will Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Tja Lenie, wij zuiderlingen nemen de boel ff over hé Hahaha, neen hoor. Teveel respect voor jullie hier. Welkom Do'ke, blij nog iene van AAAntwaaaarpen te zien Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Wat in het van zit verzuurd niet, lijk mij coolB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 hey Will....ik begreep dat je nog eens hier kwam....ik MOET achterop hoor....zalig!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 En zeggen dat ik vlak langs je ben gereden hé, maar het zadel achter was reeds bezet Toemetoch, nu nog echter weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Shoot.. A7 he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 hey grapjurk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Heb net een FB account aangemaakt, PB maar als je vriendje wil worden met me wil worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik heb je al gepeebee't. Gezellig, join the club. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: DO OrgeltjeLenie, ik denk dat hij nu écht weg is.... alhoewel zijn lampje brandt nog quote> ja hij moet even een bootje aanmeren of zoiets..hahahahij is zo terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Doe ik het ook, even proberen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: kameleonHeb net een FB account aangemaakt, PB maar als je vriendje wil worden met me wil wordenquote> echt????....zoek me maar hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Bedankt allemaal voor de geweldige, lieve, ontroerende, grappige reacties, posts en PB's Ik voel me gewoon een beetje jarig vandaag :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: nancyDoe ik het ook, even proberen!! quote> wat doe jij ook?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 oohhh...sorry, ik ben even stront vervelend... ga even aan de afwas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Vervelende TrienB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dag allemaal, Ik ben weer thuis, hadden alles voor de regen losbarste ingepakt. Gelukkig. We hebben het lekker gehad, als ik op een camping ben heb ik gelijk een vakantiegevoel. Ook al zijn we maar een paar dagen weg. Steunbeertje gefeliciteerd met een jaar adb. Ik zal je niet meer inhalen, maar heb al wel de twee maanden gehaald vandaag!!! Tot laterssssssssss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 He wat fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad!! Maar allereerst even feliciteren! Bij deze: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Lieve frummels ik heb zo een etentje, lekker lekker, voor iedereen een fijne droge avond en wellicht tot later! Lieve groetjes Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Eet smakelijk Sophie, en een hele leuke avond gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ben even fretten aan het uitlaten, tot zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Eten!! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Koffer inpakken, tot volgende week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Knal Boem DO is weer binnen gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Nancy! Fijne vakantie! Ik kom net binnenwandelen hier. Het is goed gegaan vanmiddag. Tsja, toen het net "gezellig" begon te worden, ging ik weg, want ik moet gewoon koken. Ik heb gewoon trek in eten, want ik drink niet meer.... Vonden ze niet leuk. Nu dus even koken en tussendoor hier lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik lees hier fleurtje niet meer, weet iemand waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden