Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Of Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hoi Allemaal, Draadje van vandaag nog niet teruggelezen, ga ik zo doen. Wel even wat op de meetingdraad gezet. Kan me voorstellen dat er wat onrust is over privacy maar dat wordt echt gerespecteerd. Geen foto's, nicknames aanhouden voor diegene die dat wil. Facebook is voor diegene die er geen problemen mee heeft, zoals ik. Hoop niet dat er teveel onrust is en dat mensen zich gaan terugtrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ben gewoon eigenwijs:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemiddag allen, Tik ik een heel bericht, verkeerde toets en weg bericht! Ik zit me hier toch een potje moe te zijn, maar verwacht en ingecalculeerd. Het gaat weer over. @ Nono en Krekel, fijn dat jullie de weg naar de dagdraad hebben gevonden. Sterkte met de afkickverschijnselen en écht, het wordt beter! Hou vol hoor. @ Sophie: mijn griepverschijnselen nemen weer toe, maar als ik uitgerust ben zal het wel weer afnemen. Beterschap en verwen jezelf maar een beetje. @ Fibo: leuke link dat "Wakker worden". @ Steunbeer: volgens mij had ik je al gefeliciteerd gisteren, maar het is me teveel moeite om op te zoeken. Het jubileum is er groot genoeg voor, dus gewoon twee keer; Van harte en hierbij een bosje bloemen: :present::present: @ AR: werkse in Frankrijk! Wil de eerste die op het dagpact wil morgen het pact starten a.u.b. Roosje, Madelief??? Voor vandaag DAGPACT: Lytse Zo, weer even verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dat is nog is leuk binnen komen hier. Een heel topic voor mij alleen Geintjuhhhhh Dank jullie wel, echt overweldigend veel reacties gehad hier, wat zijn jullie toch ook een schatjesssssss. We gaan er een luie zondag van maken, vanmiddag weer even voor DJtje spelen en verder niks.......... Zelfs het eten hoeft alleen maar opgewarmd te worden Ik wens u allen (tussen de buien door) een zonnige zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Leuk hè SB, zo'n jubileum. Ik ben doodmoe van gisteren, ga dus alleen naar mijn schoonma en verder luieren. Om te beginnen maar eens aankleden!! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik loop heerlijk in mijn joggingpak, tis een nette dus ik kan er ook de hond mee uitlaten Echt een luie zondag dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Allemaal een fijne zondag verder, ik heb late dienst en moet over een uurtje weg. Het is mijn laatste dienst in het ziekenhuis en ben er ook blij om. Nu kan ik me helemaal richten op mijn nieuwe baan, waar ik nu al een maand werk. Voorbij zijn mijn dubbele diensten, heerlijk, er komt rust in de tent hier. Morgenvroeg nog even afzien, ben vannacht om half 1 thuis en om half 8 moet ik alweer beginnen, bleeeeh. Dag allemaal, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Even vlug tussendoor, want het barst hier van het werk. Op mijn fb staat ook alles dicht, ttz, alleen mijn vrienden kunnen zien wat er op staat, en dat zijn er ondertussen ook al wel wat van dit forum. Ik heb er geen probleem mee, trouwens op fb wordt er nergens naar hier verwezen. Het zijn gewoon twee aparte zaken en dat is goed zo. Alleen insiders weten meer, en daar heb ik geen probleem mee hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Idd, werk ze ER Je bent niet alleen (schrale troost, i know ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Soms is de belangrijkste vraag vd dag: Blijft het lang genoeg droog om de was buiten te hangen? Levensvraag, dat wel hoor. haha. Werkse dappere dodo's. Ik ben nog een beetje moe en ga zo een tukje doen. Planning wat in de war maar he... Vanochtend vriendin op bezoek gehad die ik al lang niet meer gezien en gesproken had. Was fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: FiboWill, dan toch maar even je privacy instellingen checken want je bent een open boek.quote> LOL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Stil gevallen Fibo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik ga de binnenkant van mn oogjes bekijken. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: FiboSB, in een pitbullsmoking dus quote> nee meer een Goois pakje, heel sjiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemiddag lieve mensen! Terug van de AA meeting en even gegeten. Nu even teruglezen. Tot zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1 zonnetjes twee maand, dat lijkt me zo snel gegaan?! Dat lijkt het zeker, Lavendel. Maar bij jou is het ook bijna twee maanden toch? Ik ben in de loop van deze maanden steeds meer voordelen gaan zien van alcohol, ik bedoel dus geen alcohol drinken. ( Oh jee, wat zegt deze "verspreking"). Lichamelijk, maar vooral geestelijk. Het eeuwige schuldgevoel wat ik had als ik tegen de afspraak met mijzelf toch gedronken had, is er niet meer. Dat trok mijn zelfbeeld iedere keer weer naar beneden. Fijn dus. Heb nog wel eens last van trek, maar tot nu toe kan ik dat weerstaan. Gek genoeg op momenten dat ik het niet verwacht. Dus niet als ik het emotioneel moeilijk heb, maar b.v. van de week. Zonnetje, vakantie, camping, lekker met speksteen gewerkt, dan denk ik mmm wit wijntje. Niet dus, citroen-gember siroop. En soms 0% witje. Lichamelijk is het voordeel dat ik nu afval!!. Bleef maar hangen op hetzelfde gewicht, nu gaat het bijna vanzelf. En gisteravond bedacht ik me dat ik geen opvliegers meer heb. Las wel altijd dat alcohol die versterken, maar dat viel bij mij wel mee! Ahum, duidelijk voorbeeld van kop in het zand steken dus. Ik ga zo door dus. Misschien wel naar het jaarpact. Ga nu weer naar mijn opruimklus. Mijn werkkamer aan het ruimen. Ik verzamel ook zoveel. Kon door de bomen het bos niet meer zien. Tot laterssss ------------------------- onderschrift aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Potverdorie ja, zonnetjes! Ik ben ook bijna aan twee maand. had het zelf uit het oog verloren. Ik zat nog in weken te tellen :-) Prachtig jouw beschrijving! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Huh Fibo, echt ?? Je standaardprivacy bepalen: Deze instelling is van toepassing op statusupdates en foto's die je plaatst op je tijdlijn vanuit een Facebook-app die niet beschikt over een intern hulpmiddel voor publiekselectie, bijvoorbeeld Facebook voor Blackberry. Staat een bolletje bij vrienden. Dat wil toch zeggen dat alleen "vrienden" de foto's en andere zaken zoals de tijdlijn kunnen zien ?? Of sla ik de bal nu helemaal mis ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goede avond, om nog maar niks te zeggen , Will over alle rechten dat FB zich toe eigend (doordat je de algemene voorwaarden met Ja ondertekent) dat ze al jou geplaatste zaken kunnen gebruiken, en ja ook met commercieel oogmerk.... Dus sabam etc niks, nada... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Wil er iemand even naar Potjr gaan, zij heft een draadje aangemaakt en roept om hulp. Zelf heb ik even geen tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dag vier en ik voel me een beetje bibberig en ontheemd. NU zou een glas.... koele....witte....wijn... ECHT heerlijk zijn...! Maar ik doe het niet! Ik ga een filmpje opzetten en laat het bad vollopen zodat ik me toch nog ergens in kan onderdompelen. Niet makkelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goeie avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Je andere zintuigen prikkelen is een goede afleiding, NoNo. En als je met dat glas wijn nog in je hoofd zit, aanvaard het zelf al voelt het onaangenaam, veroordeel het niet en adem het weg. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden