zien en aan hun verwachtingen te voldoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: lavendel1
zoiets als het verschil tussen een one-night stand en een buitenechtelijke affaire ;-)quote>


Dan wil ik eerst een uitglijder proberen en als dat meevalt
overschakelen naar een terugval. :D

Flauwe grap, maar de vergelijking is goed gevonden lavendel. :present:
En de discussie is interessant ook.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...