Nova Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen Bolletje en Kameleon. Zo moe zijn is heel erg vervelend. Heb je al eens bloed laten prikken? Het kan pfeiffer, je schildklier of vitamine tekort zijn.. Wens je veel energie toe vandaag! Misschien nog even lekker slapen..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Bol, ook goede morgen... Heb heerlijk geslapen Nova, en ja ... lekker kunnen slapen, van alles doen en lekker kunnen genietn van een vrije dag die voor je ligt.... dikke prima toch? ! Kameleon, wat ellendig dat je zo moe blijft. Kun je zelf geen oorzaak vinden? Qua eten misschien of zo? Misschien heb je gewoon een giga ijzertekort, kwestie van je bloed even laten prikken bij de huisarts. Als dat het is krijg je ijzerpillen en merk je binnen een paar dagen het verschil. Zo, en nu echt weg luitjes, fijne zondag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen! en ik ben zo ook weer weg. Naar een meeting. Nog niets bijgelezen. Het is roezeboezig hier! Wind en regen. Tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Moggeuh Kameo & Bolll, tjah dat moe wezen heb ik ook nog last van, nou slaap ik ook te weinig hoor, maarja. Heb soms 's-ochtends wel energie dus ga voor jullie ff wafels maken met verse framboze en slagroom denk ik, toch nie naar buiten nu Was vanochtend van plan om te kijken of "unze" ree weer op zijn slaapplaatsje lag bij de vijver, vergete Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goeie morgen Vonneke en Nova. Ik heb vandaag dienst zeg met die regen. Hier straks de deur maar dicht doen anders is vanavond Puck verzopen. Kon gisterenavond ook erg moeilijk in slaap komen. Dacht eerst "wat lig ik hier eigenlijk te doen zeg". Maar toen ik een deken gepakt had wist ik dat ik het te koud had gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Gisteren kwam ik even kennis maken op de dagdraad en vandaag kom ik weer even gedag zeggen. Vandaag is dag vier zonder alcohol en hoewel ik met wat hoofdpijn ben opgestaan, voel ik me iets beter dan gisteren. Gisteren had ik echt last van de ontgifting en ik hoop dat het vandaag beter blijft gaan. Net met mijn hond de regen getrotseerd en nu aan mijn kop koffie de dag rustig beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kame, vervelend die vermoeidheid Wellicht heb je wat aan de tips van Nova en Yvon Made, goedemorgen en succes bij de meeting Morgen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nova, ik lig al zoveel in bed kan bij wijze van spreken, geen bed meer zien;) Door de week gaat dat wel, slaap ik s'middag als mijn dochter op school zit. In het weekend is dat voor haar ook vervelend als mama steeds maar naar bed gaat. Morgen maar weer eens naar de HA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ha NoNo welkom joh, neem idd eerst ff lekker een bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Moggel Bo en Drakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 NoNo Dag 4! Goed bezig hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dat is echt vervelend Kame. Laat je maar goed onderzoeken. Geen energie is zo waardeloos! Ik heb wel eens pfeiffer gehad en daarna een te kort aan vit. D. Ik was ook zo moe! Nono. Fijn dat het vandaag wat beter gaat. Geniet er maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Zo, ik ga na het ontbijt een plons in de badkuip nemen. Misschien tot later. Geniet van het ontbijt. Mijn plekje aan de tafel is vrij ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dan ga ik daar even zitten Nova;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ben weg mensen doeiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 jeetje een jaar geweldig, hoop dat ik dat hier over een jaar min zes dagen ook neer kan zetten. Gefeliciteerd! nog geen week hier in the house, dus moet nog ontdekken hoe het reilen en zeilen hier gaat, maar ga me er maar mee bemoeien;-) als het mag.... fijne dag allemaal groetjes Krekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 SB hiephiephoerááááááá. Je eerste droge en nuchtere jaar zit erop. Dat er nog maar vele mogen volgen. Van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goede morgen, Nono Welkom Steunbeer 1 Jaar Gefeliciteerd :sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light::sun::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Krekel ook welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 goeiemorgen mensen:rose: AR een goeie tijd maar weer in la douce France Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hi steunbeer, wat fantastisch om terug te kunnen kijken op een jaar zonder alcohol! In mijn fase is iedere dag zonder alcohol een mijlpaal, maar 1 jaar is iets om geweldig trots op te zijn en ik hoop over 1 jaar ook met trots in mijn hart terug te kunnen kijken op een jaar zonder alcohol. Geniet van de zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Welkom Krekel, AR, fijne vakantie, geniet ervan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goedemorgen mensen AR fijne tijd gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 AR, weer naar Frankrijk? Nou werk ze daar dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik ga maar eens kijken of ik nog kan spinnen morgen gaat de sportschool verhuizen en vervalt mijn vaste les; ik moet toch weer op gang komen dus nu ik nog goeie voornemens heb die maar gelijk omzeten in daden he pffffff....................:$ en zwemmend op de fiets ernaartoe alleen al nou ja, ik heb al gebeld, dus wie A zegt hoopt ook Z te halen:angry: fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden